Stránka 5 z 13
Napsal: 13.01.2008 15:25
od pbjun
Ja to klidne nafotim, ale nevim jak sem dat fotky

ale mam dojem ze v tom pripade maf vubec nemam

Napsal: 13.01.2008 15:29
od pbjun
Opravdu mam jen filtr pak gumovou hadicu a ta je primo na klapku pripojena kdyz tu hadicu oddelam tak su primo na klapce, nikde zadny MAF

Napsal: 18.01.2008 15:55
od Luuker
Múžu se zeptat.když dám na 1.6 benzín turbo má to smysl?veme si ten motor ten vzduch,nebo to bude stejné?nezničí ten tlak vzduch.váhu?
Napsal: 18.01.2008 16:46
od pbjun
Ja si myslim ze s tim je spojena spousta dalsich uprav jako je hrube tesneni pod hlavu, uprava ridici jednotky, pridani nejakeho heblatka na MAF a urcite taky vstriky to bude chtit jine a samozrejme ocekava se vyborny stav stavajiciho motoru... Obavam se ze je to neekonomicke... Ale abych se priznal taky uz me tyto myslenky navstivily

Napsal: 18.01.2008 17:43
od Pasmo
Luuker píše:Múžu se zeptat.když dám na 1.6 benzín turbo má to smysl?veme si ten motor ten vzduch,nebo to bude stejné?nezničí ten tlak vzduch.váhu?
Zalezi aky mas ciel, kolko chces fukat do motora...budem teraz zase hovorit o 2.0L motore lebo s nim mam skusenosti....

Takze..vaha vzduchu na nom vydrzi, tam sa netreba obavat, bezpecne je na nom fukat do okolo 0.6-0.7 baru (11.5-12PSI) ak motor nie je upravovany a ostava ako original (nemenene piesty/ojnice/kompresia) Netreba menit vtedy nic.....ale treba si zistit aky je rozdiel medzi 1.6 a 2.0 (ci je vyssia kompresia atd) bohuzial v tomto ti poradit nemozem, kedze tu sa 1.6 nepredavala....
U 2.0L stupol vykon pridanim turba a fukanim 11.5PSI o priblizne 100koni na kolesa...(111 ->211)
Napsal: 18.01.2008 17:54
od Fokal
A co na to říkají převodovka, poloosy, klouby, ložiska....?

Napsal: 18.01.2008 18:19
od pbjun
Spise by me zajimalo jelikoz se rika ze je treba podlozit hlavu motoru kvuli kompresnimu pomeru a to u kazdeho motora tak nevim no... Ja osobne bych bral zvyseni i o 50koni, ale i tak jsou to kone za hooooodne moc penizku a myslim si ze u 1,6 je nejjednodussi jak ziskat vykon vyhodit motor a dat tam 2,0

Napsal: 18.01.2008 18:58
od pbjun
Jinak k tomu mojemu MAFu, mam fotky, jsou tady:
http://fotoalba.cz/pbjun v albu fofo_maf... Furt sem ho nenasel

Napsal: 18.01.2008 21:07
od jamaka
no jo kolega - ale to treba napisat ze niekto ti tam dal sisku a MAF odtial vyhodil. sa este divim, ze to normalne jazdi.
Napsal: 18.01.2008 21:16
od pbjun
Pozor, filtr sem tam daval ja a zadny maf sem nevyhazoval!!!

Proste tam kde byl box tam je tedka konus... z boxu zadne draty nesly takze maf sem nevyhodil... prehlidnout ho fakt nejde

No a auto jede velmi dobre...
Napsal: 18.01.2008 21:18
od pbjun
Mimochodem, byl sem dneska na vrakaci kdyz sem kupoval sedacky a chtel sem volnobezny ventil bo tam meli fofo ktere ma najete cca 30tis a ten na 1,6 taky nemel maf nikde viditely....

Takze tedka co s tym? Treba by se mohl foki vyjadrit kdyby sem zavital

Nebo treba pokud mate nekdo 1,6 zetec SE tak mrknete jak to tam vypada s tim sanim at vim na cem su

Ale v servisu rikali ze auto jede vyborne tak nevim... Byl sem na diagnostice a taky nic nerikali tak nevim, pri diagnostice by na to snad prisli ze mi neco chybi ne?

Napsal: 18.01.2008 22:53
od pbjun
Tak novinka

Prosel sem bazary, mrknul sem na fotky a vsecky focusy 1,6 16V zetec se nemaji vahu vzduchu... Motor mam kompletni

:D:D
Napsal: 18.01.2008 23:04
od Pasmo
No ja mam napr. na SVT kompresny pomer 10.2:1 a fukam ;_)
Prevodovka ? To neviem, kedze 2.0L US verzia ma ten isty druh ako Focus RS, ale ako je na tom 1.6/1.8 to netusim
Mozes sa pozret aj na intake manifold (to na com je namontovana klapka) ci tam niekde nie je ?
Re: Úprava škrtící klapky 1,8 16V ZETEC
Napsal: 18.01.2008 23:49
od Luuker
Já tam vlastně dám upravené turbo s pohonem né výfukem ale spec. elektromotorem.Já chci výkon zvýšit třeba jen o 20ps to by mě stačilo a navíc bude zaplé jen když budu chtít. takže je to na velký úpravy?Jenom tam trochu přihnat vzduch nestačí?
Napsal: 18.01.2008 23:50
od TripleJay
S tou trochou vzduchu by to chcelo asi aj adekvatne paliva
