Zaslepení EGR u 2litra 100kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 08.10.2012 23:54
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Zaslepení EGR u 2litra 100kw
Zdravím mám dotaz hledal jsem ale nenašel,jen sem našel 1,6 a u 1,8 TDCI.Mám 2 litr 100kw TDCI rok 2005 a chtěl bych zaslepit EGR lze to u toho tipu??? Jak na to asi vím kus plechu (vystřihnout navrtat díry)to jsem tady našel,ale nebude mi to házet chybu v počitači??Už to někdo dělal u 2 L.Diky moc za info.
Ford Focus 2L,HDTI 100kw, Rv 2005
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
Jo dělal to myslím romava a chybu motoru mu to vyhodilo, když se zahřál na provozní teplotu
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 08.10.2012 23:54
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
Díky třeba se ještě někdo ozve kdo má stejný motor...Hlavně mám strach aby to pak neskočilo do nějakého nouzáku a pod,nemám možnost to napíchnout na diagnostiku.
Tak mám obavy...


Ford Focus 2L,HDTI 100kw, Rv 2005
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 08.10.2012 23:54
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
Raní starty::motor chytne na šup ale sem tam zahapruje volnoběh a kouří to cca 2 min(bílo modrý kouř,olej se nestrácí),jak se to trochu nahřeje tak to jede naprosto bez problému.Olej a filtry jsou nové.Napadly mě i žhaviče ale to by to nechytalo na drc..A co mě ještě zaráží::divný smrad z výfuku jak čpavek. 

Ford Focus 2L,HDTI 100kw, Rv 2005
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
Tak jestli mas DPF tak ten smrad je podle me celkem normalni, to je aditivem co se vstrikuje do nafty.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 08.10.2012 23:54
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
Nemám tam DPF.Ale je pravda že do nafty aditivum dávám cca co 2 nádrž..Vyzkouším to bez aditiva.Díky za radu.Tohle mě nenapadlo.
Naposledy upravil(a) Focus 2TDCI dne 09.11.2012 11:03, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus 2L,HDTI 100kw, Rv 2005
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
On tím nemyslel klasické aditivum, jako je například VIF, ale pravděpodobně EOLYS, nebo močovinu pro regeneraci DPF.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 08.10.2012 23:54
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
Já vím šak sem psal že v autě DPF nemám..Jen mě napadlo jestli tam toho aditiva nedávám zbytečně moc..spanel píše:On tím nemyslel klasické aditivum, jako je například VIF, ale pravděpodobně EOLYS, nebo močovinu pro regeneraci DPF.
Ford Focus 2L,HDTI 100kw, Rv 2005
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
No, pokud je to kvalitní aditivum a dáváš jej jednou za 2 nádrže, tak to by mít vliv nemělo. Spíše naopak.
I na VIFu píšou, že předávkování (doporučuje se odměrka na 20L nafty) není na závadu.
I na VIFu píšou, že předávkování (doporučuje se odměrka na 20L nafty) není na závadu.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 08.10.2012 23:54
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
Hm tak proč mi to vždy po ránu tak hapruje--natočím to(chytí na drc) volnoběh cca930ot a občas se to zatřepe spadnou otáčky na 900,a jde z toho modro bílý kouř-po cca 3 min je to ok,pak celý den jak jezdím tak nic.Tohle mi to dělá jen při raním startu..
Tak před chvílí jsem jel pryč(auto od včerejška stálo) natočil jsem a zvedl otáčky plynem na cca 1000,a auto ani nezakouřilo,nechal jsem ho tak běžet cca 3min uberu plyn a nic.Kde muže být chyba???? Že by v sytiči?? 


Ford Focus 2L,HDTI 100kw, Rv 2005
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
EGR, vstrekovace na pokraji zivotnosti, viaznuci regulator tlaku cerpadla, vylagrovane turbo tlaciace do motora olej. Skratka nic prijemne. Kolko to ma nalietane ? Tipujem na 200 - 250k km.
Na sivomodro dymila kamaratovi Alfa a do mesiaca menil turbo. Do motora a aj do vyfuku tlacilo kvanta oleja. Jo a jedna poznamka - diesel nema sytic, ale regulaciu predvstreku (riesenu elektornickym ovladanim okamihu vstreku, co je zakladna vlastnost CR systemov).
Na sivomodro dymila kamaratovi Alfa a do mesiaca menil turbo. Do motora a aj do vyfuku tlacilo kvanta oleja. Jo a jedna poznamka - diesel nema sytic, ale regulaciu predvstreku (riesenu elektornickym ovladanim okamihu vstreku, co je zakladna vlastnost CR systemov).
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
Takto smrdi kazda naftaFocus 2TDCI píše:...A co mě ještě zaráží::divný smrad z výfuku jak čpavek.

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
typoval bych striky http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=15 viz lukyn
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 08.10.2012 23:54
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
Zdravím tak problém vyřešený(snad)
,byl jsem v servisu u známého a diagnoza::::jeden žhavič ko+ nafta na pi.., žhaviče vyměnil všecky a naftu jsem vzal vervu,a auto jede jak po másle..A najeté to má poctivých 147000km.A už mi to ani tak blbě nesmrdí z výfuku. 


Ford Focus 2L,HDTI 100kw, Rv 2005
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host