Stránka 45 z 52

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 07.06.2016 21:23
od Jirik 1.8
Borci prosba, focusa nastartuji, pomalu to klesne do 5s na volnoběh a chcípne. Nejprve mě včera začal jako by se dusit při přeřazení a na volnoběh to lítalo 900 - 200 a dneska už nic. Mám jít zřejmě po ventilu co? Hadičky jsou ok, svíčky mám nové (200km najeto). Jakou značnku ventilu doporučujete? Díky za rady.

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 07.06.2016 22:07
od stano.
Najprv vycisti stary ventil.
A si si isty, ze podtlakova hadica, ktora ide do sania, je presne v ohybe pred vstupom do sania OK? Stiahni ju dole a tak kontroluj.

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 07.06.2016 22:16
od Jirik 1.8
Čištěn už byl v listopadu. Na hadici ještě zítra radši mrknu pořádně.

volnoběžný ventil

Napsal: 21.10.2016 08:26
od Fofan
Opravena dalsi 1.6 s vysokym volnobehem po startu - sundana klapka prosvicena lampou - sedrena tesnici hmota tak ze klapka prisavala i zavrena. A dalsi 1.8 - sterele popraskane zaslepky podtlaku na sani - prisavani falesneho vzduchu a vysoke otacky po startu a vyrazeni,casta zavada. Bacha na tyhle veci nez zacnete neco serizovat. Snad to nekomu pomuze ale pochybuju ze to tady jeste neni :D

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 21.10.2016 10:39
od vladka1
[quote="Fofan"]Opravena dalsi 1.6 s vysokym volnobehem po startu - sundana klapka prosvicena lampou - sedrena tesnici hmota tak ze klapka prisavala i zavrena.

Ja jsi řešil tu těsnicí hmotu? Mmch. při čištění klapky jsem jí tam prakticky nenašel a volnoběh mám naprosto v pořádku a bez kolísání, před čištěním i po něm (plyn před čištěním nešel úplně lehce, musel se "odlepit", po čištění "odlepení" zmizelo)...
Nebyly tam spíš zbytky hmoty tak že dělaly "kopce" a tím se vytvořila mezera?

Napsal: 21.10.2016 11:18
od Fofan
Ta spatna nelepila protoze mela velkej fuk,sla krasne dokola prosvitit lampou cos je spatne, dal sem druhou z jinyho auta ale ta lepila musel sem ji ocistit,je to blbe poznat nesmi se to sedrit moc. Zajimavy ze na 2.0 sem to mel sedrany uplne a dolihala a bul volnobeh v pohode taky,tady to bylo ale jasny.

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 21.10.2016 18:13
od vitr73
staci jen povolit doraz aby sedla lepe...ja mam delanou klapku z duralu a ze by nejak extra tesnila to fakt ne...a chova se to normalne....

Napsal: 21.10.2016 20:15
od Fofan
Nestaci,byla zavrena,napeti bylo pri zavrene 0.83V cos je naprosto v poradku a kolem byl fuk po celym obvodu,to tim cervem nedoladis

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 23.10.2016 18:10
od vitr73
0.83V? ..ja mam tuseni ze prez 0.7 voltu by to jit nemelo...ja teda osobne mam 0.46V pri zavrene klapce...mam za to ze rj od 0.7v vejs uz si mysli ze je klapka otevrena...az pujdu do dilny kouknu kolegovi do chytre knihy ....abych tu nemlel nesmysl

Napsal: 23.10.2016 19:30
od Fofan
Od 0.6 - 1.0 ;-) http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=tps
0.46 teda urcite neni v poradku nechci rejpat ale jestli si zkousel vselijaky ty vychytavky tak si hybal i cervem na klapce zejo? Mas tam nastaveny malo a dohnany to necim jinym treba serizenim volnobezneho ventilu a tak nevim. Cos nemusi byt na skodu to nerikam,jen vychazim z nejakych zakladnich nastaveni. Jen sem chtel ukazat ze kdyz je problem tak je potreba fakt vsechno do detajlu zkontrolovat nez se zacne hybat serizovacima sroubama, cos neni tvuj pripad ja vim ze mas zkontrolovany vsechno a mas to ted dobre nastaveny podlozkou atd :)

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 23.10.2016 20:19
od petulak
já, mám klid. :mrgreen: :mrgreen:
focus_zetec_throttle_body5.jpg

volnoběžný ventil

Napsal: 23.10.2016 23:51
od Fofan
Tak to ma byt :D

Napsal: 24.10.2016 11:37
od Nonid
Ale ta cena :bebng:

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 24.10.2016 19:11
od vitr73
na 0.46 voltu zavrena klapka ...to mne funguje bez problemu..i s tema vsema upravama co v tom mam...tak to neresim..protoze cim vic se do houna stoura tim vic smrdi...ford vubec s tema jejich ekoteroristickejma vynalezama... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: viz treba co je eko na vetsi spotrebe? ...pri stejnem stylu jizdy a trati mne 1.8 fofo zere kolem 10 litru...a bmw 2 litr se vejde do 8.5 litru vzdy...neni to tim ze jedno ma euro3 a to co jede levneji euro 2

volnoběžný ventil

Napsal: 24.10.2016 20:08
od Fofan
Volnobeh ti pujde dobre i kdyz tam naladis 0.01V :) u motoru s volnobeznym ventilem,tady jde spis potom o otvirani klapky,ale tu mas treba zase otocenou a tim se ty zbyly volty kompenzujou jestli mi rozumis,kazdopadne i kdyz ty motory mam rad tak tohle je fakt blbe reseny. S tou spotrebou to je tezky,na druhou stranu kdyz jedu s ecoboostem 1.6 182hp tak jedu za stejnou nebo nizsi sptrebu nez s mou 1.6mkII, to je proste ruzny