Na tri valce po zahriati
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 30.06.2008 20:43
Na tri valce po zahriati
Mam problem, ktory sa objavil uz davnejsie. Po nastartovani motora (1.8 TDi) vsetko znie ako ma, ale po prejdeni niekolkych km a zahriati sa vo volnobeznych otackach motor roztrasie a nema rytmicky klepotavy zvuk, teda predpokladam ze ide len na tri valce. Akonahle zvysim otacky, vsetko bezi ako ma, takze to pozorujem iba ked stojim s vyradenou rychlostou. Zvlastne, ze vychladnuty motor bezi OK. Kde by mohol byt problem?
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na tri valce po zahriati
TDCi? A dela Ti to jen kdyz mas volnobezne otacky a vyslapnes spojku?
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 30.06.2008 20:43
Re: Na tri valce po zahriati
Motor je Di (Endura- 2001). Robi to na volnobeznych otackach a spojka na to nema ziadny vplyv. Akonahle zaradim jednotku a rozbehnem sa, plynulo sa to ustali (teda aspon mi chod motora uz pride kultivovany pri vyssich otackach a pokles vykonu necitim- takze predpokladam ze uz bezi na vsetky valce)vitut píše:TDCi? A dela Ti to jen kdyz mas volnobezne otacky a vyslapnes spojku?
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na tri valce po zahriati
Ja jen, ze trochu podobnou vec mam na svem TDCi. Uz to dela 80000 km a zatim nikdo nic nezjistil. Spotreba ok, diagnostika cista, starty bez problemu (pri -25 °C i pri +30 °C, teple starty taky), chovani pri vyssich otackach bez zavad. U sebe mam podezreni na vstrik, pripadne ventil tlaku paliva (obcas pry zlobi a pak houpe otacky na volnobeh). Prozatim EGR, setrvacnik, cidla teploty, otacek, atp. vylouceny ...
U TDDi nevim, to asi neporadim ... Zkus treba koupit nejaky cistic palivoveho systemu, je to investice za par stovek, bez prace. Obcas to pomuze.
U TDDi nevim, to asi neporadim ... Zkus treba koupit nejaky cistic palivoveho systemu, je to investice za par stovek, bez prace. Obcas to pomuze.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- falan
- Příspěvky: 1
- Registrován: 07.10.2010 17:12
- Bydliště: Mlada Boleslav
Re: Na tri valce po zahriati
Zdravim te Jamale. Mam stejny problem dej vědet prosim jak jsi to vyřešil,dik zatim.Jamal píše:Mam problem, ktory sa objavil uz davnejsie. Po nastartovani motora (1.8 TDi) vsetko znie ako ma, ale po prejdeni niekolkych km a zahriati sa vo volnobeznych otackach motor roztrasie a nema rytmicky klepotavy zvuk, teda predpokladam ze ide len na tri valce. Akonahle zvysim otacky, vsetko bezi ako ma, takze to pozorujem iba ked stojim s vyradenou rychlostou. Zvlastne, ze vychladnuty motor bezi OK. Kde by mohol byt problem?

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host