
Zatím jsem zjistil, že mi to cuká cca co 100 Km - tj. pokud by to bylo regenerací PDF tak by mi to dělalo nějak často - a filtr dle mechanika zanešen prý není (dle jeho diagnostiky cca na 15-20%). Takže nevím..
Ještě jsem zjistil taky že mi to většinou začne cukat, když jedu nějakou dobu konstantní rychlostí, po rovince, případně z kopce a snažím se udržovat rychlost. Tak to začně tak nenápadně jak kdyby se začlo dusit, nebo ho měl pod otáčkama (přitom tam většinou mám kolem 2000 ot.). no a pak třeba začne kopec, nebo prostě potřebuji zrychlit a ejhle - začne cukatůra. A někdy to trvá třeba tak 5 Km a pak zas dobrý, jindy to trvá dýl, ale po dvaceti Km už nemám nervy a vypnu a zapnu motor a pak za třeba těch cca 100 km klid.
Takže tak.
Ty máš dobrý že ti to hodilo nějakou hlášku, takže si myslím, že ty budeš mít to čidlo na Railu a po výměmně budeš mít klid. Přeju ti to a držím palec. Nezapomeň mi pak dát vědět. Díky. D..
PS: Kde to opravuješ?