Nedá mi, abych nezaložil nové vlákno. Vím z různých vláken, že spousta z nás používá net k nákupům "čehokoliv"
Já potřeboval 2ks zásuvky na 12V, abych si dodělal pro strýčka Příhodu jednu dozadu v interiéru a jednu do kufru, když potřebuju nafoukat kolo apod. Google.cz a už to jelo. Zabrousil jsem na karavan.cz, říkám si ok, objednám. Překousnul jsem poštovné, které stálo rovných 200Kč
Zboží jsem objednal v sobotu, dorazilo druhý týden v pondělí. Nikdo se mi neozval, že zásilka je expedována, v jakém stavu je moje objednávka, nic.
Po rozbalení jsem zjistil, že jsem objednal něco špatně. Další zjištění bylo, že na cenné nálepce zásilky byla cena poštovného 114Kč, takže na mě 86Kč vydělali

Nicméně vím, že jsem toleroval 200Kč při objednání. Zabrousil jsem znova na karavan.cz a zjišťoval přesné info, jak postupovat, kam poslat atd. Jaké bylo mé zjištění, že firma si účtuje 30% z ceny z vráceného zboží. Posílal jsem informační email, kam jsem napsal své číslo účtu, že zboží vracím a hned druhý den jsem ho poslal zpět. Paní mi odpověděla (mimochodem paní Bartůňková), že vše je v pohodě, že peníze mi pošlou celé. Šlo o 227 Kč. Včera mi přišel email z heureka.cz s odkazem na hodnocení nákupu na karavan.cz
Tak jsem napsal hodnocení, nevím zda jste to už dělali. Je tam pár kolonek s hvězdičkama, kdy se hodnotí kvalita zabalení, komunikace eshopu apod. Za zabalení jsem dal např. 100%, za komunikaci tuším jen 20%. Dále se zákazník může vyjádřit, s čím byl spokojen a s čím ne. Do textového okna "s čím jsem nebyl spokojen" jsem napsal, že se jednalo o dlouhou dodací lhůtu a vyšší poštovné než skutečné.
Dneska ráno v 8.30 mi zvoní telefon, někdo se mi představil, ptám se znova, kdo volá, protože to řekl tak rychle a říká, karavanshop, Bartůněk u telefonu. A spustil

Hoši to co mi řekl ten člověk dneska do telefonu, mi snad neřekl nikdo v životě

Totálně jsem nechápal. Začal po mě křičet, jak si dovoluju mu napsat takové hodnocení na heureku.cz, co to na něho zkouším atd. Začal točit, že z toho bude muset zaplatit daň, že proč lžu o tom poštovným, že 200Kč je skutečná cena, kterou platil a že 200Kč je v pohodě. Pak se mě zeptal, jestli mám vůbec základní vzdělání a tím mě totálně dostal

Nechápu, jak si někdo něco takového může dovolit. Prý jsem ho zaměstnal na hodinu kvůli moji objednávky a jak si to dovoluju mu zboží vůbec vracet. Moc mě nenechal mluvit, protože do toho telefonu křičel od té doby, co jsem mu ho zvednul. Když už jsem začal mluvit, tak mi asi 4x zopakoval, jestli mám aspoň základní vzdělání, že nebude poslouchat nějaký píčoviny a ukončil to tím, že nemá čas se se mnou vůbec bavit a ať už si u nich nikdy nic neobjednávám a nemám z jejich obchodem nic společného.

Taky mi ještě řekl, že musel jet s tím balíkem 15km na poštu, na což jsem mu odvětil, že mě to vůbec nezajímá. Další věc, kterou mě dostal, že bude muset teď dát 35Kč za to, aby mi poslal ty peníze zpátky

Řekl jsem mu, že snad mi to nechce posílat poštovní poukázkou, že jsem mu poslal číslo účtu, a že má snad účet. No kretén neskutečný. Načež začal zase řvát, ani mi neodpověděl, já jen zíral s otevřenou hubou a třeštěl jsem oči.
To jak se zachoval ten šmejd si za rámeček nedá. Mám v plánu mu napsat ještě jedno hodnocení. Nevím, jestli to zpětně ještě na heureku půjde, ale zítra to zkusím.
Ze zákona má každý občan ČR právo koupené zboží bez udání důvodu vrátit do 14dnů.
Myslím, že kdyby se takhle chovali všichni, tak eshopy neexistují. Člověk, který vlastní eshop, musí počítat bohužel s tím, že se mu určité procento zásilek vrátí, bez toho aniž by ho dotyčný převzal a určité procento zásilek přijde zpět přímo od zákazníků z růných důvodů - výměna za jinou velikost, zboží neodpovídá představě apod., materiál, atd. ale vrací ho přímo zákazník. Já zásilku převzal a vracel ji na své náklady. Nešlo o to, že bych ji nepřevzal a způsobil mu tím škodu.
