Stránka 48 z 52

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 24.11.2016 11:31
od matys
Dělej jak myslíš .

Ptal jsi se, dostal jsi návrhy.

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 24.11.2016 11:35
od petulak
zkus, si pohrát s tím šroubkem pod záslepkou na voln. ventilu.

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 24.11.2016 12:08
od subaru728
petulak píše:zkus, si pohrát s tím šroubkem pod záslepkou na voln. ventilu.
jaký šroubek myslíš ? Já tam žádný neviděl :)

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 24.11.2016 12:22
od petulak
1601_nahled.jpg
1601_nahled.jpg (6.04 KiB) Zobrazeno 3697 x
záslepka, a pod ní šroubek. povoluj - nebo dotahuj,za chodu motoru.
pls. kreslení mě moc nejde. :D :D

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 24.11.2016 12:25
od subaru728
Ok, aspoň tak zhruba kde se nachází jsem pochopil :D vyzkouším, dekuji :)

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 24.11.2016 12:31
od stano.
Podtlakove Tcko mas urcite v poriadku?

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 24.11.2016 12:36
od vladka1
Motor potřebuje kompresi, palivo+vzduch a jiskru. Dělá občas = komprese bude OK, vzduch moc by byly vysoké otáčky; málo a jen občas nejspíš volnoběžný ventil. Palivo málo - čerpadlo (konektor, kabeláž - mění se přechoďák např.), horší jiskra = svíce kabely cívka, klidně to může být reakce kabelů na vlhkost vzduchu... Takové "hledej šmudlo"...
Podtlak by přisával falešný vzduch = spíš by byly vysoké otáčky (?)

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 24.11.2016 12:38
od stano.
Teoreticky ano. Ale kedze chod motoru riadi elektronika, tak to nie je take jednoduche.
Odpoj hadicu podtlaku, nechat tam "dieru" a skus nastartovat. Uvidis, ze to len tak nepojde ;)

Napsal: 24.11.2016 20:59
od Fofan
Na podtlaku nemusi byt dira,zmekne starim a zmackne se a jde to taky blbe,vetsinou to udela v tom koleni,na dotek proste nesmi byt moc zmekla protoze se podtlakem stahne a zacpe deje se to dost casto tak na to taky bacha

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 26.11.2016 13:37
od subaru728
Mám dotaz ohledně resetu ŘJ, dnes jsem opět vyndal ventil a pokusil se resetovat ŘJ, ale jak poznám že reset proběhl ? :| auto totiž po nastartování a při jízdě vůbec necukalo ani nic takového + mám ještě nastaveno automatické zamykání dveří při jízdě a to stále funguje. Je možné že by se reset neprovedl ?

Napsal: 26.11.2016 22:04
od Pastovic
Baterie musí být odpojedna alespoň 30min tuším. A po otočení klíčku by měly probliknout všechny kontrolky na palubce a ručičky by měly "projít celou trasu" tam a zpět....Podle dveří, že funguje zámek jak píšeš, řešit neproběhl, když se smaže dojezd oken tak tohle musí určitě taky.

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 26.11.2016 22:42
od spooon
mám podobný symptomy, při studeným startu občas chcípne a skoro vždy drží strašně malý otáčky, třeba 500-600ot/min. (hlavně když je venku kolem nuly a míň). A poslední dobou se k tomu začalo přidávat chcípání teplýho motoru. Jen tak, někdy to udělá třeba 5x za deset minut v koloně, někdy zas týden klid. Zkusím teda zalomcovat šroubkem na voln. ventilu. Na 1.8 je někde vzadu na sání, že? Asi super přístup, tipuju?

Re:

Napsal: 26.11.2016 22:57
od subaru728
Pastovic píše:Baterie musí být odpojedna alespoň 30min tuším. A po otočení klíčku by měly probliknout všechny kontrolky na palubce a ručičky by měly "projít celou trasu" tam a zpět....Podle dveří, že funguje zámek jak píšeš, řešit neproběhl, když se smaže dojezd oken tak tohle musí určitě taky.
Baterii jsem měl odpojenou cca hodinu, ale jen jeden drát :| budíky se sice neprotočily, ale jakoby zavibrovaly :D zkusím tedy baterii odpojit celou, snad se mi to už resetovat povede :nixw:

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 27.11.2016 07:52
od petulak
:arrow: :arrow: 1.8 -
B1m5DI2h.jpg

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 27.11.2016 12:50
od vitr73
jj..lip uz na motoru schovat nesel..asi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: