
Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW
- B.F.G.
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 07.12.2010 08:37
Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW
Na mém Focusu se projevuje závada, kterou jsem zde zatím nenašel. Při zrychlování a sešlápnutém plynu na 80-100% mezi 3000-4000 najednou plyn sám úplně ubere a po sešlápnutí spojky spadnou otáčky na 0. Nesvítí žádní kotrolka, po nastartování jede auto normálně. Vůz mám asi týden, udělalo to už několikrát a zatím jsem neměnil ani filtry ani olej a nic jiného. Dle servisky a tachometru má najeto 92 tisíc. Napadá Vás někoho co s tím? Případně kam dát v Brně na diagnostiku? Dost mi to zkazilo radost ze svého prvního auta 

- Peter5
- Junior
- Příspěvky: 320
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW
Urcite by som neodkladal vymeny filtrov a oleja to ako prve co spravim ked kupim auto bez ohladu na to kolko ma km pokial nieje 100% preukazatelne kedy boli naposledy menene.
Tvoj problem by som videl na filter nafty skus vymenit a uvidis. Pravdepodobne nestiha tiect palivo lebo je upchaty filter a tak to zdochne.

Focus 2008 facelift, 1.6 TDCi 66KW, Trend X, siva sea
Ford Kuga 2014, 2,0TDCi AWD, Powershift,
Ford Kuga 2014, 2,0TDCi AWD, Powershift,
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW
B.F.G. :
Daj VIN, pozriem sa tomu Tvojmu autu na zubok v katalogu. S vysokou pravdepodobnostou to je sice palivovy filter, no moze to byt aj totalne upchaty DPF. V tom druhom pripade by ale svietila kontrolka, je ale dost dobre mozne, ze je prave z tohto dovodu odstavena. To auto ma podozrive kilometre - takmer vsetky naftove Focusy v bazaroch z mojho okolia rok vyroby 2006 - 2007, cena okolo 7000€ a vybava GHIA maju od 85 do 95 tisic km. Aka to nahoda
Daj VIN, pozriem sa tomu Tvojmu autu na zubok v katalogu. S vysokou pravdepodobnostou to je sice palivovy filter, no moze to byt aj totalne upchaty DPF. V tom druhom pripade by ale svietila kontrolka, je ale dost dobre mozne, ze je prave z tohto dovodu odstavena. To auto ma podozrive kilometre - takmer vsetky naftove Focusy v bazaroch z mojho okolia rok vyroby 2006 - 2007, cena okolo 7000€ a vybava GHIA maju od 85 do 95 tisic km. Aka to nahoda

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- B.F.G.
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 07.12.2010 08:37
Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW
Je to Trend a stál kolem 7000EUR, pravda. Vin je WF0WXXGCDW6R32770. Jestli je to nějaká sviňárna ze strany prodejce, tak mu to auto půjdu omlátit o hlavu, doslova.
Je mi totiž divný, že by to on sám nezjistil, když to vezl z rajchu.

- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 585
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW
Řešil jsem to samé s tím samým motorem, byl to palivový filtr, po výměně je to v poho.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW
B.F.G. :
Ma to DPF filter. Takze ocakavaj problemy aj na tejto fronte, najlepsie riesenie je FapOff. Problem so zdochynanim ale asi bude sposobeny palivovym filtrom. Pozor na stupanie hladiny oleja v motore.
Ma to DPF filter. Takze ocakavaj problemy aj na tejto fronte, najlepsie riesenie je FapOff. Problem so zdochynanim ale asi bude sposobeny palivovym filtrom. Pozor na stupanie hladiny oleja v motore.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- B.F.G.
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 07.12.2010 08:37
Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW
Ze zajímavých chybových výpisů řj:
B1317 vysoký signál napětí baterie
P0087 tlak paliva v zásobníku - příliš nízký
P0234 během akcelerace zjištěn neočekávaně vysoký tlak turba
P1180 systém dodávky paliva - nízká úrověň (tohle může být ten filtr paliva)
P1554 výkon obvodu vstřikovače válce č.4
P1935 signál spínače brzd
P1936 signál spínače spojky
P193B signál APP
P2584 požadavek řídícího modulu přísad paliva MIL
Takže fakt nikdy nikomu nevěřte ani nos mezi očima. Já to udělal, bohužel. Teď nejspíš nový plyn, spínače na pedály, diagnostika vstřiků i pumpy, doplnění a oprava systému regenerace, vyčištění DPF, možné poškození alternátoru... No nevím, Fapoff by bylo asi nejlevnější řešení, ale co to turbo a vstřiky s čerpadlem
Filtry a oleje samo pudou jako první.
B1317 vysoký signál napětí baterie
P0087 tlak paliva v zásobníku - příliš nízký
P0234 během akcelerace zjištěn neočekávaně vysoký tlak turba
P1180 systém dodávky paliva - nízká úrověň (tohle může být ten filtr paliva)
P1554 výkon obvodu vstřikovače válce č.4
P1935 signál spínače brzd
P1936 signál spínače spojky
P193B signál APP
P2584 požadavek řídícího modulu přísad paliva MIL
Takže fakt nikdy nikomu nevěřte ani nos mezi očima. Já to udělal, bohužel. Teď nejspíš nový plyn, spínače na pedály, diagnostika vstřiků i pumpy, doplnění a oprava systému regenerace, vyčištění DPF, možné poškození alternátoru... No nevím, Fapoff by bylo asi nejlevnější řešení, ale co to turbo a vstřiky s čerpadlem

- Peter5
- Junior
- Příspěvky: 320
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW
Nisom si isty ale mam dojem ze ak chces fapoff tak olej treba vymenit az po aby si to nerobil 2x
. Je to niekde rozpisane pri problematike s FAP. Ja FAP nemam
tak tomu nevenujem az taku pozornost ale treba si to pre istotu preverit aby si zbytocne nevyhadzoval peniaze ked vidim ze ich budes potrebovat pre odstranenie vsetkych chybových hlaskach.


Focus 2008 facelift, 1.6 TDCi 66KW, Trend X, siva sea
Ford Kuga 2014, 2,0TDCi AWD, Powershift,
Ford Kuga 2014, 2,0TDCi AWD, Powershift,
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW
Ak mozes, chod to omlatit predavacovi o hlavu, este lepsie urobis, ked ho s tym autom prejdes a este zacuvas
Je to na moznu vymenu cerpadla a vstrekovacov. A to som este iba zacal. Dalsi bod je FapOff.
(P0087 - cerpadlo, P1554 - vstrekovac c.4 o chvilu mozno aj ostatne, P0234 - zaseknuty variabil turba alebo problem s riadiacim clenom,P2584 - malo aditiva pre regeneraciu DPF).
Je ale teoreticka moznost, ze je totalne upchaty palivovy filter, po jeho vymene sa uz P0087 a P1180 objavit nemusi.
Nech ziju jazdene diesle !
EDIT :
Este ma cosi napadlo - ak na diagnostike zistili poruchu P2584, mala by svietit kontrolka motoru. Ak nesvieti, chod do servisu a nechaj si ju skontrolovat, tipujem, ze bude odpojena, alebo zapojena na niektoru inu (ABS, ABG atd.). Tento fakt nechaj zdokumentovat (foto, presny popis atd.) - budes mat jasny a nespochybnitelny dovod, ze problem s DPF je skryta, no ucelovo zamaskovana zavada a mas sancu od predajcu vytrieskat nejake tie prachy.
EDIT1 :
Chyba P0087 a P1554 mozu byt sposobene zle instalovanym vratnym potrubim na vstrekovacoch, zrejme prave na c.4, (c.1 je najblizsie prevodovke, c.4 najdalej). Podla technickych informacii toto ale plati pre 2.0TDCI (DW10).
Citacia z dokumentacie :
Incorrect installed fuel injector fuel return pipes on the 2.0L Duratorq-TDCi (DW) Diesel can lead to external leakage of fuel, loss of power, the malfunction indicator lamp (MIL) illuminated and DTCs P0087, P0089, P062B, P120x (electrical), P0200, P020x or P1551 up to P1554 stored in the powertrain control module (PCM).
Correct installation of the fuel injector fuel return pipe using extra care and lubricated fuel injector seals will improve the ease of fitment and ensure the fuel injector seals are not perforated.
If the fuel injectors are investigated for leakage or performance during service and the fuel injector fuel return pipes are removed, new fuel injector fuel return pipes should be installed during installation. The fuel injector seals should be greased and extra care should be taken when fitting the new components to align the connector of the fuel injector fuel return pipe to the port in the fuel injector.
If a fuel leak is reported, the contaminated area on the cylinder head and on the exhaust vicinity needs to be checked and thoroughly cleaned of any remaining fuel prior the installation of new parts.

Je to na moznu vymenu cerpadla a vstrekovacov. A to som este iba zacal. Dalsi bod je FapOff.
(P0087 - cerpadlo, P1554 - vstrekovac c.4 o chvilu mozno aj ostatne, P0234 - zaseknuty variabil turba alebo problem s riadiacim clenom,P2584 - malo aditiva pre regeneraciu DPF).
Je ale teoreticka moznost, ze je totalne upchaty palivovy filter, po jeho vymene sa uz P0087 a P1180 objavit nemusi.
Nech ziju jazdene diesle !
EDIT :
Este ma cosi napadlo - ak na diagnostike zistili poruchu P2584, mala by svietit kontrolka motoru. Ak nesvieti, chod do servisu a nechaj si ju skontrolovat, tipujem, ze bude odpojena, alebo zapojena na niektoru inu (ABS, ABG atd.). Tento fakt nechaj zdokumentovat (foto, presny popis atd.) - budes mat jasny a nespochybnitelny dovod, ze problem s DPF je skryta, no ucelovo zamaskovana zavada a mas sancu od predajcu vytrieskat nejake tie prachy.
EDIT1 :
Chyba P0087 a P1554 mozu byt sposobene zle instalovanym vratnym potrubim na vstrekovacoch, zrejme prave na c.4, (c.1 je najblizsie prevodovke, c.4 najdalej). Podla technickych informacii toto ale plati pre 2.0TDCI (DW10).
Citacia z dokumentacie :
Incorrect installed fuel injector fuel return pipes on the 2.0L Duratorq-TDCi (DW) Diesel can lead to external leakage of fuel, loss of power, the malfunction indicator lamp (MIL) illuminated and DTCs P0087, P0089, P062B, P120x (electrical), P0200, P020x or P1551 up to P1554 stored in the powertrain control module (PCM).
Correct installation of the fuel injector fuel return pipe using extra care and lubricated fuel injector seals will improve the ease of fitment and ensure the fuel injector seals are not perforated.
If the fuel injectors are investigated for leakage or performance during service and the fuel injector fuel return pipes are removed, new fuel injector fuel return pipes should be installed during installation. The fuel injector seals should be greased and extra care should be taken when fitting the new components to align the connector of the fuel injector fuel return pipe to the port in the fuel injector.
If a fuel leak is reported, the contaminated area on the cylinder head and on the exhaust vicinity needs to be checked and thoroughly cleaned of any remaining fuel prior the installation of new parts.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- B.F.G.
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 07.12.2010 08:37
Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW
Je pravdou, že kontrolka vůbec nesvítila ani nesvítí. Auto jsem odvezl zpět prodejci, ten slíbil, že všechny závady prověří, tvářil se sám překvapeně. Tak uvidíme. Zatím mám náhradní auto a slib, že pokud se zjistí, že mi nevědomky lhal o perfektnosti auta, tak mi vrátí peníze a zkusíme něco jiného...
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW
Bud sije budu, alebo si nasiel jedneho z mala poctivych bazarnikov... Mozno bazarnik - junior. Vsak on sa vyskoli, ked bude musiet zacalovat tie opravy. Asi ho oslahol Turek v Rajchu pri predaji tohoto Focusa 

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW
Ked si mu vracal auto aj si ho nabral, zacuval a k tomu sa na nom otocil s rucnou ? Nic ineho si ten zmrd nezasluzi !B.F.G. píše:Je pravdou, že kontrolka vůbec nesvítila ani nesvítí. Auto jsem odvezl zpět prodejci, ten slíbil, že všechny závady prověří, tvářil se sám překvapeně. Tak uvidíme. Zatím mám náhradní auto a slib, že pokud se zjistí, že mi nevědomky lhal o perfektnosti auta, tak mi vrátí peníze a zkusíme něco jiného...
Neverim ze nesije budu. Posklada z vrakaca do chodiveho stavu, aby bol zakaznik spokojny. Aj moj znamy bazarnik (takmer sused !!!) hral prekvapeneho, ked som mu dokazal, ze mi chcel predat stocene Mondeo. Never nikomu a nicomu, hlavne si ku kupe auta neber nic, co nosi suknu.
Inak uplny zaciatok kontroly kupovaneho auta je :
1. povolit rucnu brzdu, zapnut klucik a sledovat, ci sa rozsvietia vsetky kontrolky
2. pozorovat zhasinanie kontroliek, specialne bacha na ABG a ABS/ESP, na 99% autach nezhasinaju spolu. Ak zhasnu spolu, treba najst ine zhodne vozy a pozorovat tam, je dost mozne, ze auto je po vaznej buracke a bez ABG, ich kontrolka je napojena na ABS/ESP
3. ako posledna by mala zhasnut kontrolka motora (nepocitam dobijanie a mazanie - tie zhasinaju az po natoceni motora)
Ak sa nerozsvietia vsetky kontrolky, je niekde chyba (napr. vobec sa nerozsvieti ABG - je jasne, ze je odpojena bazarosom ucnom. Pokrocily ju napoji napr. na ABS, profik cez casove rele, takze bude zhasinat nezavisle, takze podraz na ABG je bez diagnostiky nezistitelny). Nerozsvietena kontrolka motora znamena, ze niekto chce maskovat mozny problem s motorom - napriklad DPF. Atd.
O bode 2 treba skusit zohnat info na internetovych forach, v akom poradi by mali zhasnut, alebo zistit na novom aute v salone. Ani toto ale nemusi byt na 100%, v pripade pochybnosti je najistejsie ist na znackovu diagnostiku (nie univerzalnu, ta nemusi zistit vsetko), v pripade Forda na IDS do Ford servisu.
Svietila ti po zapnuti klucika ta kontrolka motora ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- B.F.G.
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 07.12.2010 08:37
Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW
Kontrolka motoru svítila, ale vazbu na posloupnost zhasínání nemám. Spíš jsem nepostřehl jak svítí kontrolka žhavení, pokud ano tak jen velmi krátce. Auto bourané na 99% není (velmi podrobná prohlídka všech znaků), rok výroby sedí na měsíc, dle databáze Ford nemělo záruční opravy, serviska až na letošní rok taky sedí. Co se dělo letos nikdo neví. Bourané není, nebo jen na plasty (kastle kontrolovaná i karosářem). Auto bylo na zvedáku, známý se díval na potečení, podfukování a na podvozek, poslechl motor (bohužel až teplý).
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW
Pri teplotach okolo nuly zhavenie iba preblikne. Dva tyzdne dozadu bolo u nas -12, zhavilo mi to cca 5 sekund.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 19.12.2010 10:50
Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW
B.F.G.: Muzes prozradit u koho jsi v Brne to auto kupoval? Ja si mam jet dneska do Acek pro http://www.aaaauto.cz/cz/ford-focus/car ... r_branch=4 bojim se, ze to bude podobny tvymu pripadu. Bohuzel auto nutne potrebuju cca na 1 rok jezdeni 3.000km/mes.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host