Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???
Zdravím,
mam možnost za slušnou cenu koupit jetou převodovku z havárky Mondea Mk3 1,8SCi a zajímalo by mě, jestli by šla dát do mýho Mondea 2,0i 107kW.. Co jsem pátral, tak co se týče spojky, resp. setrvák, přítlačák, lamela i ložisko jsou zřejmě stejný.. Jde o to, že je to 6 kvalt a mě stejně čeká výměna dvouhmoty, lamely i přítlaku, cena tý převodky už je minimální proti ceně spojkový sady..
Už to tu někdo řešil takhle přímo nebo???
Mondeo mi asi ještě nějaký pátek doma zůstane a chybějící 6. rychlost je fakt největší mínus na celým autě..
mam možnost za slušnou cenu koupit jetou převodovku z havárky Mondea Mk3 1,8SCi a zajímalo by mě, jestli by šla dát do mýho Mondea 2,0i 107kW.. Co jsem pátral, tak co se týče spojky, resp. setrvák, přítlačák, lamela i ložisko jsou zřejmě stejný.. Jde o to, že je to 6 kvalt a mě stejně čeká výměna dvouhmoty, lamely i přítlaku, cena tý převodky už je minimální proti ceně spojkový sady..
Už to tu někdo řešil takhle přímo nebo???
Mondeo mi asi ještě nějaký pátek doma zůstane a chybějící 6. rychlost je fakt největší mínus na celým autě..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???
Toto docela zaujima aj mna. Rozdiel medzi 96 a 107 kW nie je vela, ani rozdiel maximalneho krutiaku nie je velky, cize po tejto stranke sa toho netreba bat. Treba pomerat spojkovu prirubu motora 2.0i a porovnat to s prirubou tej 6 stupnovej prevodovky. Ked to sedi, mohlo by to fungovat. Radenie je lanovodmi, takze to problem nenarobi. Musel by si ale menit aj saltpaku s jej ulozenim a mechanizmom. Netreba zabudnut ani na cidlo spiatocky a ostatnu bizuteriu. Nechce sa mi verit, ze by to neslo. Je ale otazne, ako by sa na taky zlepenec pozerali na STK.
2.0i ma vacsi krutiak, aj ked asi posadeny do vyssich otacok. Z toho by mohol byt trochu problem v kopcoch, asi by sa to na sestku neutiahlo.
Treba vyskusat...
2.0i ma vacsi krutiak, aj ked asi posadeny do vyssich otacok. Z toho by mohol byt trochu problem v kopcoch, asi by sa to na sestku neutiahlo.
Treba vyskusat...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???
Spíš mám strach z poloosy, doufám, že je stejná, abych ještě nemusel shánět poloosu a nakonec celej kloub.. Na STK poznají prd, když bude převodovka stejná a ví kulový, jestli auto má 6 nebo 5 rychlostí..
Dost mi to láká, nejdřív sem auto chtěl dát pryč, ale za 3 měsíce přijde dítě a Galaxi se asi odkládá, tak budu muset vydržet chvíli s tím, co mám a udržovat ho v provozu a na dálky by 6. rychlost byla fajn, na dálnici je to znát, že chybí..
Dost mi to láká, nejdřív sem auto chtěl dát pryč, ale za 3 měsíce přijde dítě a Galaxi se asi odkládá, tak budu muset vydržet chvíli s tím, co mám a udržovat ho v provozu a na dálky by 6. rychlost byla fajn, na dálnici je to znát, že chybí..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???
to je jasny, ze na sestku by to vyjelo mene kopcu nez na petku. ale to prece nevadi, rozhodne by to vyjelo vetsi kopce nez s SCi. Uspora paliva by nejaka byla a holt to razeni hlavne na D1, ale stalo by to zato.
I kdyz ta petka u petikvaltu je jeste zlata oproti jinejm prevodovkam, az tak vylozene kratka neni. A je jeste jedno reseni... sehnat petikvalt z 1.8 81kW anebo kolecka do primarniho prevodu, ten tam neni 4.06, ale asi 3.8 a to uz by taky bylo znat. Tim by se zrychlily vsechny prevody a stopro by to slo.
I kdyz ta petka u petikvaltu je jeste zlata oproti jinejm prevodovkam, az tak vylozene kratka neni. A je jeste jedno reseni... sehnat petikvalt z 1.8 81kW anebo kolecka do primarniho prevodu, ten tam neni 4.06, ale asi 3.8 a to uz by taky bylo znat. Tim by se zrychlily vsechny prevody a stopro by to slo.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???
To by šlo taky zkusit, ale nemam nikoho (šikovného), kdo by mi tu převodovku překopal, já na to tolik času nemám..
Ale stojí to za zamyšlení..
Ale stojí to za zamyšlení..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???
Tak ako to dopadlo ? Pozeral uz niekto na priruby, ci su zhodne ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???
Už se to tu řešilo, napište Antonínovi http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 64#p753364
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???
Diky za tip, mna ale zaujima vymena 5-kvaltu MTX Focus II 2.0i za 6-kvalt MMT6 z Mondea SCi...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???
Vždyť tam snad šlo o MTX75 za 6ti kvalt z SCi, ne?
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???
Tam se dával z Tdci 6q ne ...ale to je stejná převodovka ne
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???
Pise o inej hadici intercooleru, to benzinak akosi nema...Yeshterr píše:Vždyť tam snad šlo o MTX75 za 6ti kvalt z SCi, ne?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???
Ale aspoň co vím, tak nafťák i bezíňák používá stejnou 6q převodovku a to MMT6.
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???
to si myslim taky, jen to bude vevnitr jinak poskladany
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???
Oficialni udaje kupodivu nejdou najít,ale našel sem tudle tabulku snad to sedí
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???
Zajimavy je,ze 1.8 a 2.5 maji tezsi sestku nez 3.0.No asi chteli, aby ten 3.0 ten tocak na kolech fakt mel
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti