FFIII 1.0 ecoboost 125k

Odpovědět
stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13541
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od stano. » 06.01.2015 09:15

A hej. Neviem ako som k tomu prisiel :dih:
Kto vie, ako funguje dynamometer, ako sa tam davaju rozne koeficienty, tak vie, ze tam 10% hore-dole je nic. Preto sa aj upravy auta pred a po musia merat na presne tej istej brzde s tymi istymi koeficientami.

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Nicco » 06.01.2015 10:31

ad vplym teploty u preplnovaneho motora. Je tam medzichladic (intercooler) takze teplota vzduchu do motora by mala byt konstantna za kazdych podmienok?
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13541
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od stano. » 06.01.2015 12:18

Intercooler je cim chladeny?
Preco sa pri poriadnom tuningu, vymene turrba a/alebo zvysovani plniaceho tlaku dava vacsi intercooler?

Ak bol nedostatocny ofuk masky, alebo fukal teply vzduch, intercooler nedokazal schladit stlaceny vzduch hnany do motora na pozadovanu teplotu.

Tomiiiiiiiiiii
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 01.04.2011 09:39

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Tomiiiiiiiiiii » 06.01.2015 19:20

Priznám sa, včera som dostal cenovú ponuku na VW Golf 1,4 TSI 122k Comfortline + zopár vecí. Po zľave 1250 eur by ma to vyšlo 17215 eur. Ale dnes keď som uvidel nového Focusa v Košiciach, tak ma srdce silno ťahá k modrému oválu!!
FOCUS.jpg
Ford Focus MK3 1.0 92 kW rv. 2015
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999

Uživatelský avatar
Miri
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2836
Registrován: 11.03.2010 16:47
Bydliště: PRAHA / Kladno

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Miri » 06.01.2015 19:45

Tomiiii: tady je diskuse hlavně o motorech konkrétně 1.0 EB.

Ohledně koupě mrkni sem: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 7&start=75

Ostatní diskuse o novince FFIII po FL pak zde: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... start=2325

PapoS
Junior
Junior
Příspěvky: 470
Registrován: 07.02.2013 20:04

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od PapoS » 06.01.2015 22:52

Este k tomu grafu pred tym, to co je za brzda, ked zacina merat vykon a krutiak od 2500 otacok ?
Vsetky vlastne zacinaju nejak vysoko, why ?
Ford Focus III hatchback 1,6 ecoboost 110kw

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Anduril » 07.01.2015 07:10

A proc si ten clanek neprectes? :) Merili to od 2500, protoze auto melo automat, ktery vzdy podrazoval a nechtel pustit motor nize.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

PapoS
Junior
Junior
Příspěvky: 470
Registrován: 07.02.2013 20:04

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od PapoS » 07.01.2015 11:40

heh, dobry napad :)
Ford Focus III hatchback 1,6 ecoboost 110kw

Uživatelský avatar
redo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 23.08.2014 16:38

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od redo » 10.01.2015 18:26

1.0eb konečně dorazil. Aktuálně najeto 1tis. km. Pořád si to sedá, s každou stovkou km jede líp. Výkon už podává statečně a v širokým pásmu otáček.
Zatim mi vadí dvě věci. Omezený výkon na jedničku a mapování pedálu plynu, kdy pro plný výkon musí pedál na podlahu. Má servis možnost přes diagnostiku s tíhle něco udělat? Zrušit omezení jedničky a změnit mapování pedálu?
Tourneo Courier 1.0eb
Obrázek

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 10.01.2015 22:58

Neco z toho bude efekt overboostu, kterej je sice plynulej, ale na 100% zrejme najede az s plynem na podlaze. Mapovani by zmenit slo, ale oficialne ti to servis neudela. Jen tak mimochodem, prvnich 1000km zabehu bych na plnej plyn nejezdil - tocit klidne, ale s nizsi zatezi.

Nemyslim si, ze vykon je na 1ku omezenej, na 1ku se pouze, pokud si dobre vzpominam, neaktivuje overboost - zrejme v zajmu ochrany dvouhmotovyho setrvacniku, kterej se neskutecne nici protacenim kol (hlavne na suchu). Ale treba ja to ani neregistruju, jezdim sice ostre, ale jednicku moc nehonim. Mezi ni a dvojkou je velkej preskok, coz je spolu s pomalejsim padanim otacek u tohohle motoru neprijemna kombinace...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
CaHY
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1848
Registrován: 18.07.2010 19:54
Bydliště: Ústí nad Labem a Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od CaHY » 10.01.2015 23:29

To je divny co, kdyz clovek chce letet plnej tak musi zaslapnout podlahu :mrgreen:
Focus ST300 - Bluefin Stage 3 4,5" Mongoose exhaust full system and sport CAT WRC IC Pro Alloy Induction kit od Dreamscience RS Clutch K Sport 8 piston Cosworth engine RS 19" RS rear spoiler KW3

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 10.01.2015 23:46

:D
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
redo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 23.08.2014 16:38

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od redo » 10.01.2015 23:50

C4R3W: Neofiko flashovat nic nehci kvůli záruce. Jinak bych si s tim poradil. Nenapsal jsem, že se jedná o 100k verzi bez overboostu. Celý se to chová jak kick down u automatu. Jak kdyby prostředních 50% zdvihu plynu bylo zbytečých. Pro ježdění s nízkým zatížením stačí první třetina zdvihu, při potřebě většího výkonu člověk prošlápne dalších polovinu zdvihu aniž by se něco významě změnilo a až na podlaze motor zatáhne. Celkem mi ta nelinearita vadí, ovládání motoru neni díky tomu uplně příjemný.
Tourneo Courier 1.0eb
Obrázek

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 11.01.2015 00:03

Aha, tak to jo - ses asi prvni se slabsi verzi, takze budu zvedavej na naky podrobnejsi hodnoceni ;) Co se kalibrace pedalu tyce, je to kvuli soucasny ekohysterii. Tim, ze ma nelinearni charakteristiku, umoznuje i nemehlum citlive davkovat plyn pri defenzivni jizde. Je to problem vsech dnesnich aut a jina cesta nez neoficialni asi neexistuje - uz se vynorilo dost firem, co se zabejvaj exkluzivne tuningem plynovyho pedalu.

Mozna by k tomu neco rekli Foki nebo Zaqik...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
redo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 23.08.2014 16:38

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od redo » 11.01.2015 00:20

Jj tohle všechno je je mi známo. Tady mi to přijde hodně nekompromisní, jak kdyby pro plyn měly být na výbě mapy eco/normal/sport jen ten ovladač se nějak nedostavil a je tam defaultně eco varianta.

Četl jsem o poměrně dlouhým zajíždění ecoboostů, což se mi potvrzuje, tak závěry zatim nedělám, ale nějaký razantní zlepšení týhle mrzutosti už neočekávám.
Tourneo Courier 1.0eb
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti