Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od TripleJay » 03.03.2008 13:26

My napriklad tiez nenajazdime viac ako 20.000km, ale 1.8TDCi bol lacnejsi ako 1.6 Ti-VCT v rovnakej vybave, takze uz len nakupna cena rozhodla... Ale samozrejme ze potencial motora nie je urcite vyuzivany a vhodnejsi by bol 1.6 Ti, ale co uz :roll: Jazdu si uzivam :wink:

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zirafak » 03.03.2008 13:41

statisticky by to asi vyhral prave ten tvoj motor :idea:

pesu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 29.02.2008 22:14
Bydliště: Žilina

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od pesu » 03.03.2008 16:17

to TripleJay: presne to som mal na mysli a neprovokuj mojich 100 koníkov :evil: :)
to Zirafak: "asi" :P
Ford Focus II combi 1,6 74kW CollectionX Moondust silver 06/2007

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 20.03.2008 11:09

pesu píše:Ale inak väčšina FoFoII, čo som kedy mal možnosť vidieť, mala vzadu TDCi...
A tým tak trošku ticho závidím...
nezavid im, mozno ta urobia na semaforoch na prvych 300m.
ale v konecnom dosledku ten 1.8 dizlak dobehnes a aj predbehnes :!:
je tazsi a vo vyssich rychlostiach ho benzin pri rovnakom vykone da dole.
stara dobra pravda :idea: :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od TripleJay » 20.03.2008 12:14

Nechcem sa hadat, 1.6 som nejazdil, ale myslim ze pri pruznosti, napr z 80-100-120 km/h, v kopcovitom terene a nebodaj nalozeny, by mal TDCi napriek 150kg vahy navyse navrch :wink:

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 20.03.2008 13:02

"na semaforoch" su benziny jednoznacne lepsie, diesle zas v pruznom zrychleni v rychlosti nad 100kmh (samozrejme ak maju oba motory cca rovnako koni) vypocitane, vyskusane, overene :!: :idea: :wink:

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 20.03.2008 13:29

no neviem ako ste to skusali :mrgreen:
ja to chapem tak, ze ak xces aby mal benzin vykon potrebujes ho vytocit a na toto treba dat benzinu cas. tazko na semaforoch dizel dobehnes, kedze krutiak ma uz od 1500 ot/min a max. vykon o par 100otacok vyssie :!: dizel ma proste hned krutiak aj vykon po kratkom rozbehu, potrebuje iba aby sa mu zaplo turbo :mrgreen:
vo velkych rychlostiach zasa uz rozdiel medzi benzinom a dizlom nie je, ak su rovnako silne. s obidvomi si mozes robit v momente co xces, napr. benzin podradit aby si mal vykon ihned. tu uz dizel strati dych lebo je tazsi.

a k tomu dynamickemu zrychleniu, z katalogu, ano dizel tam ma ovela lepsiu hodnotu
50-100 km/h
1.6 duratec ti-vct (85kW) 12.9s
1.8 duratorq (85kW) 9.7s
ale pozor, meranie sa robi na 4. prevodovom stupni, a na benzine ked xces ist co najrychlejsie z 50-100 tak nepojdes na 4-ke ale na 2-jke :!:
a ver tomu, ze vtedy tam budes mat rovnaky vykon (85kW=85kW) ako na dizli, staci ho drzat v max. otackach :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Johnyy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 809
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Johnyy » 20.03.2008 13:37

v tomhle souhlasím s killerhamerem, na první desítky metrů tě td dá..zase moje zkušenost
než se dostaneš k 4000ot/min kdy už se motor tváří, že přece jen pojede :lol:

ale velmi záleží na řidiči
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od vcedula » 20.03.2008 14:28

chlopi, 1.6 TiVCT musi spravit 1.8 TDCI :!: :!: :!:

tu si pozrite, ako sprintuju jednotlive motory a to som este nebral do uvahy ich rozdielne vahy, co je nevyhoda dieselov.

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =68&t=8390

To, ze diesel ma vacsi krutiak je v podstate blbost. Pretoze diesel potrebuje na jedno otocenie kolies povedzme 3 otacky a benzin 4, takze vo vysledku su na tom tak isto. Jediny rozdiel je v tom, ze benzin na to potrebuje 6500 otacok a diesel len 2500. Ale, diesel pri 3500 - 4000 musis preradit, lebo to uz nema zmysel, vyssi stupen taha viac.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 20.03.2008 14:45

jasne
podla mna je to iba o max. vykone a kto radi rychlejsie a lepsie aby auto udrziaval stale v oblasti max. vykonu, ak teda maju tie auta rovnaky vykon 85kW

inac je to flame cele toto :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 20.03.2008 22:12

na prvych metroch sa 2,0tdci nechyta na 1,6ti-vct !! :mrgreen: 8) vyskusane v praxi : s bratrancom sme (ja 1,6ti-vct on 2,0tdci) skusali na semaforoch 0-100 a do cca 60 kmh som bol o auto vpredu a potom ma uz predbehol on. pri 100kmh uz bol vpredu asi o dve auta. a to iba pre to, ze mu na trojke zacalo fukat turbo a auto doslova z mojej urovne vyletelo dopredu. dovtedy vzhladom na tri turbodiery a tri preradovania jednoducho nestihal.
este k tym prvym metrom z nuly: ono sa moze zdat ze tam ma vyhodu diesel lebo ma v nizsich otackach vacsi krutak, ale netreba zabudat na onu turbodieru. na tom diesly som sa rozbiehal uz viac krat, no pri zoslapnuti pedalu z pokoja, ci v akejkolvek rychlosti sa asi tak sekundu vobec nic nedeje !! a to sa pri sprinte 0-100 zazije celkom 3 krat a to je uz do povedat !!! :idea: :idea:

a este jedna vec ad. 50-100 na ti-vct : na dvojke to nedas, lebo pri 90kmh musis preradit na trojku :) a toto meranie neni o vykone motorov, ide o porovnanie pre konkretnu situaciu - 4. rychlost pri 50kmh a plny kotol az po 100. pri ti-vct auto okamzite ale pozvolna ( :evil: ) zrychli az po 100kmh, pri tdci po zosliapnuti pedalu sa sekundu nic nedeje, ale auto potom vystreli a 100 je tam cobydup. je to sice u kazdeho ine, ale casy su (by mali byt) take ake uvadzaju a o to v tomto teste ide, neporovnavat vykony ani principy ale 50-100 na 4.ke, nic viac :)

PS: flame je v pohode, len to netreba brat nejako osobne, sak normalne diskutujeme :wink:

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoka » 20.03.2008 22:46

To nemyslite zasa vazne :P ? Porovnava sa opat a zasa neporovnatelne atmosfericky benzin s turbo dieslom. Je tu taka tema , kde bolo dost flamu na tuto temu (vyhody diesloveho motora sa to tusim volalo). Zoberte si krutiaci moment 1.6ti-vct (cca 155Nm) , vazi o 150kg menej ako diesel , ale ten diesel ma (cca 260 - 300Nm). Cize tych 150kg hravo dorovnava. Je to cele len a len o tom kto ako preraduje. Ale aby sme tuto debatu ukoncili tak planujeme s misoom urobit par sprintov , ale myslim , ze to bude viac menej na rovnako 8O
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 20.03.2008 22:48

ja som vtedy nediskutoval, tak si to vynahradzam teraz :lol:
no, uz sa tesim na testdrive :twisted:
mozme zalozit nejake vlakno s hlasovanim nech si ludia tipnu a potom sa uvidi :idea: :D

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoka » 20.03.2008 23:24

Tak vyhecovali sme sa s misoom navzajom a tu je vysledok :D tipujte , hlasujte
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 69&start=0
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 21.03.2008 09:14

super, tesim sa :D
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host