Asi před měsícem bylo auto v servisu na opravě startéru (přes těsnění termostatu zatékala voda do startéru),kde mi kontrolovali i všechny kabely.Baterii mám novou a O.K.Nechal jsem si vyměnit i spínací skříňku,ale dělá to pořád.Tak teď už mě napadá jenom imobilizér,nebo může být chyba ještě někde jinde?Může souviset to,že mi občas zhasne palubka a když znovu zhasnu světla a zase rosvítím,tak se rosvítí?Prosím poraďte už jsem z toho na mašli
Problém se startováním
- CZaryfuk
- Nováček

- Příspěvky: 9
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Problém se startováním
Ahoj všichni.Při pokusu o nastartování otočím klíčkem do startovací polohy a nic (ani cvaknutí).Když zkouším pořád startovat,tak se to asi na počtyřicátý chytne a motor normálně naskočí.Jedná se vždy pouze o první ranní start,když je teplota pod nulou.Když je kolem nuly,tak chvíli držím klíček ve start.poloze a po prodlevě asi 2-5vteřin motor zase normálně naskočí.Když je teplo,nebo je motor zahřátý,tak startuje úplně normálně na první ťuknutí.
Asi před měsícem bylo auto v servisu na opravě startéru (přes těsnění termostatu zatékala voda do startéru),kde mi kontrolovali i všechny kabely.Baterii mám novou a O.K.Nechal jsem si vyměnit i spínací skříňku,ale dělá to pořád.Tak teď už mě napadá jenom imobilizér,nebo může být chyba ještě někde jinde?Může souviset to,že mi občas zhasne palubka a když znovu zhasnu světla a zase rosvítím,tak se rosvítí?Prosím poraďte už jsem z toho na mašli
Čus Focus!!!
Asi před měsícem bylo auto v servisu na opravě startéru (přes těsnění termostatu zatékala voda do startéru),kde mi kontrolovali i všechny kabely.Baterii mám novou a O.K.Nechal jsem si vyměnit i spínací skříňku,ale dělá to pořád.Tak teď už mě napadá jenom imobilizér,nebo může být chyba ještě někde jinde?Může souviset to,že mi občas zhasne palubka a když znovu zhasnu světla a zase rosvítím,tak se rosvítí?Prosím poraďte už jsem z toho na mašli
Ford Focus kombi 1.8 TDDi,r.v.2000,černá met.
- David 1
- Junior

- Příspěvky: 452
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava-Podvihov
Když je špatný imobilizér,tak startér točí,ale nechytne to.Aspoň u mě to tak je.Podle plánku,ale i bez něj si schopný to proměřit od spínačky až po startér.Pokud máš silové části v pohodě,tak bych se zaměřil na pojistky,na relátka apod.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.
- ihrdlick
- Test driver

- Příspěvky: 2046
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- CZaryfuk
- Nováček

- Příspěvky: 9
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Svíčky to nebudou,protože motor vůbec netočí.Otočím klíčkem a nic.Zítra večer to dávám do servisu,aby mohli vyzkoušet ten první ranní start,nebo spíš nestart
Má bejt až -15 stupňů,tak jim to určitě nenastartuje,protože to dělá jenom když je pod nulou.Tak snad na něco přijdou.Dneska přes noc jsem dal Fíka do podzemních garáží a ráno chytil jako víno.Kéž by už tak chytal i venku.Do jara je přeci jen ještě daleko.Kdyby měl ještě někdo nějaký nápad co by to mohlo být,tak dejte vědět.Zatím Čus Focus!!!
Má bejt až -15 stupňů,tak jim to určitě nenastartuje,protože to dělá jenom když je pod nulou.Tak snad na něco přijdou.Dneska přes noc jsem dal Fíka do podzemních garáží a ráno chytil jako víno.Kéž by už tak chytal i venku.Do jara je přeci jen ještě daleko.Kdyby měl ještě někdo nějaký nápad co by to mohlo být,tak dejte vědět.Zatím Čus Focus!!!
Ford Focus kombi 1.8 TDDi,r.v.2000,černá met.
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Pokud imobilizer spatne vyhodnoti klicek, tak se pri otoceni klicku nic nestane. Mi to tak delalo, kdyz jsme zkouseli novy jen vyfrezovany klicek v pojistkove skrince a pak jsem se pokousel nastartovat originalem. Zkus od startovaciho klicku odstranit kovove predmety, mozna tam mas masivni privesek. 
- CZaryfuk
- Nováček

- Příspěvky: 9
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Romano
- Nováček

- Příspěvky: 72
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- David 1
- Junior

- Příspěvky: 452
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava-Podvihov
Díval jsem se na tvůj prvotní příspěvek.Já bych to reklamoval tu opravu.Určitě to stálo spoustu peněz a výsledek žádný.Musíš být tvrdý jinak si v pr....
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.
- CZaryfuk
- Nováček

- Příspěvky: 9
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Tak pánové (a dámy).
Včera jsem přivezl auto ze servisu a dneska ráno ještě za mrazu testoval a vypadá to,že už to bude O.K.Konečně
Konečná diagnóza-vadné nějaké relátko,cena opravy 150,-Kč.No nic,tak mám aspoň preventivně repasovaný startér a novou spínací skříňku ,,a to se vyplatí "
Takže kdyby někdo potřeboval funkční spínačku,rád se jí levně zbavím.Čus Focus!!!
Včera jsem přivezl auto ze servisu a dneska ráno ještě za mrazu testoval a vypadá to,že už to bude O.K.Konečně
Konečná diagnóza-vadné nějaké relátko,cena opravy 150,-Kč.No nic,tak mám aspoň preventivně repasovaný startér a novou spínací skříňku ,,a to se vyplatí "
Takže kdyby někdo potřeboval funkční spínačku,rád se jí levně zbavím.Čus Focus!!!
Ford Focus kombi 1.8 TDDi,r.v.2000,černá met.
- PAJA
- Nováček

- Příspěvky: 182
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Zdravím, já mám taky problém se startováním. Už asi tři měsíce se mi občas stává, že nejde nastartovat. Motor točí, ale nic. Třeba třikrát za sebou a pak to chytne. A stalo se mi to i při zahřátém. Tak jsem prošel v motoru všechny konektory a prostříkal je kontaktolem a zatím je klid. Je to tak týden. Ale stalo se mi i to, že jsem nastartoval studenej motor a měl jsem jen 800otáček a pak se to samo zvedlo na cca 1200. Myslíte, že by to mohlo dělat nějaké čidlo teploty nebo tak. Děkuji za rady.
Ford Focus combi, 1.8 16V, rok 11/99 tmavě modrá metalíza.
-
petrnj
- Nováček

- Příspěvky: 16
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Taky problém
Ahoj lidi,
mám stejný problém, auto vypovědělo službu.
Mám koupený ojetý FF 1,6 GHIA LPG(včetně doplňování oleje) rv. 2002, 120 tkm, dovoz z Německa.
Koupeno v lednu 2007 cca tři cesty do dnešní doby.
Naposledy ve středu jsem jel bez jakýchkoliv obtíží.
Dnes jsem usedl za auto a nic. Po otočení klíčkem na II zůstávají svítit kontrolky motoru, baterky a oleje. Myslel jsem, že jsem nějakým "nedopatřením" vyšťavil baterku, ale to se nepotvrdilo - vše jelo OK světla, ventilátor.... i imobilizer zhasnul tak, jak měl - tedy OK. Myslel jsem, že jsem nedopatřením překodoval klíče, jak jsem se později dozvěděl v manuálu, že je to možné provést několikerým "vytahováním" dvou kodovaných klíčků. Ty jsem zatím od koupě nechal na jednom svazku.
Auto jsme nechával před nákupem proklepnout i přes počítač v autorizovaném servise ve FM a jediné co našli bylo přeplněné množství oleje, který tekl po pravé straně motoru a to taky dali do pořádku. Ještě mě upozornili na standardní problémy FF tj. úniku oleje od gufera, které byly již lehce avizovatelné.
A dnes prostě ani není slyšet startér, prostě to ani neškytne. Můj sjkromný neodborný odhad je, že potíž bude někde v elektrice (cívka ?, pojistky..), vzhledem k tomu že vše ostatní elektrické ve voze funguje.
Jo a ten spínač dodávky paliva najdu kde, našel jsem tam (vlevo od pravých dveří ) totiž dle manuálu jen plastovou krytku, ale pod ní žádný spínač nebyl vidět, raději jsem tam nic nezkoušel strkat
Přecházel jsem na FF z favorita, takže pro mě osobně skok jak blázen
a taky docela nemilé překvapení hned po koupi.
Prosím o radu, popř. i zkušenosti se sevisem v Novém Jičíně. Dle prozatimích informací vypadá ten servis jakžtakž OK i cenově.
Kdyby ČB nebyly tak daleko, objednal bych se k FOKIMU
mám stejný problém, auto vypovědělo službu.
Mám koupený ojetý FF 1,6 GHIA LPG(včetně doplňování oleje) rv. 2002, 120 tkm, dovoz z Německa.
Koupeno v lednu 2007 cca tři cesty do dnešní doby.
Naposledy ve středu jsem jel bez jakýchkoliv obtíží.
Dnes jsem usedl za auto a nic. Po otočení klíčkem na II zůstávají svítit kontrolky motoru, baterky a oleje. Myslel jsem, že jsem nějakým "nedopatřením" vyšťavil baterku, ale to se nepotvrdilo - vše jelo OK světla, ventilátor.... i imobilizer zhasnul tak, jak měl - tedy OK. Myslel jsem, že jsem nedopatřením překodoval klíče, jak jsem se později dozvěděl v manuálu, že je to možné provést několikerým "vytahováním" dvou kodovaných klíčků. Ty jsem zatím od koupě nechal na jednom svazku.
Auto jsme nechával před nákupem proklepnout i přes počítač v autorizovaném servise ve FM a jediné co našli bylo přeplněné množství oleje, který tekl po pravé straně motoru a to taky dali do pořádku. Ještě mě upozornili na standardní problémy FF tj. úniku oleje od gufera, které byly již lehce avizovatelné.
A dnes prostě ani není slyšet startér, prostě to ani neškytne. Můj sjkromný neodborný odhad je, že potíž bude někde v elektrice (cívka ?, pojistky..), vzhledem k tomu že vše ostatní elektrické ve voze funguje.
Jo a ten spínač dodávky paliva najdu kde, našel jsem tam (vlevo od pravých dveří ) totiž dle manuálu jen plastovou krytku, ale pod ní žádný spínač nebyl vidět, raději jsem tam nic nezkoušel strkat
Přecházel jsem na FF z favorita, takže pro mě osobně skok jak blázen
Prosím o radu, popř. i zkušenosti se sevisem v Novém Jičíně. Dle prozatimích informací vypadá ten servis jakžtakž OK i cenově.
Kdyby ČB nebyly tak daleko, objednal bych se k FOKIMU
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
to petrnj:
1) zkus pri startovani pouzit jen jeden klicek, ten druhy oddelej ze svazku, treba jednotka nevi, ktery z nich ma vyhodnocovat
2) pokud s tim prvnim to nepujde, zkus to tim druhym, nechal bych tam casovou pauzu cca 5 minut
3) se servisem v NJ jsem zatim spokojen (vymena rozvodu, vymena stabilizatoru, repas alternatoru a klonovani startovaciho klicku)
1) zkus pri startovani pouzit jen jeden klicek, ten druhy oddelej ze svazku, treba jednotka nevi, ktery z nich ma vyhodnocovat
2) pokud s tim prvnim to nepujde, zkus to tim druhym, nechal bych tam casovou pauzu cca 5 minut
3) se servisem v NJ jsem zatim spokojen (vymena rozvodu, vymena stabilizatoru, repas alternatoru a klonovani startovaciho klicku)
-
petrnj
- Nováček

- Příspěvky: 16
- Registrován: 02.02.2008 03:18
pelen píše: to petrnj:
1) zkus pri startovani pouzit jen jeden klicek, ten druhy oddelej ze svazku, treba jednotka nevi, ktery z nich ma vyhodnocovat
2) pokud s tim prvnim to nepujde, zkus to tim druhym, nechal bych tam casovou pauzu cca 5 minut
3) se servisem v NJ jsem zatim spokojen (vymena rozvodu, vymena stabilizatoru, repas alternatoru a klonovani startovaciho klicku)
Děkuji ti rady
ad1) moc to nechápu doteď jsem startoval (cca asi 10x) i s tím druhým klíčem a bez problémů, ale je to možné odskouším to .
ad2) rezerva pravděpodobně kvůli případnému kodování, že jo ?
ad3) nevíš jestli je možné u nich být osobně při opravě ???
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 3 hosti






