2.0 TDCi 100kW
- bluepeter
- Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko-Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
to maxo111 tak ti poviem , ze sice ma to stve tie vibracie pri studenom motore , ale keby som mal kupit teraz auto tak kupim urcite zasa focus s tym istym motorom . Neexistuje motor co by casom nemal nejaky problem.
- richisan
- Zkušený
- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 2.0 TDCi 100kW
Ja mam najazdenych 133tisic, EGR, vstreky aj cerpadlo mam original od vyroby a vsetko fachci ako mabluepeter píše:Neviem ci je to vstrekmy lebo mam najazdenych 72 000 (skutocnych) z toho prvych 55 000 na nemeckej nafte potom cca 8000 na slovenskej a zbytok az doteraz jazdim na anglickej z kvalitnej benzinky , preto sa mi velmi nezda ze su to vstreky. Nemohol by to byt ten ERG ventil ? Spominalo sa tu ze zvykne odist zhruba okolo 50 000 km ja mam 72 000 a este meneny nebol . Tak co myslite , co by to este mohlo byt ?

V mojom dalsom aute bude tento dvojlitrovy tdci. Skoda, ze sa nemontuje 2,2tdci z mondea, to by sa mi lubilo este viac

- Maverick_cz
- Junior
- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
LUKYNe.. přesně tak.. mám to úplně stejně, vadí mi každej nenormální pidizvouček, kterej jsem předtím neslyšel ;o) jsem na to hodně citlivej, ale o tom to tady je, jak se bavíme. Prostě někdo to přejde mávnutím ruky, někoho to štve a někdo si toho ani nevšimne a jezdí a jezdí...
co se týče tý 2,2 ve focusovy, tak podle mě nesmyslná varianta.. už teď je cejtit, že motor je až zbytečně silnej... výkon by klidně moch jít ještě vejš, ale síly je tam až až, čili k čemu dalších 200 kubíků? Objem je rozhodně dostatečnej a pokud někomu nestačí výkon, tak ať to čipne a je to. Už takhle nás není moc, kdo maj focuse ve dvoulitrovym dieselu, protože mimo kombíků, to zrovna moc smysluplnej motor není (co se týče síly k váze auta) a ještě tam cpát 2,2 .. to už by bylo opravdu jen pro pár letců a to určitě neni dostatečná poptávka pro Ford, aby se takovou myšlenkou zabýval.
co se týče tý 2,2 ve focusovy, tak podle mě nesmyslná varianta.. už teď je cejtit, že motor je až zbytečně silnej... výkon by klidně moch jít ještě vejš, ale síly je tam až až, čili k čemu dalších 200 kubíků? Objem je rozhodně dostatečnej a pokud někomu nestačí výkon, tak ať to čipne a je to. Už takhle nás není moc, kdo maj focuse ve dvoulitrovym dieselu, protože mimo kombíků, to zrovna moc smysluplnej motor není (co se týče síly k váze auta) a ještě tam cpát 2,2 .. to už by bylo opravdu jen pro pár letců a to určitě neni dostatečná poptávka pro Ford, aby se takovou myšlenkou zabýval.
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


- richisan
- Zkušený
- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 2.0 TDCi 100kW
vykonu nikdy nie je dost
Ja by som bol schopny chipnut aj 2,2tdci vo focuse





- L_u_k_y_n
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 10.04.2009 14:26
- Bydliště: Praha-východ
Re: 2.0 TDCi 100kW
Asi jsem to špatně napsal a mohlo mě napadnout, že to vyzní tak, že jsem nespokojenej, ale opak je pravdou. Původně jsem sice moc chtěl benzinový dvoulitr, ale ty se bohužel vyskytujou ojetý dost sporadicky, v kombíku snad vůbec
. Po tom, co jsem si ale s tímhle motorem odjezdil, bych jiný nechtěl i s tím vědomím, že budu muset do roka vyměnit např.vstřiky (který mimochodem u tohodle motoru vyjdou v repasu jen na cca 5tis./ks). Kupoval jsem ojetinu a věděl do čeho lezu. Jó a ta šestka ....
to Maverick: máš pravdu, asi sem moc velkej puntičkář
to Chiristan: souhlasím s Maverickem, myslím že by jsi moc nezískal, motor by byl možná zase o krapet těžší a otázkou je, jestli je vůbec lepší, co do efektivity .... ale to je na jinou diskuzi.


to Maverick: máš pravdu, asi sem moc velkej puntičkář

to Chiristan: souhlasím s Maverickem, myslím že by jsi moc nezískal, motor by byl možná zase o krapet těžší a otázkou je, jestli je vůbec lepší, co do efektivity .... ale to je na jinou diskuzi.
Ford Focus II 2.0 TDCi Ghia, r.2005
- bluepeter
- Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko-Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
to L_u_k_y_n tak neviem mne sa to na vstreky nezda aj preto ze ked ho studeny nastartujem tak nie je hlasnejsi ako iny 2.0 TDCI sused ma taky isty focus ako ja , a o dom dalej je Volvo V50 s tym istym motorom a su rovnako hlasne ako moj, Dnes rano som si objednal diagnostiku na Ford tak dufam ze v sobotu pride tak to napojim a som zvedavy co najdem v chybovych hlaskach.
Inak co sa tyka toho jazdenia bez radia a pocuvania motora a inych zvukov tak to iste sem tam robim aj ja
som rad ze niejsom jediny kto je takto trafeny 
Inak co sa tyka toho jazdenia bez radia a pocuvania motora a inych zvukov tak to iste sem tam robim aj ja


- L_u_k_y_n
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 10.04.2009 14:26
- Bydliště: Praha-východ
Re: 2.0 TDCi 100kW
No mě připadá až moc hlasitej. Soused má naprosto stejný auto s podobnýma kilometrama, (dokonce dovoz z Belgie koupený u AutoEsa ...vražedná kombinace) a příjde mi prostě kultivovanější.
Jinak má drahá polovička tvrdí, že "od doby co máme to nový auto běháš kolem něj víc, než kolem mě"
.... a to sem si ještě neobjednal ani hrnek s logem
Jinak má drahá polovička tvrdí, že "od doby co máme to nový auto běháš kolem něj víc, než kolem mě"

.... a to sem si ještě neobjednal ani hrnek s logem

Ford Focus II 2.0 TDCi Ghia, r.2005
- bluepeter
- Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko-Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
Rad by som niekoho poprosil o laskavost , potreboval by som vediet aka je teplota studeneho motora pred nastartovanim myslim napr. ked stoji celu noc a rano pred prvym nastartovanim. Ked sa prepne palubny pocitac do servisneho modu tak to zobrazi ako Engine Temp. Vopred diky za pomoc .
Do servisneho modu sa dostanete tak ze pri vypnutom zapalovani stlacite Reset/Set tlacitko na palubnom pocitaci a drzite ho stlacene a zapnete zapalovanie , po 2,3 sekundach sa na displey objavi napis Test a mozete ho pustit. Stalacanim tlacitak prepinate medzi testami a hodnotami na displey az pokial nedojdete na Engine Temp . Este raz diky .
Do servisneho modu sa dostanete tak ze pri vypnutom zapalovani stlacite Reset/Set tlacitko na palubnom pocitaci a drzite ho stlacene a zapnete zapalovanie , po 2,3 sekundach sa na displey objavi napis Test a mozete ho pustit. Stalacanim tlacitak prepinate medzi testami a hodnotami na displey az pokial nedojdete na Engine Temp . Este raz diky .
- Maverick_cz
- Junior
- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
určitě vyzkouším až budu u auta.. ani jsem o takové funkci nevěděl, ale jenom z logiky, nebude to náhodou blízko teploty okolního prostředí, pokud auto stojí celou noc v garáži, tak se téměř všechna tepelná energie motoru vysálá ven. Z jakýho důvodu to potřebuješ vědět?
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


- bluepeter
- Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko-Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
to Maverick_cz no uvazujem ci ten nepravidelny chod nema nieco spolocne s cidlom teploty motora . Dnes rano som to pozeral a vonkajsia teplota bola 16 stupnou a teplota motora pred nastartovanim bola 60 stupnov . Tak chcem vediet ci aj u vas je to tak.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
60° pred nastartovanim??? Po noci vonku, alebo hoc aj v garazi? To je bullshit
Sak ked prevadzkovu mas nejak ku 90°, nemozes po stati celu noc, resp. aj rano, ked je 16° mat teplotu motora 60°, kde by sa tam nabrali...
Podla mna si to pamata nejaku poslednu teplotu pred zhasnutim motora
Takze ak by sme chceli vidiet kolko ma studeny, musel by si podla mna nastartovat, pockat par sekund nech si to cidlo chyti, zhasnut, a potom skontrolovat, ine vysvetlenie nemam...
EDIT: Tak som to checkol. Rano o 09:00 som jazdil cca 5km. Teraz je 11:09, 19° vonku a auto stoji pri dome a rovno nan prazi slnko. V TEST-e mi ukazalo teplotu motora 81°.
Inac to predchadzajuce vyjadrenie o "kdevzati teploty" beriem spat, bo som si neuvedomil, ze pri teste dam klucik do 2 polohy, t.j. ze stava do pristrojov uz ide, takze aj cidlo vie odmerat
Bo aj teraz pri skusani, ked som to naklikal, ukazalo mi 80° a za 2sec skocilo na 81°. Ale vazne sa mi nezda ze po celom dni ci noci by motor mal 60° 

Sak ked prevadzkovu mas nejak ku 90°, nemozes po stati celu noc, resp. aj rano, ked je 16° mat teplotu motora 60°, kde by sa tam nabrali...
Podla mna si to pamata nejaku poslednu teplotu pred zhasnutim motora

EDIT: Tak som to checkol. Rano o 09:00 som jazdil cca 5km. Teraz je 11:09, 19° vonku a auto stoji pri dome a rovno nan prazi slnko. V TEST-e mi ukazalo teplotu motora 81°.
Inac to predchadzajuce vyjadrenie o "kdevzati teploty" beriem spat, bo som si neuvedomil, ze pri teste dam klucik do 2 polohy, t.j. ze stava do pristrojov uz ide, takze aj cidlo vie odmerat


- richisan
- Zkušený
- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 2.0 TDCi 100kW
Tych 60 stupnov je uplna blbost, este pri dvojlitrovom motore 

-
- Nováček
- Příspěvky: 189
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pezinok
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
to bluepeter: AK si tu teplotu motora odcitaval z BC v test/diagnostic mode, tak mosis od toho udaja odcitat tusim 40 st.C. Zistim presne a dam vediet, ale ked to ukazuje 60, tak to nie je v skutocnosti 60bluepeter píše:to Maverick_cz no uvazujem ci ten nepravidelny chod nema nieco spolocne s cidlom teploty motora . Dnes rano som to pozeral a vonkajsia teplota bola 16 stupnou a teplota motora pred nastartovanim bola 60 stupnov . Tak chcem vediet ci aj u vas je to tak.

Focus 5D, 2.0 Duratec, Ghia, Chill metla
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
a to uz ako preco?
Nechapem... Preco a zaco a vobec 40°?

- Maverick_cz
- Junior
- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
taky netuším proč, ale mně to ukázalo po tom, co jsem s autem přijel a za deset minut se na to šel podívat 109°C... takže těch 40° dolů by byl už korektní údaj stejně tak, jako u toho auta, který stojí celou noc v garáží, čili 60-40 = 20 a to by tak sedělo. Nu rozhodně by mě taky zajímalo, proč že se tam bere těch 40 rozdíl ;o)
edit... tak už to asi chápu, jenom jsem si to byl ověřit... 60° fahrenheita je 15,56° Celsia... což by sedělo, ale na to jsem si dával pozor a palubní počítač psal jako jednotku stupně Celsia... na druhou stranu, mi některé údaje ukazoval v mílých, přes to, že je nastaven na kilometry
edit.. editu... věděl jsem, že to neni tako jednoduchý s těma převodama a neni tam pevně danej rozdíl a tak při 109°fahrenheita, by byla teplota ve stupních celsia jenom 46 ... a to je málo na to, že jsem to kontroloval chvilku po tom, co jsem přijel.. ale tak i to je možný, venku je zima, auto je sice v garáži, ale stydnout to bude... ale zdá se mi to moc rychlý z optimálních 80-90 na 46
edit... tak už to asi chápu, jenom jsem si to byl ověřit... 60° fahrenheita je 15,56° Celsia... což by sedělo, ale na to jsem si dával pozor a palubní počítač psal jako jednotku stupně Celsia... na druhou stranu, mi některé údaje ukazoval v mílých, přes to, že je nastaven na kilometry
edit.. editu... věděl jsem, že to neni tako jednoduchý s těma převodama a neni tam pevně danej rozdíl a tak při 109°fahrenheita, by byla teplota ve stupních celsia jenom 46 ... a to je málo na to, že jsem to kontroloval chvilku po tom, co jsem přijel.. ale tak i to je možný, venku je zima, auto je sice v garáži, ale stydnout to bude... ale zdá se mi to moc rychlý z optimálních 80-90 na 46
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti