Reálný výkon auta

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
commanderwar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 199
Registrován: 03.01.2010 14:36

Reálný výkon auta

Příspěvek od commanderwar » 26.06.2010 19:20

Zdravím mám dotaz

muj focus 1,6 ma tuším 74 kw

chci se zeptat da se nejak realne zjistit zda i temeř po 200 000 najetych km ma tentýž vykon (nebo približny)..jako by to bylo auto po 10 000 km.?? bohužel nemam možnost se projet v jinem fofo

Občas mam pocit že bych mohl s 1.6 lítat krapec vic, hlavne co se tyče zrychlovani.

občas když vidim jak mi v do kopce ujiždí nejaka oktavka, tak me to krapec prudí a rikam si zda tam ma petku s nejakyma 3 tisicema otaček a nebo zda to masti na 4 protože abych ji dojel musel bych tam hodit 4 a skutečne to mastit na ty 4000 otaček.

Vím že zaleži i na mnoha jinych faktorech jak spravnost zařazeni atd.
proto me jen občas vrta hlavou zda moje auto ma proste takovy vykon jaky ma mit..a nebo je neco v loji..a už to ten vykon nema

i když celkove pocit z jizdy mam dobry a možna po tom aute chci vic než na co skutečně ma
Ford Focus 1.6 16V, 11/2001

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od tomason » 26.06.2010 19:28

A nebyla TDI?
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od pbjun » 26.06.2010 19:50

Z me zkusenosti TDIcku v puli kopce dochazi dech, moje 1,6 se v pulce kopce teprv nadechuje :D Jinak s 1,6 tocit tocit tocit a pak to fakt i jede - ja kdyz chci aby to jelo tak drzim motor kolem 5 - 6 tis ot...

commanderwar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 199
Registrován: 03.01.2010 14:36

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od commanderwar » 26.06.2010 19:52

nejspíš jo:)

dneska sem mastil za fofo 1 kombik tuším taky TDCI nebo tak nejak.....to zrychleni mel famozni

ja porad asi žiju s představou že benzin je dravejší
Ford Focus 1.6 16V, 11/2001

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od tomason » 26.06.2010 19:57

Tak já mám TDCI 85KW a kolikrát se mi stalo že Octávce nestíhám,ale je to převodama taky a spousta jezdí nachipovanejch ve skutečnosti má třeba kolem 100kw.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od Anduril » 26.06.2010 20:05

commanderwar píše: ja porad asi žiju s představou že benzin je dravejší
Je, ale musi se s tim umet jezdit..16V motor se vetsinou nejlepe citi ve vyssich otackach, nez jake mas na petku pri 90km rychlosti ;)
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od Marťas » 26.06.2010 20:15

commanderwar píše:ja porad asi žiju s představou že benzin je dravejší
Vsak je :mrgreen:...
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od pbjun » 26.06.2010 20:25

Tak pokud si jel 90 na petku tak nemas sanci :D 90 umi jet benzin na dvojku :D Vetsinou to vychazi kdyz fakt chci at to jede tak dvojku do cca 70 az 80 pak trojku do 120 - 130 a ctyrku vetsinou netreba kdyz se nahanis do kopce :D

Uživatelský avatar
nyraj
Nováček
Nováček
Příspěvky: 62
Registrován: 07.03.2010 14:42
Bydliště: Praha

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od nyraj » 26.06.2010 20:29

jo,jo nafta má krouťák, benzín točít a točit :mrgreen:
Ford Focus 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Modrá Aquarius, 16.10.2007
Obrázek
galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=21120

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od spanel » 26.06.2010 20:50

No, pokud mohu porovnat, tak Octavia TDi se 77 kW a například Focus TDCi s 85 kW jsou bez naložení na rovince tak plichta. Octavia je jinak zpřevodovaná a její rozjezdy jsou lepší, ale Focus na 4 a 5 je lepší. Když ta auta naložíte, nebo to zkusíte do delšího táhlého kopce, tak Octavia ztrácí dech. Jo, benzín je nutné pořádně točit, a před kopcem to trochu nakopnout, protože tam pak chybí ten krouťák.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od tomason » 26.06.2010 21:39

Jasné Focus má 280nm Octávka a zbytek nižší střední max 250nm.Jen mi příde že Octávkáři na to hamtaj jak smyslů zbavený asi budu muset nějakýho pozávodit :twisted:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
ZonixX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3165
Registrován: 14.07.2009 22:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od ZonixX » 26.06.2010 23:10

u vochcavek spis vstupuje do hry priserne poskladany plyn a v pravem slova smyslu nenormalni kopanec, takze na kratickem pohybu plynem to zrychli jak dive.. problem je, ze za tim kopancem se jiz nic dalsiho nedeje :D ...no a jelikoz je ta reakce takova divoka, tak je jasny, ze s kultivovanym motorem nekomu druhymu chvilku trva, nez ten naskok stahne :) ..proto je na silnicich tolik zavodniku v tdi :lol:
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10

ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od pbjun » 27.06.2010 07:01

No je fakt ze moje sluzebni fabka 1,9TDI 77kW jede od 2500 do 3000ot, jinak mi to prijde velmi lenive auto... Navic strasne blbe zprevodovane takze jakoby ze startu ziskam, pak musim okamzite radit pak zas a pak uz ztracim...

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od ballu » 27.06.2010 08:00

pbjun píše:Z me zkusenosti TDIcku v puli kopce dochazi dech, moje 1,6 se v pulce kopce teprv nadechuje :D Jinak s 1,6 tocit tocit tocit a pak to fakt i jede - ja kdyz chci aby to jelo tak drzim motor kolem 5 - 6 tis ot...
Trochu nepřesné, já když měl 1,6 esco, tak když jsem se s 66kW motorem honil s koktavkama TDI /bez čipu/ otáčky 4000 - 5500 ot a kokta bez nároku. Nad 5500 ot , to znamená v těch 6000 ot má již esco sílu jako ve 3500 ot,je mimo krouťák a kokta ti jenom zamává. Další a velmi podstatná věc je ta, že jestli si někdo myslí, že pojede kadla kadla, najednou ho předjede kokta, v tom okamžiku ho chytne závodnický amok a bude ji honit, je na velkém omylu. Ono totiž nějakou chvilku trvá než ŘJ převeksluje zaběhnutý styl nastavení motoru na závodnický a řidiči se první metry zdá, že auto vůbec netahne. Tomuto se říká vymetení pavučin a měl by být součástí každé jízdy, kdy nějaký ten kvalt párkrát po sobě osolíte. :lol:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od tomason » 27.06.2010 08:48

Aneb poznej rozdíl mezi commonrailem a pumpe duse :perfect:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 4 hosti