Na tri valce po zahriati

Odpovědět
Jamal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 30.06.2008 20:43

Na tri valce po zahriati

Příspěvek od Jamal » 05.09.2010 10:14

Mam problem, ktory sa objavil uz davnejsie. Po nastartovani motora (1.8 TDi) vsetko znie ako ma, ale po prejdeni niekolkych km a zahriati sa vo volnobeznych otackach motor roztrasie a nema rytmicky klepotavy zvuk, teda predpokladam ze ide len na tri valce. Akonahle zvysim otacky, vsetko bezi ako ma, takze to pozorujem iba ked stojim s vyradenou rychlostou. Zvlastne, ze vychladnuty motor bezi OK. Kde by mohol byt problem?

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Na tri valce po zahriati

Příspěvek od vitut » 06.09.2010 17:34

TDCi? A dela Ti to jen kdyz mas volnobezne otacky a vyslapnes spojku?
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Jamal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 30.06.2008 20:43

Re: Na tri valce po zahriati

Příspěvek od Jamal » 07.09.2010 10:57

vitut píše:TDCi? A dela Ti to jen kdyz mas volnobezne otacky a vyslapnes spojku?
Motor je Di (Endura- 2001). Robi to na volnobeznych otackach a spojka na to nema ziadny vplyv. Akonahle zaradim jednotku a rozbehnem sa, plynulo sa to ustali (teda aspon mi chod motora uz pride kultivovany pri vyssich otackach a pokles vykonu necitim- takze predpokladam ze uz bezi na vsetky valce)

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Na tri valce po zahriati

Příspěvek od vitut » 07.09.2010 11:16

Ja jen, ze trochu podobnou vec mam na svem TDCi. Uz to dela 80000 km a zatim nikdo nic nezjistil. Spotreba ok, diagnostika cista, starty bez problemu (pri -25 °C i pri +30 °C, teple starty taky), chovani pri vyssich otackach bez zavad. U sebe mam podezreni na vstrik, pripadne ventil tlaku paliva (obcas pry zlobi a pak houpe otacky na volnobeh). Prozatim EGR, setrvacnik, cidla teploty, otacek, atp. vylouceny ...
U TDDi nevim, to asi neporadim ... Zkus treba koupit nejaky cistic palivoveho systemu, je to investice za par stovek, bez prace. Obcas to pomuze.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
falan
Příspěvky: 1
Registrován: 07.10.2010 17:12
Bydliště: Mlada Boleslav

Re: Na tri valce po zahriati

Příspěvek od falan » 07.10.2010 17:20

Jamal píše:Mam problem, ktory sa objavil uz davnejsie. Po nastartovani motora (1.8 TDi) vsetko znie ako ma, ale po prejdeni niekolkych km a zahriati sa vo volnobeznych otackach motor roztrasie a nema rytmicky klepotavy zvuk, teda predpokladam ze ide len na tri valce. Akonahle zvysim otacky, vsetko bezi ako ma, takze to pozorujem iba ked stojim s vyradenou rychlostou. Zvlastne, ze vychladnuty motor bezi OK. Kde by mohol byt problem?
Zdravim te Jamale. Mam stejny problem dej vědet prosim jak jsi to vyřešil,dik zatim. :(

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host