
Atmosféra vs. downsizing motory
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13459
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Stanley Provokuješ? Popichuješ? Vyvoláváš hádky? Bany už tu lítaly, takže... 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
IvanST: ekologii jako důvod beru, ale mam spis dojem, ze o ni rozhodují lide, kteri ji nerozumeji. Ekologicke je i to, co ma dlouhou životnost a ne naopak.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Bany tu litaj dost pozde. Ti, co tu doopravdy urazi, tech si admin dlouho nevsimne a kdyz se pak lidi brani, tak se rozdaj bany vsem. Sorry jako, ale tohle neni zrovna fair pristup
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1692
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ekologie je jen zájmový byznys. Co je ekologického na tom, že se nic neopravuje, vše se vyhazuje, následně recykluje za použití spousty energie, která by se nemusela vynakládat? Kolik % materiálů se skutečně vrací zpět do výroby? Jen tolik, aby to bylo ekonomické. Určitě by pomohlo kdyby výrobky byly vyvíjeny a vyráběny ne kvůli ceně, ale i kvůli životnosti.Ma.rt píše:IvanST: ekologii jako důvod beru, ale mam spis dojem, ze o ni rozhodují lide, kteri ji nerozumeji. Ekologicke je i to, co ma dlouhou životnost a ne naopak.
To zase popudí ekonomy, protože by byli zklamaní z růstu HDP. Prostě lidstvo je sobecké a žije na úkor příštích generací a žvaní o ekologii, protože je to zrovna in. Milujeme své děti, obětujeme jim téměř cokoliv a na druhé straně jim odkazujeme planetu, která je evidentně v horším a horším stavu.
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak se zase uklidnime jo. Nenapsal jsem nic, co by nebyla pravda. Můžeš použít funkci hledat, je to v menu nahoře cervene.miki21 píše:Stanley Provokuješ? Popichuješ? Vyvoláváš hádky? Bany už tu lítaly, takže...
A jestli se nepletu, tahle sekce se jmenuje "Pokec".
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No jasný. Ty správný kluci přece jezdí atmosférou a zbytek bych zabanoval.Ma.rt píše:Bany tu litaj dost pozde. Ti, co tu doopravdy urazi, tech si admin dlouho nevsimne a kdyz se pak lidi brani, tak se rozdaj bany vsem. Sorry jako, ale tohle neni zrovna fair pristup

- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jemare ale takhle to právě je a to mnohem složitější. Automobilové odvětví a výroba ovlivňuje celý moderní svět. To tu ale můžeme rozjet filozofickou debatu na téma člověk celkově. Tohle nevyřešíš, stejně jako to nevyřeší oni. Proto se dělají tyhle berličky.
Ale bavíme se tu o autech, což sice v souvislostech ne, ale obecně může být snazší.
No vypadá to, že i přes některé odpůrce moderních motorů, zůstane moje otázka opět nezodpovězena
Ale bavíme se tu o autech, což sice v souvislostech ne, ale obecně může být snazší.
No vypadá to, že i přes některé odpůrce moderních motorů, zůstane moje otázka opět nezodpovězena

Ford Focus ST 2014
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Konecne si rozumíme 
Nemam problem, kdyz mi nekdo rekne, ze mam predpotopni mysleni, i kdyz bych radsi cetl vecne argumenty. Ale ja fakt, ze nekteri, a jsou to spise vyjimky, se chovaji jak cunata.

Nemam problem, kdyz mi nekdo rekne, ze mam predpotopni mysleni, i kdyz bych radsi cetl vecne argumenty. Ale ja fakt, ze nekteri, a jsou to spise vyjimky, se chovaji jak cunata.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ja vubec nejsem odpurce modernich veci. Zatim kazdy modernejsi motor, co jsem mel, jsem uvital. Ale temi TB uz si tolik jisty fakt nejsem. Potrebuju jezdit, jak to vyhovuje mne...ne se vyrazne omezovat, abych nahodou neco nepo...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To nerikam, ale deje se to. 1.0 dejme tomu. 1.6 uz hitparada neni a to byla druha možnost u mondea. Takze tak..
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No a 1.5EB? Nebo ta je příliš nová a "nevyzkoušená"? Mně se aktuální Mondeo líbí celkově, i když ho někdo v galerii moc nevychválil a vrátil se ke staršímu modelu. Tohle auto si člověk nebude kupovat kvůli motoru, ani takový už nemá (možná ani neměl) v nabídce.
Ford Focus ST 2014
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Predpokladam, ze 1.5 bude snad lepsi, to se uvidi 
Porad by ale se mnou nejspis trpel
no neboj, on me trh k tb asi taky jednou donuti.
Skvele mondeo bylo mk3, do toho jak jsem sednul, tak mi to auto prislo super. Na mk4 jsem si zvykal chvili, ale je to vyborny auto. V mk5 jsem nejel.

Porad by ale se mnou nejspis trpel

Skvele mondeo bylo mk3, do toho jak jsem sednul, tak mi to auto prislo super. Na mk4 jsem si zvykal chvili, ale je to vyborny auto. V mk5 jsem nejel.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jsem na sluzebce v US a mam 2.5 atm, 188 koni v Nissanu Altima.. Hm tak jsem si rikal co motor. v mestskem provozu (i kdyz tu jsou vlastne dalnice ve meste prakticky) slusny odpich. spotreba kolem 29.5 mpg, tj 8l/100km.
Dnes po 300m vylete (kolem 500 km) to kleslo na 38.6 mpg, tj 6.1 litru na 100 km
To uz 1.6 EB strci do kapsy, pokud nedelam chybu nekde ve vypoctu.
emise co2 (at uz z jakehokoli duvodu proklinaneho...)
Nissan: Tons/yr of CO2 Emissions @ 15K mi/year : 5.5
nevim kolik EB ma..
Dnes po 300m vylete (kolem 500 km) to kleslo na 38.6 mpg, tj 6.1 litru na 100 km
To uz 1.6 EB strci do kapsy, pokud nedelam chybu nekde ve vypoctu.
emise co2 (at uz z jakehokoli duvodu proklinaneho...)
Nissan: Tons/yr of CO2 Emissions @ 15K mi/year : 5.5
nevim kolik EB ma..
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak to je slusny... to je automat?
Ja dnes jel Praha - Lovosice a zpět za 6.5. Po dalnici 120 na tachometru, to je takova prijemna pohodova rychlost pro ten dvoulitr.
Ja dnes jel Praha - Lovosice a zpět za 6.5. Po dalnici 120 na tachometru, to je takova prijemna pohodova rychlost pro ten dvoulitr.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host