Stránka 1 z 1
2.0TDCI nouzový režim.
Napsal: 21.03.2012 17:45
od ndon
Chlapy mám dotaz.Mám ford 2.0TDCI 100kw a nejde mi turbo.Nechce se mi zatáhnout banka na turbu.Když odpojim hadičku tak na ni neni žadny podtlak.Jinak táhlo na turbu chodi to sem zkoušel.Hadičky sem prošel všchny OK.Kde muže byt problém?
Re: 2.0TDCI nouzový režim.
Napsal: 21.03.2012 18:59
od V12
Prasknuta membrana ?
Re: 2.0TDCI nouzový režim.
Napsal: 21.03.2012 19:26
od ndon
Mysliš na ty bance turba?A ten podtlak do te banky ma jit pořád?Aby jsi to zatahlo tu banku?
Re: 2.0TDCI nouzový režim.
Napsal: 21.03.2012 21:26
od V12
Podtlak sa meni podla ziadosti RJ na plnenie motora. Cize da sa zmerat jedine pod zatazou. Je tu ale jedna otazka :
Co dalo motor do nudzaku ? Treba s tym ist na diagnostiku a zistit chybove kody. Ked je motor v nudzaku, variabil je nastaveny na plny obtok turbiny, takze podtlak tam mat naozaj nemusis. Moje varenie z vody - praskla membrana pri nastaveni variabilu na maximalne plnenie, variabil sa prestavil na obtok, co vyvolalo pokles plniaceho tlaku. To zachytila RJ a vyhlasila nudzovy stav. Treba pozapajat vsetko ako bolo, ist na diag, zistit chyby, vymazat ich (aby sa zrusil nudzovy rezim a zacalo fungovat turbo) a otestovat funkciu regulacie variabilu. Ford servis na to ma presny postup.
Re: 2.0TDCI nouzový režim.
Napsal: 21.03.2012 21:26
od foki
menil jsem ventil na podtlak , vpredu , hnedy
Re: 2.0TDCI nouzový režim.
Napsal: 21.03.2012 21:49
od ndon
No ja ty hnědý ventily tam našel dva jeden u vyvěvy na potlak a druhy je dole jako by u řemenice.Diagnostiku sem se dělal přes svoji delfinu a chyba tam byla myslim P0236 ale to jsi těd nejsem jisty.To jse podivam ještě přesně ráno.Ale byla to chyba plnici tlak turba.Mechanická závada.
Re: 2.0TDCI nouzový režim.
Napsal: 22.03.2012 21:17
od foki
jenze pokud nepusti ten ventil tak to nejede , nebo jede to ale jako diesel ne turbo . a menil jsem ten u vyvevy
Re: 2.0TDCI nouzový režim.
Napsal: 24.03.2012 21:34
od ndon
Tak včera sem vytahl ten ventil u vyvěvy co poušti podtlak do turba zkusil sem ho na baterce jeslti cvaká a byl vadny.Tak sem tam dal dnes nový a auto je opět v cajku.Tak všem moc diky za rady.
Re: 2.0TDCI nouzový režim.
Napsal: 05.04.2012 16:22
od Coroner
Tak já bohužel dopadl hůř, mám taky 100Kw, ale s DPF a tam je dvojité podtlakové sání. Je to takové Y z jedné strany jde cooler a druhé jde turbo. A ulomila se mi tam jedna klapka. U forda tohle podtlakové sání stojí 9500,- Tak kdyby někdo věděl o levnější variantě, tak prosím o radu. Díky.
Číslo dílu by mělo být ve finis 1576655 - nevím jestli se tomu říká správně podtlakové sání, nebo co, ale podle čísla je to snad jasné.
Re: 2.0TDCI nouzový režim.
Napsal: 17.07.2013 21:06
od littlevoice
Chlapi vyriesili ste to nejak? Myslim ten Y kus? Mam podobny problem a nikto si s tym nevie rady. Ako pise foki auto ide, ale ako bez turba. Mechanici skusali vsetko mozne, vymenili sme EGR a nasli v tom Y kuse ulomenu klapku. IDSka neukaze chybu ziadnu a Delphi pise P0236. Som z toho voľaký zmätený ... technik s IDSkou tvrdi, ze treba vymenit ten Y kus a ze senzory okolo turba by mu to ukazalo ak by boli vadne. Kedze mam DPF-OFF a je tam modifikovany SW mam pocit ako by to IDSke maskovalo nejake chyby... mozem poprosit Ford cislo toho senzoru okolo turba co moze sposobit, ze ide ako bez turba? Diky. Este doplnim, ze nejdem v nudzovom rezime, motor sa da vytocit do 3000 v pohode.
Re: 2.0TDCI nouzový režim.
Napsal: 21.08.2013 13:12
od jenikl
Čau, mám stejný motor 2,0TDCi 100kW s DPF a zajímalo by mě v kostce pár věcí:
Dá se jet delší dobu bez aditiva EOLYS? Mam natočeno 106t km a pojedu v pátek do Chorvatska, tak jestli mam řešit litr za 14-15 stovek a radši si to dolít.. A jaký přesně dolít? Eolys 176 nebo DPX42 nebo to je jedno? A přístup k nádržce asi nebude nic jednoduchýho..
Olej do motoru - někde se tu píše ACEA spec C3, někde A1/B1 někde A5/B5? Chtěl bych si ještě před odjezdem vyměnit olej s filtrem, ale pořád váham, co tam nalít a za 241,-Kč/litr u Forda se mi moc nechce, když tam mám nalít 5,5 litru. 5W-30 vim, ale to je jen teplotní použitelnost, řešim, jakej dát, když tu čtu, že má být lehkoběžný - mam DPF, takže by měl být nějak upraven i pro něj..
DPF - zatím mi přijde zbytečný, když polovina starších aut je má vyndaný a na emisích to nejsou schopný zjistit.. Proč jezdíme na Emise, když tm projede i evidentně nevyhovující auto..
Na tomhle motoru je předepsaná výměna oleje po 20t km, ale nafta ředí olej kvůli DPF, takže měnit max. 15.000km, že.. Mam hlídat třeba každých 1500-2000km hladinu oleje, když stoupá, tak to znamená co? Že je jen naředěný nebo je něco KO?
Někde jsem tu četl, že se nedoporučuje do nafty dolívat aditiva, kvůli DPF - blbost, protože všechny prémiové nafty, co tu všichni píšou, že tankují, mají namíchaná aditiva už z Kralup - můžu napsat i výrobce a název.. To by spíš měli lidi psát, že se doporučuje lít obyč. naftu, ale o té se psalo, že je bez přidaných bio složek moc suchá a špatně maže, což pridáváním řepkových a podobných sr*ček odpadlo a zase přibyl problém se skladováním, bez aditiv nevydrží dlouho bio složka stabilní..
C-Max je muj první diesel, tak potřebuju pár rad, aby mi pak netrefilo, až mi něco někde potká..
Re: 2.0TDCI nouzový režim.
Napsal: 04.09.2013 16:21
od komatsupw180
zdravim mam tento isty typ motora dpf odstranene a tiez mam problem s regulaciou podtlaku turba tycka na banke sa vobec nehybe avsak ide lahko a ked som jej urobil podtlak ja tak funguje normalne a aj drzi...v hadicke podtlak je ale s tou bankou ani nepohne co s tym moze byt? dufam ze som to dobre vysvetlil moze niekto poradit,

Re: 2.0TDCI nouzový režim.
Napsal: 15.10.2013 20:02
od littlevoice
komatsupw180: vidis nieco na diagnostike, alebo ti pise Engine Systems Fault? Ako Ti kuchali filter (SW?), lebo mne pri modifikovanom SW diagnostika IDS absolutne nic neukaze. Nikto si s tym nevie rady. Chyba s tlakom turba bola viditelna len pri prehrati na origo SW.
Re: 2.0TDCI nouzový režim.
Napsal: 16.10.2013 07:19
od Komi
tak tu uz poradi asi jedine frantik