Vadne turbo FF 1,6 TDCi
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Nasiel som to kdesi v ETIS-e. Ked budem mat cas, pohladam.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- LosBanditos
- Nováček
- Příspěvky: 60
- Registrován: 26.10.2011 19:44
- Bydliště: Trutnov
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
To je hezký, že se to počítá od setrváku, ale nevím, na jaký straně je. Jednodušší je, když stojím proti autu, tak se to počítá zleva nebo zprava?
Co se týče toho vstřiku, tak po výměně těsnění je pravda, že se mi tam začala objevovat nafta, která je světlá a ne tmavá, jako když to podfouklo. Tak to by opravdu mohlo týci z té přívodní trubičky. Jakou matku mám dotáhnout? Na trubičce je delší matka myslím 14 a na vstřiku je kratší matka myslím 13. Zkoušel jsem to a je to docela na bejka.
Co se týče toho vstřiku, tak po výměně těsnění je pravda, že se mi tam začala objevovat nafta, která je světlá a ne tmavá, jako když to podfouklo. Tak to by opravdu mohlo týci z té přívodní trubičky. Jakou matku mám dotáhnout? Na trubičce je delší matka myslím 14 a na vstřiku je kratší matka myslím 13. Zkoušel jsem to a je to docela na bejka.
Ford Focus combi II, 1.6 TDCi 80kW, r.v. 2005, bez DPF, autom. klima, Sony autorádio
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8461
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Všeobecně se bere vlevo nebo vpravo z pohledu řidiče, jinak řečeno, ve směru jízdy. Pak zbytečně dochází k nedorozuměním...
Ale když chceš tak pro tebe, když budeš stát čelem k autu, tak nalevo máš rozvody a napravo setrvačník.
Ale když chceš tak pro tebe, když budeš stát čelem k autu, tak nalevo máš rozvody a napravo setrvačník.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- LosBanditos
- Nováček
- Příspěvky: 60
- Registrován: 26.10.2011 19:44
- Bydliště: Trutnov
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
OK, dík. Tak to jsem měl podfouknutej 2. vstřik
Ford Focus combi II, 1.6 TDCi 80kW, r.v. 2005, bez DPF, autom. klima, Sony autorádio
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8461
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Jde o to jak se vlastně počítá, jestli od rozvodů nebo od setrváku



Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
a co radsi tohle?bivn píše:Zdravím, co říkáte na tyhle turba z eBay:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-FOCUS-TU ... 3cc61f2e6e
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Focus-1- ... 608wt_1037
http://allegro.pl/turbina-turbosprezark ... 50554.html
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Junior
- Příspěvky: 253
- Registrován: 24.07.2010 10:06
- Bydliště: Slavkov u Brna
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
tu delší na 14. klič. Je možne že si to blbě sedlo. Zkus to uplně povolit a znova dotáhnout.LosBanditos píše:To je hezký, že se to počítá od setrváku, ale nevím, na jaký straně je. Jednodušší je, když stojím proti autu, tak se to počítá zleva nebo zprava?
Co se týče toho vstřiku, tak po výměně těsnění je pravda, že se mi tam začala objevovat nafta, která je světlá a ne tmavá, jako když to podfouklo. Tak to by opravdu mohlo týci z té přívodní trubičky. Jakou matku mám dotáhnout? Na trubičce je delší matka myslím 14 a na vstřiku je kratší matka myslím 13. Zkoušel jsem to a je to docela na bejka.
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw
- LosBanditos
- Nováček
- Příspěvky: 60
- Registrován: 26.10.2011 19:44
- Bydliště: Trutnov
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
JJ, přesně tak jsem to udělal. Povolil a zjistil, že to špatně dolehlo do sedla. Takže znovu dosednout a utáhnout. Teď už jen budu pozorovat, jestli to neteče. Díky.
Ford Focus combi II, 1.6 TDCi 80kW, r.v. 2005, bez DPF, autom. klima, Sony autorádio
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Tak jsem provedl sber a zpracovani dat z ridici jednotky pres ELM327 a Torque. Tady prikladam par grafu ,ktere ukazuji zakladni funkce motoru (teplota,otacky,tlak turba,tlak paliva v zasobniku, podtlak vývěvy). Jeste presne nevim jak do logu dosta i dalsi veci, ale na to casem prijdu.
Mereni provedeno na R10 cca 20km. Na zacatku studený start, lehka jizda mestem, pak dalnice 110-120km/h (lehka noha), dojezd mestem a stop.
Tak na to odbornici mrknete a pokud se vam neco zda podezrele dejte mi o tom vedet.
Pozdeji pridam data z trochu sviznejsi jizdy. Tam už je videt ponekud vyssi plnici tlak turba.
Mereni provedeno na R10 cca 20km. Na zacatku studený start, lehka jizda mestem, pak dalnice 110-120km/h (lehka noha), dojezd mestem a stop.
Tak na to odbornici mrknete a pokud se vam neco zda podezrele dejte mi o tom vedet.

Pozdeji pridam data z trochu sviznejsi jizdy. Tam už je videt ponekud vyssi plnici tlak turba.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
nic divneho nevidim, muzes sem dat i xls nebo csv? dik
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
kiblik :
Pri jazde z ktorej pochadzaju tie grafy Ti to zacukalo alebo urobilo nejaky psi kus ? Graf je cisty, nie je na nom vidiet nic, pre viac podrobnosti by to asi chcelo naozaj zdrojove CSV data.
Pri jazde z ktorej pochadzaju tie grafy Ti to zacukalo alebo urobilo nejaky psi kus ? Graf je cisty, nie je na nom vidiet nic, pre viac podrobnosti by to asi chcelo naozaj zdrojove CSV data.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Ok, tady je excel soubor a csv pro ty co nemaji Office2010.
Jizda byla jen testovaci, chtel jsem videt jak funguje turbo. Jestli plni a jakým tlakem. Nekde jsem tu cetl, ze plnici tlak by mel dosahovat hodnot az 2.5 baru.
http://leteckaposta.cz/161080894
Jizda byla jen testovaci, chtel jsem videt jak funguje turbo. Jestli plni a jakým tlakem. Nekde jsem tu cetl, ze plnici tlak by mel dosahovat hodnot az 2.5 baru.
http://leteckaposta.cz/161080894
Naposledy upravil(a) kiblik dne 03.08.2012 14:56, celkem upraveno 1 x.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
tady kde? :)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
No a tady je jeste ta slibovaná ostrejsi zpatecni jizda cca 20km dalnice 130-150kmh a pak 10km okreska. Tyhle grafy už jsou dost zubaty. Nevím jsetli uz byl uvarenej Android nebo ELM.
Data na linku:
http://leteckaposta.cz/742037264
Jako bonus dodam provedený kapkový test oleje, aby jste všichni viděli jak vypada olej po 4000km
Data na linku:
http://leteckaposta.cz/742037264
Jako bonus dodam provedený kapkový test oleje, aby jste všichni viděli jak vypada olej po 4000km

KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Tak tady prikladam kapkovy test oleje. Jelikoz uz jsem nemel papirek prodavany spolu s testem, pouzil jsem na zkousku sajici papir a obycejny bily papir.
Jako vhodnejsi se osvedcil obycejny bily papir, sice dlouho trva nez se na nem ta kapka rozpije (cca 12hod), ale vysledek je presne ten samy jako zakoupeny original. Odstiny znecisteni presne odpovidaji vyobrazene stupnici. Pijak byl trochu nazloutly,to vysledek zkresluje, rychlost rustu kapky byla ale asi 4xvetsi (cca.2-3hod).
Chtel bych vedet co si o tomhle testu myslite.Jestli jste to uz nekdy zkousely, s jakym vysledkem, zkusenosti atd.. Podle me je to ucina pomucka (krom toho, ze na tom nekdo slusne vydelava)
. Zminku o tomto testu jsem nasel dokonce i v motorarskych skriptech ze CVUT (stejny princip, podobna stupnice), takze si to panove z prstu nevycucali.
Testovany olej je po cca 3-4tis km silne znecisteny. Za to muze jednoznacne neodborna vymena (asi tam nachali bordel ve vane a zbytky z filtru) a pak ten motor musi byt vevnitr zasvinenej jak prase.
Ani se nedivim ze to turbo piska
. Taky by se mi nelibilo koupat se v zumpe...

Jako vhodnejsi se osvedcil obycejny bily papir, sice dlouho trva nez se na nem ta kapka rozpije (cca 12hod), ale vysledek je presne ten samy jako zakoupeny original. Odstiny znecisteni presne odpovidaji vyobrazene stupnici. Pijak byl trochu nazloutly,to vysledek zkresluje, rychlost rustu kapky byla ale asi 4xvetsi (cca.2-3hod).
Chtel bych vedet co si o tomhle testu myslite.Jestli jste to uz nekdy zkousely, s jakym vysledkem, zkusenosti atd.. Podle me je to ucina pomucka (krom toho, ze na tom nekdo slusne vydelava)


Testovany olej je po cca 3-4tis km silne znecisteny. Za to muze jednoznacne neodborna vymena (asi tam nachali bordel ve vane a zbytky z filtru) a pak ten motor musi byt vevnitr zasvinenej jak prase.
Ani se nedivim ze to turbo piska

KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 2 hosti