
No a byl strašně silný vítr, celou cestu tam jsme jeli proti větru, plus vzadu byly naloženy dvě osoby, ehm..."při těle"... Auto vyžralo za těch 670km celou nádrž (53litrů)...takže jestli dobře počítám, tak spotřeba 7,9l/100km.

Noo Kittuš si opravdu nějak hltla... Ještě někdy zkusím změřit spotřebu, když jezdím normálně do školy, to zatím nemám zjištěné... Ten vítr co foukal v neděli s náma fakt dost lomcoval, myslím že to tak litr přidalo... a ta rychlost a náklad... Doufám, že normálně bude žrát tak 6litrů...V12 píše:Tvoj Kitty je nejaky nenapapany, ja svojho Plechaca takto neprikrmujem ani ked na kazdej krizovatke palim gumy. Najvacsiu spotrebu som mal 7.2/100 aj to bolo v tych sialenych mrazoch -16 az -18, spolu s dokopy cca 20 km rallycrossu na snehu vramci nacviku jazdy na snehu - dvojka a plny kotol. Toto ovplyvnilo spotrebu najviac. 3 kilometre autokrosu pri vyprave za pokladmi (viac na http://www.gpsforum.sk/index.php/topic,3843.0.html a http://www.gpsforum.sk/index.php/topic,3919.0.html) sa na spotrebe nepodpisalo. Iba na deflektore pod IC.
Počkám si, jestli to vydrží čtrnáct dníneyocz píše:Mám FF II 1.8 TDCi, rv. 2008/10. V cca 1900 ot/min lehké cukání pouze v tahu a pouze na 3. rs. A samozřejmě pouze při teplotě 6 a méně stupňů. Díky této specifické konfiguraci jsem usoudil, že to bude studeným vzduchem. Zadekloval jsem mřížku u otevírání kufru a ejhle, problém ustal. Pokud se to nevrátí, je to asi tím, že studeným vzduch ochlazuje trubku sání, která tudy vede a při této konfiguraci (1900 ot/min, tah, 3. rs. a nízká teplota) je ten vzduch moc studenej.
Třeba je to blbost, ale mě to pomohlo.
KapotuMedWed píše:mrizku otevirani kufru?? nemyslis kapotu??
kufr je to vzadu
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti