Úprava škrtící klapky 1,8 16V ZETEC

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Odpovědět
Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 13.01.2008 15:25

Ja to klidne nafotim, ale nevim jak sem dat fotky :D ale mam dojem ze v tom pripade maf vubec nemam :D

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 13.01.2008 15:29

Opravdu mam jen filtr pak gumovou hadicu a ta je primo na klapku pripojena kdyz tu hadicu oddelam tak su primo na klapce, nikde zadny MAF :D

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Příspěvek od Luuker » 18.01.2008 15:55

Múžu se zeptat.když dám na 1.6 benzín turbo má to smysl?veme si ten motor ten vzduch,nebo to bude stejné?nezničí ten tlak vzduch.váhu?
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 18.01.2008 16:46

Ja si myslim ze s tim je spojena spousta dalsich uprav jako je hrube tesneni pod hlavu, uprava ridici jednotky, pridani nejakeho heblatka na MAF a urcite taky vstriky to bude chtit jine a samozrejme ocekava se vyborny stav stavajiciho motoru... Obavam se ze je to neekonomicke... Ale abych se priznal taky uz me tyto myslenky navstivily :D

Uživatelský avatar
Pasmo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Pasmo » 18.01.2008 17:43

Luuker píše:Múžu se zeptat.když dám na 1.6 benzín turbo má to smysl?veme si ten motor ten vzduch,nebo to bude stejné?nezničí ten tlak vzduch.váhu?
Zalezi aky mas ciel, kolko chces fukat do motora...budem teraz zase hovorit o 2.0L motore lebo s nim mam skusenosti....;-)
Takze..vaha vzduchu na nom vydrzi, tam sa netreba obavat, bezpecne je na nom fukat do okolo 0.6-0.7 baru (11.5-12PSI) ak motor nie je upravovany a ostava ako original (nemenene piesty/ojnice/kompresia) Netreba menit vtedy nic.....ale treba si zistit aky je rozdiel medzi 1.6 a 2.0 (ci je vyssia kompresia atd) bohuzial v tomto ti poradit nemozem, kedze tu sa 1.6 nepredavala....
U 2.0L stupol vykon pridanim turba a fukanim 11.5PSI o priblizne 100koni na kolesa...(111 ->211)
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion

Uživatelský avatar
Fokal
.
.
Příspěvky: 3876
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fokal » 18.01.2008 17:54

A co na to říkají převodovka, poloosy, klouby, ložiska....? :)
ST150

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 18.01.2008 18:19

Spise by me zajimalo jelikoz se rika ze je treba podlozit hlavu motoru kvuli kompresnimu pomeru a to u kazdeho motora tak nevim no... Ja osobne bych bral zvyseni i o 50koni, ale i tak jsou to kone za hooooodne moc penizku a myslim si ze u 1,6 je nejjednodussi jak ziskat vykon vyhodit motor a dat tam 2,0 :D

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 18.01.2008 18:58

Jinak k tomu mojemu MAFu, mam fotky, jsou tady: http://fotoalba.cz/pbjun v albu fofo_maf... Furt sem ho nenasel :D

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 18.01.2008 21:07

no jo kolega - ale to treba napisat ze niekto ti tam dal sisku a MAF odtial vyhodil. sa este divim, ze to normalne jazdi.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 18.01.2008 21:16

Pozor, filtr sem tam daval ja a zadny maf sem nevyhazoval!!! :) Proste tam kde byl box tam je tedka konus... z boxu zadne draty nesly takze maf sem nevyhodil... prehlidnout ho fakt nejde :D No a auto jede velmi dobre...

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 18.01.2008 21:18

Mimochodem, byl sem dneska na vrakaci kdyz sem kupoval sedacky a chtel sem volnobezny ventil bo tam meli fofo ktere ma najete cca 30tis a ten na 1,6 taky nemel maf nikde viditely.... :!: Takze tedka co s tym? Treba by se mohl foki vyjadrit kdyby sem zavital :D Nebo treba pokud mate nekdo 1,6 zetec SE tak mrknete jak to tam vypada s tim sanim at vim na cem su :D Ale v servisu rikali ze auto jede vyborne tak nevim... Byl sem na diagnostice a taky nic nerikali tak nevim, pri diagnostice by na to snad prisli ze mi neco chybi ne? :D

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 18.01.2008 22:53

Tak novinka :) Prosel sem bazary, mrknul sem na fotky a vsecky focusy 1,6 16V zetec se nemaji vahu vzduchu... Motor mam kompletni :D:D:D

Uživatelský avatar
Pasmo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Pasmo » 18.01.2008 23:04

No ja mam napr. na SVT kompresny pomer 10.2:1 a fukam ;_)

Prevodovka ? To neviem, kedze 2.0L US verzia ma ten isty druh ako Focus RS, ale ako je na tom 1.6/1.8 to netusim

Mozes sa pozret aj na intake manifold (to na com je namontovana klapka) ci tam niekde nie je ?
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Re: Úprava škrtící klapky 1,8 16V ZETEC

Příspěvek od Luuker » 18.01.2008 23:49

Já tam vlastně dám upravené turbo s pohonem né výfukem ale spec. elektromotorem.Já chci výkon zvýšit třeba jen o 20ps to by mě stačilo a navíc bude zaplé jen když budu chtít. takže je to na velký úpravy?Jenom tam trochu přihnat vzduch nestačí?
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TripleJay » 18.01.2008 23:50

S tou trochou vzduchu by to chcelo asi aj adekvatne paliva :wink:

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host