2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.12.2012 02:53
- Bydliště: Dover,UK
2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře
Zdar Chlapi,
Žiju v Anglii a koupil jsem teď Mondeo rok výroby 2002 a je to 130 koňovej motor. Koupil jsem to už v takový stavu, že borec tvrdil, že je asi vstřik špatnej. Vím, že Angličani neumí spravovat vůbec auta a jen vyměňují díly, který jim řekne diagnostika. Já jsem auta spravoval 8 let,takže žádnej servis nepřipadá v úvahu. To jsou jen vyhozený peníze z okna a výsledek nula. Takže problém je,že to smrdí za studena jako Avia. Tak jsem šel hned po žhavičích.Venku 10 stupňů nad nulou. Všechny jsou úplně mrtvý. Zkoušel jsem to pomocí drátu, kterej jsem dal na PLUS na baterce a zkoušel jestli zajiskří- NIC. Takže čekám až mě příjdou žhaviče. Včera jsem jel do práce a sliším, takový cvrdlikání když pustím nohu s pedálu,takže první myšlenka, že turbo je v háji. Poprvé mě to hodilu do nouzáku při 2,5 tis otáček. Pak jsem to zkoušel dál a umřelo to úplně. To chcípne motor. To si myslím, že je tak nastavený,aby si člověk uvědomil, že to nemá zkoušet dál. A včera jsem sundal hadicu od turba a zkoušel jestli má hřídel nějakou vůli. Už jsem viděl kdysi turbo co bylo v pr....li a ta hřídel měla tak centimetr do strany vůli. To moje má tak milimetr. Tak jsem si říkal, že to je OK. Ale než se to žhavení rozblikalo, tak jsem slišel to cvrdlikání a syčení. Necvrdlikalo to jako ukapávají vstřik,ale jak turbo. Hadice mezi intercoolerem a EGR ventilem je nová. EGR je vyčištěný a vyčistil jsem aji ventildekl, kterej byl mastnej od nafty a oleje. Teď jsem se díval na nastartovanej motor a normálně kolem 2. vstřiku to čoudí a lehce jakoby prská nafta. Podle papíru ze servisu ten vstřik byl měněj. Takže jedna perlička za druhou. Jdu ven to natočit ať to vidíte. Pak zkusím dotáhnout. Nebo že by tam bylo špatná těsnění pod vstřikem? Jo ještě jsem si koupil na Ebayi diagnostický kabel F-SUper 2 na fordy. žádnej voheň to není,aůe chyby to přečte. Takže můj plán je vyměnit žhaviče a pokusit se dotáhnout vstřik. Napíšu pak co diagnostika napsala za chybu. Dík za reakce.
Žiju v Anglii a koupil jsem teď Mondeo rok výroby 2002 a je to 130 koňovej motor. Koupil jsem to už v takový stavu, že borec tvrdil, že je asi vstřik špatnej. Vím, že Angličani neumí spravovat vůbec auta a jen vyměňují díly, který jim řekne diagnostika. Já jsem auta spravoval 8 let,takže žádnej servis nepřipadá v úvahu. To jsou jen vyhozený peníze z okna a výsledek nula. Takže problém je,že to smrdí za studena jako Avia. Tak jsem šel hned po žhavičích.Venku 10 stupňů nad nulou. Všechny jsou úplně mrtvý. Zkoušel jsem to pomocí drátu, kterej jsem dal na PLUS na baterce a zkoušel jestli zajiskří- NIC. Takže čekám až mě příjdou žhaviče. Včera jsem jel do práce a sliším, takový cvrdlikání když pustím nohu s pedálu,takže první myšlenka, že turbo je v háji. Poprvé mě to hodilu do nouzáku při 2,5 tis otáček. Pak jsem to zkoušel dál a umřelo to úplně. To chcípne motor. To si myslím, že je tak nastavený,aby si člověk uvědomil, že to nemá zkoušet dál. A včera jsem sundal hadicu od turba a zkoušel jestli má hřídel nějakou vůli. Už jsem viděl kdysi turbo co bylo v pr....li a ta hřídel měla tak centimetr do strany vůli. To moje má tak milimetr. Tak jsem si říkal, že to je OK. Ale než se to žhavení rozblikalo, tak jsem slišel to cvrdlikání a syčení. Necvrdlikalo to jako ukapávají vstřik,ale jak turbo. Hadice mezi intercoolerem a EGR ventilem je nová. EGR je vyčištěný a vyčistil jsem aji ventildekl, kterej byl mastnej od nafty a oleje. Teď jsem se díval na nastartovanej motor a normálně kolem 2. vstřiku to čoudí a lehce jakoby prská nafta. Podle papíru ze servisu ten vstřik byl měněj. Takže jedna perlička za druhou. Jdu ven to natočit ať to vidíte. Pak zkusím dotáhnout. Nebo že by tam bylo špatná těsnění pod vstřikem? Jo ještě jsem si koupil na Ebayi diagnostický kabel F-SUper 2 na fordy. žádnej voheň to není,aůe chyby to přečte. Takže můj plán je vyměnit žhaviče a pokusit se dotáhnout vstřik. Napíšu pak co diagnostika napsala za chybu. Dík za reakce.
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.12.2012 02:53
- Bydliště: Dover,UK
Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře
Tady jsem vytáhl chyby z ŘJ. To relé tam byly i minule,ale to si myslím ,že je tam pořád a je to nepodstatný. Jinak je to asi o tom , že tam klesl tlak na railu. Ještě dám na youtube video jak to čudí kolem vstřiku.
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.12.2012 02:53
- Bydliště: Dover,UK
Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře
tady je video http://www.youtube.com/watch?v=Yif-tCRJM54
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře
Zkontroloval bych kabelaz k cidlu tlaku na railu, vyndat zandat konektory,
pripadne vymenit cidlo. Podle tech chyb to bud dava cidlo spatny udaje, nebo cerpadlo nezvlada udrzet tlak v railu pod zatezi. Zkus jeste monitorovat aktualni a pozadovany hodnoty tlaku na railu FRP a FRPdes ve chvili kdy to padne.
Tady mas popis ty chyby P0191 z Delphi diagnostickyho manualu
pripadne vymenit cidlo. Podle tech chyb to bud dava cidlo spatny udaje, nebo cerpadlo nezvlada udrzet tlak v railu pod zatezi. Zkus jeste monitorovat aktualni a pozadovany hodnoty tlaku na railu FRP a FRPdes ve chvili kdy to padne.
Tady mas popis ty chyby P0191 z Delphi diagnostickyho manualu
Kód: Vybrat vše
P0191 Rail pressure sensor fault
Detection
If rail pressure feedback is less than 90 bars below, or if it is greater than 90 bars above the last recorded value of the rail pressure, then, the fault «Rail pressure calibration fault» is raised.
At each key on, the rail pressure is tested. If rail pressure feedback is higher than 90 bars, then a counter is incremented.
At each key on, the counter is tested, if it becomes higher than 100, then, the fault «Rail pressure calibration fault» is raised.
Focus II 1.8 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.12.2012 02:53
- Bydliště: Dover,UK
Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře
Já si to vysvětluju, že ten tlak uniká kolem toho vstřiku. Čidlo hlásí, že tam došlo k poklesu tlaku. Myslím si, že ti blbí angličani vyměnili vstřik a podložku pod ním která je vymáčklá na starej vstřik tam zůstala. Objednal jsem nový podložky a vytáhnu ho. Je to zrovno na vstřiku, kterej měnili. A za jízdy když tomu otevřu,tak sliším trochu sičení jak prasklá hadice,ale typuju to na sičení kolem toho vstřiku. Musím nejdřív poladit ten vstřik,aby tlak vtom válcu byl takovej jakej má být.
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.12.2012 02:53
- Bydliště: Dover,UK
Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře
foto turba. příjde mi, že na stěně kolem vrtulky jde vidětjinačí odstín toho hliníku, tak jestli to nedře stěny,ale vylože ně rýhy tam nejsou.
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.12.2012 02:53
- Bydliště: Dover,UK
Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře
Ale jinak vypadá celkem suše.
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.12.2012 02:53
- Bydliště: Dover,UK
Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře
ještě jsem promazal WD-40 tu tyčku, která vede od membrány do turba co ho otevírá. Ale to by zase psalo chybu plnícího tlaku. Ještě podotku, že 2 vstřiky už byly měněny na 2 a 3 válcu. Ještě jsem tam nalil od firmy STP čistič palivové soustavy do plné nádrže.
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.12.2012 02:53
- Bydliště: Dover,UK
Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře
ještě mě napadlo, jestli by to nemohl dělat regulator co je na čerpadle?
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře
Píšeš že jsi v anglii,nevím jestli někde u moře ,ale s tím syčením jukni ještě zespoda motoru na tuhle- http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 61&t=31531 trubku jestli není narušená ,přeci jen mořský slaný vzduch je prevít.
Ke tlaku v railu,s tím že je špatně usazený vstřik by to nemělo mít nic společné??? jen s nižším kompresem.Nahoru tlačí kolem vstřiku přes špatné těsnění tlak z válce spolu s nespálenou naftou.
Jak píšeš dieselservisy asi v anglii nebudou tak jak na starém kontinentě.
Ke tlaku v railu,s tím že je špatně usazený vstřik by to nemělo mít nic společné??? jen s nižším kompresem.Nahoru tlačí kolem vstřiku přes špatné těsnění tlak z válce spolu s nespálenou naftou.
Jak píšeš dieselservisy asi v anglii nebudou tak jak na starém kontinentě.
-
- Nováček
- Příspěvky: 129
- Registrován: 19.08.2012 16:45
Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře
To bych skoro viděl jako hlavní problém. Common Rail se fakt nedá opravit doma v garáži, notabene když mu člověk nerozumí, jak čtu ve tvých příspěvcích. Doporučil bych vyhledat servis na vstřikování Delphi.dipssy69 píše:Já jsem auta spravoval 8 let,takže žádnej servis nepřipadá v úvahu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.12.2012 02:53
- Bydliště: Dover,UK
Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře
nevím proč bych tomu neměl rozumět? vím jak je to s diagnostikama. Když ti hodí chybu na lambda sondě, tak radši hned vyměníš lambda sondu a na svíčky se nepodíváš? Hledám někoho kdo měl v řj stejný chyby jako já. A když kape vstřk, tak to snad slyší každej,ne? A do servisu nejedu, tady v okolí jsou samý garážisti a když jsem byl ve fordu naplnit klimu,tak mě to za 74 liber naplnili a druhej den byla v prdeli. Tak jsem to tam vrátil a říkal jsem jim, že nechápu jak to mohli naplnit když je tam na trubce díra. Borec sundal šusplech a tlemil do toho hodinu a nic nenašel.Koupil jsem na ebayi za 5 liber uv lamoua hlEDAL . Našel jsem to asi za 10 minut. jenom to chtělo sundat podběh. já zas taková hůlka nejsu. Tak hoď radši pořádnou radu nikomu jinýmu to svěřovat nebudu. Zeptám se tebe. Ty bys jel do servisu a nechal jim tam 2500 tácku za hodinu? 

Naposledy upravil(a) dipssy69 dne 03.01.2013 04:04, celkem upraveno 1 x.
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.12.2012 02:53
- Bydliště: Dover,UK
Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře
,Brehowicz píše:Píšeš že jsi v anglii,nevím jestli někde u moře ,ale s tím syčením jukni ještě zespoda motoru na tuhle- http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 61&t=31531 trubku jestli není narušená ,přeci jen mořský slaný vzduch je prevít.
Ke tlaku v railu,s tím že je špatně usazený vstřik by to nemělo mít nic společné??? jen s nižším kompresem.Nahoru tlačí kolem vstřiku přes špatné těsnění tlak z válce spolu s nespálenou naftou.
Jak píšeš dieselservisy asi v anglii nebudou tak jak na starém kontinentě.
Takovou odpověd jsem si představoval.Díky moc. To těsnění kolem vstřiku,to jsem sundával dneska. Ten vstřik je dotaženej, jenom to gufero nebo co to je je v prdeli. Já když jsem dělal v oplu autozkrata, tak vectry a zafiry nebo vivaro s comonrailem když byl problém s reguláatorem na čerpadle,tak to hlásilo chybu na čidle tlaku na liště. A když na vectrách byla trubka nebo solonoidný ventily,hadičky, tak to házelo rovnou chybu plnícího tlaku,tak si myslím, že by to řeklo,ale to jsou jen domněky. Ta chyba relé,to si myslím, že to je kvli tomu, že mě to hodí z nouzovýho režimu do vypnutí motoru, respektive přívod nafty do railu.Když jedu a vytočím to ke 3 tisícům,tak mě to hodí do nouzáku a když se o to pokusím znovu,tak už konec. Je to sranda za jízdy startovat. A navíc si myslím ,že se to pomale zahřívá. Ale je pravda, že jsem vždycky jezdil v benzínu,tak to bylo hned, zvlášť na focusovi. Doufám, že už zítra dojdou ty žhaviče a zbavím se to toho Avia smradu po startu. Ale nechápu ty angličany. Během roku vymění dva vstřiky a během tý doby ani nezkontorolovali žhaviče. Nikdy se mě totiž nestalo, že by byly špatný všechny čtyři. Takže už to bude nějaká doba co odešel první žhavič. Zítra zkuksím hodit káru na kozičky a mrknout pod ten šusplech na tu trubku,protože žiju v přístavě u moře. A je to vlastně po cestě do motoru z turba jediná nehliníková trubka.
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.12.2012 02:53
- Bydliště: Dover,UK
Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře
mrkni te na to kde jsou šipky, je to zvlnění tak normální u tohoto turba? nemám možnost porovnat s druhým. A proč když ty lopatky jsou černý,tak v tý změně úhlu je to čistý-vyleštěný. Nechci být paranoidní,ale proč ty lopatky nejsou v tom místě celý černý
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.12.2012 02:53
- Bydliště: Dover,UK
Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře
ještě mám jeden blbej dotaz. Když ucpu výfuk dlaní,tak ten tlak udržím. To jsem taky ještě nezažil. Nebo to pouští Egr ventil do sání, když to ucpu?
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů