dostal sem hnedle několik informací čím by to mohlo být:
1: spojka sepne, ale prokluzuje - prý při nadměrném opotřebování se to může stát a vyndá se údajně nějaký plíšek co tam je a funguje to dál.
2: spojka spíná a rozpíná nebo nesepne vůbec když zoxiduje ve spodní části chladiče konektor na nějaký čidlo
3: málo chladiva v systému klimi
4: nejde el. ke spojce
Tak sme začli tím nejjednodušším a koukli na pojistku a ejhle pojistka 7,5A vypálená, tak sme dali novou a hurá klima sepla, jenže to hurá nebylo zrovna teda dlouho trvající. Skončilo mojimi slovy: " ty tady něco hoří " najednou šel z pod kapoty hulán tak sem hned vypnul motor a v tom se hrnul kouř už i z tělesa vyhřívaného ostřiku, otevřel sem kapotu z pod níž se pěkně zvedal ten strašnej smradlavej čmoud. oddělal sem dekl na haupně a nestačil sem se divit káblík uplně spečený hlavně v místě toho vyhřívání, tak sem to odpojil a až seženu vyhřívaný ostřik tenhle opatrně rozkuchám abych zjistil co se stalo. otázkou zůstává proč šel proud do vyhřívaných ostřiků


