2.0TDCI nouzový režim.

Odpovědět
ndon
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21.03.2012 17:41

2.0TDCI nouzový režim.

Příspěvek od ndon » 21.03.2012 17:45

Chlapy mám dotaz.Mám ford 2.0TDCI 100kw a nejde mi turbo.Nechce se mi zatáhnout banka na turbu.Když odpojim hadičku tak na ni neni žadny podtlak.Jinak táhlo na turbu chodi to sem zkoušel.Hadičky sem prošel všchny OK.Kde muže byt problém?

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0TDCI nouzový režim.

Příspěvek od V12 » 21.03.2012 18:59

Prasknuta membrana ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

ndon
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21.03.2012 17:41

Re: 2.0TDCI nouzový režim.

Příspěvek od ndon » 21.03.2012 19:26

Mysliš na ty bance turba?A ten podtlak do te banky ma jit pořád?Aby jsi to zatahlo tu banku?

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0TDCI nouzový režim.

Příspěvek od V12 » 21.03.2012 21:26

Podtlak sa meni podla ziadosti RJ na plnenie motora. Cize da sa zmerat jedine pod zatazou. Je tu ale jedna otazka :
Co dalo motor do nudzaku ? Treba s tym ist na diagnostiku a zistit chybove kody. Ked je motor v nudzaku, variabil je nastaveny na plny obtok turbiny, takze podtlak tam mat naozaj nemusis. Moje varenie z vody - praskla membrana pri nastaveni variabilu na maximalne plnenie, variabil sa prestavil na obtok, co vyvolalo pokles plniaceho tlaku. To zachytila RJ a vyhlasila nudzovy stav. Treba pozapajat vsetko ako bolo, ist na diag, zistit chyby, vymazat ich (aby sa zrusil nudzovy rezim a zacalo fungovat turbo) a otestovat funkciu regulacie variabilu. Ford servis na to ma presny postup.
Naposledy upravil(a) V12 dne 21.03.2012 21:27, celkem upraveno 1 x.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19258
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0TDCI nouzový režim.

Příspěvek od foki » 21.03.2012 21:26

menil jsem ventil na podtlak , vpredu , hnedy
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

ndon
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21.03.2012 17:41

Re: 2.0TDCI nouzový režim.

Příspěvek od ndon » 21.03.2012 21:49

No ja ty hnědý ventily tam našel dva jeden u vyvěvy na potlak a druhy je dole jako by u řemenice.Diagnostiku sem se dělal přes svoji delfinu a chyba tam byla myslim P0236 ale to jsi těd nejsem jisty.To jse podivam ještě přesně ráno.Ale byla to chyba plnici tlak turba.Mechanická závada.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19258
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0TDCI nouzový režim.

Příspěvek od foki » 22.03.2012 21:17

jenze pokud nepusti ten ventil tak to nejede , nebo jede to ale jako diesel ne turbo . a menil jsem ten u vyvevy
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

ndon
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21.03.2012 17:41

Re: 2.0TDCI nouzový režim.

Příspěvek od ndon » 24.03.2012 21:34

Tak včera sem vytahl ten ventil u vyvěvy co poušti podtlak do turba zkusil sem ho na baterce jeslti cvaká a byl vadny.Tak sem tam dal dnes nový a auto je opět v cajku.Tak všem moc diky za rady.

Uživatelský avatar
Coroner
Nováček
Nováček
Příspěvky: 132
Registrován: 28.02.2008 08:43
Bydliště: Praha - jižní čechy a zpět
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0TDCI nouzový režim.

Příspěvek od Coroner » 05.04.2012 16:22

Tak já bohužel dopadl hůř, mám taky 100Kw, ale s DPF a tam je dvojité podtlakové sání. Je to takové Y z jedné strany jde cooler a druhé jde turbo. A ulomila se mi tam jedna klapka. U forda tohle podtlakové sání stojí 9500,- Tak kdyby někdo věděl o levnější variantě, tak prosím o radu. Díky.
Číslo dílu by mělo být ve finis 1576655 - nevím jestli se tomu říká správně podtlakové sání, nebo co, ale podle čísla je to snad jasné.
Přílohy
focus.jpg
Konstrukční zákon:
Uřízněte to raději větší, a pak to tam namlaťte.

Uživatelský avatar
littlevoice
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 29.06.2010 16:22

Re: 2.0TDCI nouzový režim.

Příspěvek od littlevoice » 17.07.2013 21:06

Chlapi vyriesili ste to nejak? Myslim ten Y kus? Mam podobny problem a nikto si s tym nevie rady. Ako pise foki auto ide, ale ako bez turba. Mechanici skusali vsetko mozne, vymenili sme EGR a nasli v tom Y kuse ulomenu klapku. IDSka neukaze chybu ziadnu a Delphi pise P0236. Som z toho voľaký zmätený ... technik s IDSkou tvrdi, ze treba vymenit ten Y kus a ze senzory okolo turba by mu to ukazalo ak by boli vadne. Kedze mam DPF-OFF a je tam modifikovany SW mam pocit ako by to IDSke maskovalo nejake chyby... mozem poprosit Ford cislo toho senzoru okolo turba co moze sposobit, ze ide ako bez turba? Diky. Este doplnim, ze nejdem v nudzovom rezime, motor sa da vytocit do 3000 v pohode.
FFII 2.0 TDCi 2007 Combi Ocean Blue
FFI 1,6 16V 1999 Combi Silver

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: 2.0TDCI nouzový režim.

Příspěvek od jenikl » 21.08.2013 13:12

Čau, mám stejný motor 2,0TDCi 100kW s DPF a zajímalo by mě v kostce pár věcí:

Dá se jet delší dobu bez aditiva EOLYS? Mam natočeno 106t km a pojedu v pátek do Chorvatska, tak jestli mam řešit litr za 14-15 stovek a radši si to dolít.. A jaký přesně dolít? Eolys 176 nebo DPX42 nebo to je jedno? A přístup k nádržce asi nebude nic jednoduchýho..

Olej do motoru - někde se tu píše ACEA spec C3, někde A1/B1 někde A5/B5? Chtěl bych si ještě před odjezdem vyměnit olej s filtrem, ale pořád váham, co tam nalít a za 241,-Kč/litr u Forda se mi moc nechce, když tam mám nalít 5,5 litru. 5W-30 vim, ale to je jen teplotní použitelnost, řešim, jakej dát, když tu čtu, že má být lehkoběžný - mam DPF, takže by měl být nějak upraven i pro něj..

DPF - zatím mi přijde zbytečný, když polovina starších aut je má vyndaný a na emisích to nejsou schopný zjistit.. Proč jezdíme na Emise, když tm projede i evidentně nevyhovující auto..

Na tomhle motoru je předepsaná výměna oleje po 20t km, ale nafta ředí olej kvůli DPF, takže měnit max. 15.000km, že.. Mam hlídat třeba každých 1500-2000km hladinu oleje, když stoupá, tak to znamená co? Že je jen naředěný nebo je něco KO?

Někde jsem tu četl, že se nedoporučuje do nafty dolívat aditiva, kvůli DPF - blbost, protože všechny prémiové nafty, co tu všichni píšou, že tankují, mají namíchaná aditiva už z Kralup - můžu napsat i výrobce a název.. To by spíš měli lidi psát, že se doporučuje lít obyč. naftu, ale o té se psalo, že je bez přidaných bio složek moc suchá a špatně maže, což pridáváním řepkových a podobných sr*ček odpadlo a zase přibyl problém se skladováním, bez aditiv nevydrží dlouho bio složka stabilní..

C-Max je muj první diesel, tak potřebuju pár rad, aby mi pak netrefilo, až mi něco někde potká..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

komatsupw180
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 28.08.2013 12:48

Re: 2.0TDCI nouzový režim.

Příspěvek od komatsupw180 » 04.09.2013 16:21

zdravim mam tento isty typ motora dpf odstranene a tiez mam problem s regulaciou podtlaku turba tycka na banke sa vobec nehybe avsak ide lahko a ked som jej urobil podtlak ja tak funguje normalne a aj drzi...v hadicke podtlak je ale s tou bankou ani nepohne co s tym moze byt? dufam ze som to dobre vysvetlil moze niekto poradit, :nixw:

Uživatelský avatar
littlevoice
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 29.06.2010 16:22

Re: 2.0TDCI nouzový režim.

Příspěvek od littlevoice » 15.10.2013 20:02

komatsupw180: vidis nieco na diagnostike, alebo ti pise Engine Systems Fault? Ako Ti kuchali filter (SW?), lebo mne pri modifikovanom SW diagnostika IDS absolutne nic neukaze. Nikto si s tym nevie rady. Chyba s tlakom turba bola viditelna len pri prehrati na origo SW.
FFII 2.0 TDCi 2007 Combi Ocean Blue
FFI 1,6 16V 1999 Combi Silver

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 2.0TDCI nouzový režim.

Příspěvek od Komi » 16.10.2013 07:19

tak tu uz poradi asi jedine frantik
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti