Hláška z dignostiky.

Odpovědět
Tom C-max
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 16.12.2011 06:59

Hláška z dignostiky.

Příspěvek od Tom C-max » 16.12.2011 07:07

Mám dotaz,jestli se někdo už setkal se závadou:hláška z diagnostiky P2303 Primární řídící obvod zapalovací cívky B -nízký signál - trvale.Jedná se o ford focus c-max 1,6 VTi duratec. Díky za odpověď.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hláška z dignostiky.

Příspěvek od foki » 16.12.2011 15:05

civka na vymenu ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Tom C-max
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 16.12.2011 06:59

Re: Hláška z dignostiky.

Příspěvek od Tom C-max » 16.12.2011 15:24

No předpokládám,že asi ano, ale
zkoušel jsem zda už se s touto závadou někdo setkal.

Uživatelský avatar
lalinek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 151
Registrován: 30.11.2011 17:26
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hláška z dignostiky.

Příspěvek od lalinek » 25.12.2011 22:29

Máte někdo částečný nebo kompletní seznam chyb z diagnostiky s názvem co znamenají ?


jindrisci
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 26.11.2009 19:39

Re: Hláška z dignostiky.

Příspěvek od jindrisci » 12.01.2012 12:33

S touto hláškou jsem se setkal již několikrát. Nejdříve se rozsvítí oranžová varovná kontrolka, diagnostika najde chybu 2303 nebo 2327. Občas kontrolka zhasne. Po pár týdnech již svítí trvale a následuje občasné vynechání jednoho válce, kolísání otáček při volnoběhu. Subjektivně mám pocit, vlhké počasí četnost tohoto jevu urychluje. Občasné vynechávání pozvolna přejde v trvalé. Motor nedrží otáčky. V podstatě se s tím nedá jezdit.
Následovala výměna cívky. Po dvou měsících to bylo opět. Následovala výměna svíček, VN kabelů a cívky. Teď vše měním kompletně cca 3x ročně. K prodloužení výměnného intervalu pomohlo snížení odtrhu na 0,9 mm. Cívku používám Bosh - s tou jsem to i koupil. Po dvou letech laborování mám poznatek, že životnost zapalovací cívky nezávisí na počtu najetých km, ale spíš na vlhkosti vzduchu. No Fordy jezdí na cívky.

Uživatelský avatar
Gabo015
Nováček
Nováček
Příspěvky: 175
Registrován: 02.02.2013 18:51

Hláška z dignostiky.

Příspěvek od Gabo015 » 21.10.2018 21:30

Zdravim. Pred rokom som riesil chybu p2303. Po vymene cievky bol klud. Kupoval som taku ako tam bola(bosch)Teraz ten isty problem. To tak casto odchadzaju cievky? Asi kupim tu najlacnejsiu aku najdem a uvidim kolko vydrzi.
Ford Focus II 1,6 Ti-VCT ,r.v.2006

Uživatelský avatar
jarod72pm
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2220
Registrován: 18.05.2012 21:51
Bydliště: Otrokovice

Re: Hláška z dignostiky.

Příspěvek od jarod72pm » 21.10.2018 21:36

Cívka je bolest u motorizace (1.6 Ti-VCT) taky budu už podruhé měnit(před týdnem hláška P 0300) ,životnost tak 3-4 roky a to nesmí ještě voda natéct do svíček.(čož jde dobře bez krytu. Trpí i nedokonalé husí krky svazkové kabeláže včetně koncovky do cívky(radoby se unaví konce drátů a finito - houpe to s motorem a nezapaluje jak má ) :?
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i

Uživatelský avatar
Gabo015
Nováček
Nováček
Příspěvky: 175
Registrován: 02.02.2013 18:51

Hláška z dignostiky.

Příspěvek od Gabo015 » 21.10.2018 23:05

Objednam tuto a uvidim kolko vydrzi. https://mmdiely.sk/autodiely/ford/focus ... 5B0%5D=234
Ford Focus II 1,6 Ti-VCT ,r.v.2006

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host