motor nemá výkon

Odpovědět
Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Záhada TDCI

Příspěvek od Eidž » 04.09.2012 20:31

mikki píše:...auto mělo najeto 165 000 tis ...
A kolikrát bylo stočený???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Na 165 tis. km by smrt čerpadla neměla nastat.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
Milano
Nováček
Nováček
Příspěvky: 166
Registrován: 01.01.2009 13:19
Bydliště: 2J9

Re: Záhada TDCI

Příspěvek od Milano » 04.09.2012 21:45

Jako těžko říct, jestli ty km jsou originál či ne....Ze zkušeností servisů by měli vstřiky u vstřikování Delphi dát kolem + - 300t. Ale je to dle firemních aut, co jezdí každej den a tankují většinou na značkových benzinkách...
U soukr. aut bych se nedivil, kdyby životnost byla o 100. km menší, kdy se jezdí více couračky, netankuje se plná (v nádrži tím pádem kondenzuje voda) a řepka, která zalepí vstřikovače tomu taky moc nepřidá...Když ještě někdo šetří na pal. filtru, tak at' se nediví, že to jde celý do háje.
A samozřejmě v tom jde v ruku v ruce i čerpadlo, když dostaly záhul z jakýhokoliv důvodu vstřiky je samozřejmé, že čerpadlo taky. Takže proto jsem zastáncem názoru, že když se repasují vstřiky, čerpadlo musí jít na test taky, jinak je to celkem loterie, která za to nestojí...max. když chce člověk auto pouze prodat....
A samozřejmě s aditivy je ta životnost mnohem, ale mnohem vyšší, to je prostě fakt, kterej by měl u vstřikování common rail každej respektovat...
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'

Uživatelský avatar
jakub.sampon
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 546
Registrován: 19.12.2009 23:22

Re: Záhada TDCI

Příspěvek od jakub.sampon » 08.09.2012 17:19

Měnil jsi čidlo vačkové hřídele a nebo ne...??
Obrázek
Golfík III 1.9tdi 66kw
Ford Focus 1.8tdci 85kw SUPER KÁRA KTERÁ VÁLÍ JEHÁÁÁ :-) PRODÁNO
Obrázek
+Ford Fiesta (1.4) 2004

Uživatelský avatar
Milano
Nováček
Nováček
Příspěvky: 166
Registrován: 01.01.2009 13:19
Bydliště: 2J9

Re: Záhada TDCI

Příspěvek od Milano » 08.09.2012 18:11

Když je špatný čidlo vačky, tak ti to dignostika vyhodí. A jinak, to se neprojevuje při plným zatížení, ale právě spíš při ubrání plynu...
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Záhada TDCI

Příspěvek od foki » 11.09.2012 22:44

astar84 píše: Vyměnilo se čidlo

jen cidlo nebo cela delicka na railu ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

astar84
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 13.08.2012 14:55

Re: Záhada TDCI

Příspěvek od astar84 » 12.09.2012 20:15

Cerpadlo dnes mereno a je ok. Menena lista s cidlem a dela to porad, akorat se ted rozblika zhaveni, ale do nouzaku nespadne. Tak mi reknete, co s tim je?
Ford Focus 1.8TDCi 74kw, 2003

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Záhada TDCI

Příspěvek od foki » 12.09.2012 20:39

na diagnostiku , datalogger , zjistit tlaky a hodnoty pri kterých se to rozblika .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Záhada TDCI

Příspěvek od V12 » 13.09.2012 06:34

Myslim, ze sa to tu uz riesilo. Ked su cerpadlo, vstreky aj rail s cidlom tlaku OK a stale to pada do nudzaku s blikajucou kontrolkou zhavenia, skontroloval by som konektor cidla tlaku v raile. Boli tu pripady, ked zly kontakt na nom hadzal auto do nudzoveho rezimu. Jeden clen to opravil zdrhovacou paskou okolo cidla a konektoru. Iny clen mal na 1.6 TDCI konektor zasraty olejom.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Standa.64
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 09.12.2010 17:34
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Záhada TDCI

Příspěvek od Standa.64 » 13.09.2012 16:46

Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar

astar84
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 13.08.2012 14:55

Re: Záhada TDCI

Příspěvek od astar84 » 14.09.2012 16:08

Tohle je zajímavá teorie, protože když se zkoula vyměnit celá lišta s čidlem s jiného, tak to sice při záběru na 5.stupeň blikat začalo (žhavení), ale nezdálo se že by to spadlo do nouzáku (úbytek výkonu), takže možná na tom něco bude
Ford Focus 1.8TDCi 74kw, 2003

Uživatelský avatar
kohla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 80
Registrován: 21.06.2011 13:39
Bydliště: Praha-východ

Re: Záhada TDCI

Příspěvek od kohla » 17.09.2012 02:23

Kouknu pod kapotu a stahovačky. Že by preventivně? :nixw:
FORD FOCUS COMBI 1.8 TDCi 74kw 2004
Obrázek

astar84
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 13.08.2012 14:55

Re: Záhada TDCI

Příspěvek od astar84 » 17.09.2012 20:49

Tak další poznatky, které mi ještě víc zamotaly hlavu. Vyměnil se regulátor tlaku i čidlo tlaku na liště. Dělá to dál. Měřili jsme to za jízdy a celou dobu perfektní tlaky. Plynulý nástup tlaku, žádné výkyvy. Ale před tím než to udělá, tak jednotka vyhodnotí že během půl sekundy vystřelí tlak cca o 20Mpa. Ze 120, cca na 140Mpa a píše to:

překročen prvozní tlak v palivové soustavě

a špatná regulace tlaku paliva.

Přitom nená tlak překročen, ale nesmyslně vyskočí. Nenapdá vás někoho něco?
Ford Focus 1.8TDCi 74kw, 2003

Uživatelský avatar
durika
Nováček
Nováček
Příspěvky: 66
Registrován: 30.07.2009 14:39
Bydliště: Opava Kylešovice 54

Re: Záhada TDCI

Příspěvek od durika » 18.09.2012 21:07

Nazdar mne to parkrat tiez robilo ze sa rozblikalo zhavenie ale som vypol a znovu nastartoval a potom vsetko.ok
ford focus 2010,1,6tdci 80kw
ford focus 2001,1.8tdci 85kw

nehamik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 18.11.2011 23:17

Re: motor netáhne

Příspěvek od nehamik » 01.11.2012 19:48

phofy píše:Jukni a pak dej vědět jak jsi pokročil. A nebo taky palivový čerpadlo mě napadlo

ahoj
tak jsem se v tom zase rejpal vysledek nula! :palec_dolu:
kontrola rozvodu, obtok turba zavira,cidlo v coleru dobry, podtlaky vymeneny tak nevim :nixw:
auto nejede od vymeny vstriku (teda jen trisek vstrikovacu) tak me napadlo jestli nejsou nastaveny na vysoky tlak :nixw:
muze mi mi nekdo PROSIM zdelit pri jakem tlaku maj poustet? tddi rok 2000
ve fordu to prej neumi zjistit
moc DEKUJI
FF 1 18 TDDI 66kw r.v.2000 kat off egr off

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: motor netáhne

Příspěvek od Jardak » 01.11.2012 20:26

Trochu jsem pohledal a našel jsem,že u dvoupružinových vstřikovačů použitých na TDDi je otevírací tlak 221 - 233 bar.

Raději si tu informaci ale ověř v nějakým bosch dieselservisu.

Pokud je otevírací tlak nastavenej na výrazně větší hodnotu,tak se samozřejmě sníží výkon motoru.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host