Tak ještě bych měl dva drobné dotazy. Když jsem sundal nárazník, musel jsem kvůli namontování tažného vyndat kus rozpraskané pěny co je pod nárazníkem a odšroubovat plastovou lištu co jsou v ní zastrčené plastové čudlíky v nakládací hraně nárazníku. Jak to je originálně pořešené u aut s tažným z výroby? Mám tam našťouchat kus té náležitě přiřízlé pěny a lišty ať tam není prázdné místo? Nebo na to kašlat? Zatím mám nárazník lehce přichycený dvěma šrouby, protože mě ještě čeká elektrika. No a to je ta druhá otázka.
Z kabelového svazku vede dvojice modrých konektorů (zapojí se do rozpojených stejných modrých, ok), modul se 4 relátky (je na něj místo nad modrými konektory, ok), zemnící očko (našel jsem v TIS umístění, ok), hodně dlouhý červený kabel (podle TIS někam k A sloupku, za 10 A pojistkou z pojistkovky, ok). A potom záhadný další kabel s hnědým a červeným drátem a hranatým konektorem. Podle barev a toho že svazek je původně na 13-pólovou zásuvku (Německo?) bych si tipnul že jde o "nezávislou" zem a +12V pro spotřebič na přívěsu (podle normy piny 9+10 a 12). V TIS píšou u 13-pólové zásuvky "not used", ale proč by teda vůbec do svazku ten konektor dávali? Je to detail, zapojím a vyblikám to bez něj a pak se uvidí.
Jo, opravdu se na 7-pólové zásuvce nezapojuje couvací světlo? Hlavně že pro obrysovky tam jsou dva piny...
Detaily, já jen kdyby se nějaký zkušený autoelektrikář nudil. jinak si myslím že to půjde v pohodě i když dráty ze svazku mají jiné barvy než by podle TIS měly mít jak před faceliftem tak po něm. Zítra si připomenu kultovní scénu Klakson troubí, stěrače stírají...
