EGR u nových TDCi motorů
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 30.12.2010 10:04
EGR u nových TDCi motorů
Ahoj,
rozhodl jsem se pro nákup FoFo II po faceliftu, ideálně rok 2008 s motorem 1,6 TDCi (66 nebo 80 kW). Jsem si vědom, že u přeplňovaných turbodieselů jsou problémy mimojiné i s EGR ventilem a DPF. Případné DPF bych si nechal někde odborně odpojit, ale jde mi o EGR. Jde to u těchto nových motorů zaslepit? Pročítal jsem zdejší forum, všude ale psali lidi své zkušenosti se staršíma motorama, převážně TDDi. A jde záslepka koupit? Popř. v nějaké dílně vyrobit? Moc díky za odpověď.
rozhodl jsem se pro nákup FoFo II po faceliftu, ideálně rok 2008 s motorem 1,6 TDCi (66 nebo 80 kW). Jsem si vědom, že u přeplňovaných turbodieselů jsou problémy mimojiné i s EGR ventilem a DPF. Případné DPF bych si nechal někde odborně odpojit, ale jde mi o EGR. Jde to u těchto nových motorů zaslepit? Pročítal jsem zdejší forum, všude ale psali lidi své zkušenosti se staršíma motorama, převážně TDDi. A jde záslepka koupit? Popř. v nějaké dílně vyrobit? Moc díky za odpověď.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: EGR u nových TDCi motorů
Ak nechces mat problemy, v prvom rade sa vyhni 1.6 TDCI, takisto aj 2.0TDCI. Stary 1.8TDCI je urcite lepsi nez tieto 2 zabozruty. Aj on ma svoje muchy (ktory motor ich nema), no je ich menej nez na spomenutych francuzoch. Ak trvas na 1.6 TDCI, rozhodne neber voz s DPF. Da sa sice odstranit, no neriesi to vsetko.
EGR sa v pripade TDCI podla vsetkeho zaslepit neda, RJ na to pride a ides v nudzovom rezime.
Pozri napr. toto :
EGR sa v pripade TDCI podla vsetkeho zaslepit neda, RJ na to pride a ides v nudzovom rezime.
Pozri napr. toto :
Kód: Vybrat vše
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=24527&start=0&st=0&sk=t&sd=a
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 30.12.2010 10:04
Re: EGR u nových TDCi motorů
No to je otázka, zase na tomhle foru se píše, že to jde:
http://www.ford-focus.sk/forum/viewtopi ... d8703e8d74
Ono bych ve finále tu 1.8 TDCi možná radši, jenže ten rok 2008 je zatim docela drahej a moc se jich nenabízí, tech 1.6 TDCi je daleko víc. Co se třeba čerpadel, turbodmychadel a vstřiků týče, jsou na tom stejně oba motory se spolehlivostí podobně, ne? Já se diesla nejřív docela bál, nicméně 2-3 roky starý Focus v naftě je obdobně drahý jako v benzínu(i když má třeba o trochu víc nalítáno). A když jsem si spočítal, kolik ušetřím na spotřebě, tak i kdybych nechal repasovat všechny vstřiky, turbo i čerpadlo, za 3 roky to mám zpátky vzhledem k mému ročnímu nájezdu kilometrů. Uvidíme. snad budu mít s výběrem šťastnou ruku.
Trochu vidím problém v tom DPF, jelikož si ho cizinci nechali zpětně domontovávat proto, aby plnili EURO IV. Ale nejsem si jist, jestli už v roce 2008, uvidíme. No, každopádně do bazaru beru s sebou automechanika s diagnostikou, abych co nejvíc eliminoval nákup auta před smrtí:)
Nicméně vraťme se k EGR... Snad se najde ještě někdo, kdo s tim má zkušenosti a definitivně to rozsekne.
http://www.ford-focus.sk/forum/viewtopi ... d8703e8d74
Ono bych ve finále tu 1.8 TDCi možná radši, jenže ten rok 2008 je zatim docela drahej a moc se jich nenabízí, tech 1.6 TDCi je daleko víc. Co se třeba čerpadel, turbodmychadel a vstřiků týče, jsou na tom stejně oba motory se spolehlivostí podobně, ne? Já se diesla nejřív docela bál, nicméně 2-3 roky starý Focus v naftě je obdobně drahý jako v benzínu(i když má třeba o trochu víc nalítáno). A když jsem si spočítal, kolik ušetřím na spotřebě, tak i kdybych nechal repasovat všechny vstřiky, turbo i čerpadlo, za 3 roky to mám zpátky vzhledem k mému ročnímu nájezdu kilometrů. Uvidíme. snad budu mít s výběrem šťastnou ruku.
Trochu vidím problém v tom DPF, jelikož si ho cizinci nechali zpětně domontovávat proto, aby plnili EURO IV. Ale nejsem si jist, jestli už v roce 2008, uvidíme. No, každopádně do bazaru beru s sebou automechanika s diagnostikou, abych co nejvíc eliminoval nákup auta před smrtí:)
Nicméně vraťme se k EGR... Snad se najde ještě někdo, kdo s tim má zkušenosti a definitivně to rozsekne.
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: EGR u nových TDCi motorů
Dle odborného článku v autodieslu nejde.Řj si hlídá jeho funkci přes lambdu-sensor a váhu vzduchu jde o emise.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 30.12.2010 10:04
Re: EGR u nových TDCi motorů
Pakliže je to "jen" kvůli ŘJ, pak pokud se upraví SW, mělo by to chodit, ne? Omlouvám se za asi špatné dotazy, ale jsem v tomhle trochu lajk.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: EGR u nových TDCi motorů
RJ sa neprogramuje v Jave, Pascale ci Basicu, ani vo Visual XXX. Kto Ti takuto upravu urobi ?smileboy píše:pak pokud se upraví SW, mělo by to chodit, ne?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 30.12.2010 10:04
Re: EGR u nových TDCi motorů
No chiptunneři to asi zvládnou, ne? Když uměj oblafnout ŘJ co se DPF týče, mohli by to umět za nějakou bankovku i s EGR. A jde mi taky o to, aby zde konečně nějaký člověk natvrdo napsal: Zaslepil jsem, je to OK! nebo: Zkusil jsem to, nefachčí to... Dík
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: EGR u nových TDCi motorů
Pak nevidím důvod zaslepovat EGR, jeho cena v porovnání s tím na co seš připravenej nebude taková vražda.smileboy píše:A když jsem si spočítal, kolik ušetřím na spotřebě, tak i kdybych nechal repasovat všechny vstřiky, turbo i čerpadlo, za 3 roky to mám zpátky vzhledem k mému ročnímu nájezdu kilometrů.
Navíc ty věci co vyjmenováváš tě potkají asi s větší pravděpodobností...
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- horis
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 04.07.2008 22:45
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR u nových TDCi motorů
pri mem 1. zaslepeni se mi asi po 20km rozsvitila kontrolka. Odstranil jsem zaslepku, kontrolka stale svitila, po 100 km zhasla. Po nejake dobe jsem ji tam dal na zkousku znovu. Sice to nechapu, ale mam s ni najeto 1500km a nic nesviti..
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: EGR u nových TDCi motorů
smileboy :
To nie je take iste. To by potom takto riesili vsetci ti, ktori kupovali novy EGR. Je vsak dost vela staznosti na to, ze aj po fapoff prebieha kilometricka regeneracia, takze ta uprava tunermi nie je 100% - na. Cize velmi by som sa na to nespoliehal.
To nie je take iste. To by potom takto riesili vsetci ti, ktori kupovali novy EGR. Je vsak dost vela staznosti na to, ze aj po fapoff prebieha kilometricka regeneracia, takze ta uprava tunermi nie je 100% - na. Cize velmi by som sa na to nespoliehal.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- rob45
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 29.10.2008 20:15
Re: EGR u nových TDCi motorů
ja mam zaslepku asi pul roku cukalo to obcas vynechalo turbo po zaslepeni necuka turbo nevynechava kontrolka asi po 10 rosviceni už se nerosvitila ale 100% to neni motor ve vetsine pripadu o neco mene tahne obcas ma svetle vijimky ze ma slusny zatah jinak odhaduju tak 85% výkonu tot moje zkusenost
Focus 2013-, 1.0L EcoBoost 120PS/125PS - Fox, Lunar Sky
Ford focus 2 18.TDCI 85kw r.v 2006
Ford focus 2 18.TDCI 85kw r.v 2006
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19252
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR u nových TDCi motorů
smileboy píše:No to je otázka, zase na tomhle foru se píše, že to jde:
http://www.ford-focus.sk/forum/viewtopi ... d8703e8d74
Ono bych ve finále tu 1.8 TDCi možná radši, jenže ten rok 2008 je zatim docela drahej a moc se jich nenabízí, tech 1.6 TDCi je daleko víc. Co se třeba čerpadel, turbodmychadel a vstřiků týče, jsou na tom stejně oba motory se spolehlivostí podobně, ne? Já se diesla nejřív docela bál, nicméně 2-3 roky starý Focus v naftě je obdobně drahý jako v benzínu(i když má třeba o trochu víc nalítáno). A když jsem si spočítal, kolik ušetřím na spotřebě, tak i kdybych nechal repasovat všechny vstřiky, turbo i čerpadlo, za 3 roky to mám zpátky vzhledem k mému ročnímu nájezdu kilometrů. Uvidíme. snad budu mít s výběrem šťastnou ruku.
Trochu vidím problém v tom DPF, jelikož si ho cizinci nechali zpětně domontovávat proto, aby plnili EURO IV. Ale nejsem si jist, jestli už v roce 2008, uvidíme. No, každopádně do bazaru beru s sebou automechanika s diagnostikou, abych co nejvíc eliminoval nákup auta před smrtí:)
Nicméně vraťme se k EGR... Snad se najde ještě někdo, kdo s tim má zkušenosti a definitivně to rozsekne.
jenze pokud se nepletu tak je to sice tdci ale ff1
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19252
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR u nových TDCi motorů
smileboy píše: A když jsem si spočítal, kolik ušetřím na spotřebě, tak i kdybych nechal repasovat všechny vstřiky, turbo i čerpadlo, za 3 roky to mám zpátky vzhledem k mému ročnímu nájezdu kilometrů. Uvidíme. snad budu mít s výběrem šťastnou ruku.
kolik najedes a kolik usetris ?
to ma IDS ? jiným diagnostikam bych neveril , beru to z vlastni zkusenosti , a jak zjistí ze jsou nacate striky ? kdyz byudou v haji mechanicky , jak zjisti vadne DPF ? kdyz funguje tak diagnostika nic nepozna a za 2-3 mesice ti muze lehnout .smileboy píše: No, každopádně do bazaru beru s sebou automechanika s diagnostikou, abych co nejvíc eliminoval nákup auta před smrtí:)
a jinak nechtel bych byt v jeho kuzi

Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 30.12.2010 10:04
Re: EGR u nových TDCi motorů
Na spotřebě ušteřím tak 12-13 000 kč ročně. Náklady jsem počítal repas turba - 10 000, čerpadla - 12 000 a vstřiky 17 000. Pokud se mýlím, opravte mě, možná jsou moje představy mylné. Jo a ještě teda ten EGR ventil no, jak tu píšete, tak to zaslepit nepůjde, tudíž dalších 10 000.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19252
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR u nových TDCi motorů
turbo pokud ho budes delat tak jak se ma (aby jsi nemenil 2-3 turba za jeden olej ) tak je cca 35000 .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host