
dík za radu
jj máš pravdu. Netrklo mě že může být otevřenýhihi píše:Ale má - když je stále otevřený, tak je topení studené poměrně dlouho. Zásadně se to projevuje tím, že teplota motoru (chladící kapaliny) při veeeelmi pohodové jízdě "pozkopečka" klesá, byť byla před tím OK. Já mám teď termostat rozhodně KO a "umím" jet vzdálenost 100km tak, že motor se neohřeje na provozní teplotu vůbec. Když byl OK, tak ca 8 km do zahřátí normálním stylem jízdy. Ostře po ca 5km. Líně (hodně líně) do 20km.
pak to smazim 160km/h (jenom abych to teda zahralpo dalnici cca 15km
Jo, to mozna topeni pomuze, ale ten problem znel tak, ze ten motor se zahrat tak nejak nechce a zapinat si topeni po mych 22km uz nema cenu, prijizdim akorat do praceRobert píše:Já třeba zapínám ventilátor až když je motor zahřátý. Když pustim ventilátor už při studeným motoru tak jeho zahřívání trvá pak o něco dýl.
Ale pravdou je, že takhle to jde jen když se ti nezamlží okna.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti