1.8i nedostatečný výkon motoru
Napsal: 10.05.2013 16:06
Loni jsem koupi FFI 2004, combi, 1.8i, 162000 km.
Cca 2 měsíce jsem jezdil bez nejmenších problémů. Auto i po mírném přidání plynu vyrazilo vpřed a úžasně akcelerovalo. Posilavač řízení byl krásně citlivý. Celkově na mě dělalo auto dojem že je až trochu "zbrklé". Benzín jsem tankoval u Benziny a Schell cca 4 nádrže. Výměna svíček a vzduchového filtru, vše bez vlivu na jízdní vlastnosti.
No a protože ctím návody k obsluze a chtěl jsem mít jistotu, odvezl jsem auto do značkového servisu na výměnu rozvodů. A tím to všechno začalo.
Když jsem si pro auto přišel, tak jestli vím, že mi nejde centrál. Není možné při předávání fungoval. Tak asi pojistka. Ani jí nezkusili najít. S elektrikou prý nic nedělali, ale rádio bylo zakódované.
Motor mi připadal trochu hlučnější.
Ale to hlavní teprve přišlo. Auto už nereagovalo na plyn tak jako před výměnou rozvodů. Chvíli jsem jezdil, jestli se to nesrovná a zjišťoval možné varianty potíží. Nejhorší variantu špatně nastavených rozvodů, jsem nechal prověřit v jiném značkovén servisu. Nejdříve udělali diagnostiku - bez chyb. Pak i fyzicky zkontrolovali nastavení rozvodů a že jsou vpořádku.
Ať prý zkusím benzín od Benziny - bez efektu.
Nechal jsem ještě vyměnit palivový filtr a motorový olej.
Po výměně palivového filtru jelo auto chvíli jako před rozvodama. Ale opravdu chvíli.
V domění nečistot v palivové soustavě, vyjel jsem jednu nádrž a aditivem na čištění - bez efektu.
Auto je prostě líné a i řízení není tak citlivé. Přirovnal bych to jako když se na Š120 rozšteloval předstih. Mnoho povyku pro nic. Motor se točí "křičí", ale akcelarace tam není.
Všechny díly co jsem použil jsou originál.
Motor startuje na cvrnknutí, volnoběh drží, žádná kontrolka motoru nesvítí.
Díky za případné rady .
Cca 2 měsíce jsem jezdil bez nejmenších problémů. Auto i po mírném přidání plynu vyrazilo vpřed a úžasně akcelerovalo. Posilavač řízení byl krásně citlivý. Celkově na mě dělalo auto dojem že je až trochu "zbrklé". Benzín jsem tankoval u Benziny a Schell cca 4 nádrže. Výměna svíček a vzduchového filtru, vše bez vlivu na jízdní vlastnosti.
No a protože ctím návody k obsluze a chtěl jsem mít jistotu, odvezl jsem auto do značkového servisu na výměnu rozvodů. A tím to všechno začalo.
Když jsem si pro auto přišel, tak jestli vím, že mi nejde centrál. Není možné při předávání fungoval. Tak asi pojistka. Ani jí nezkusili najít. S elektrikou prý nic nedělali, ale rádio bylo zakódované.
Motor mi připadal trochu hlučnější.
Ale to hlavní teprve přišlo. Auto už nereagovalo na plyn tak jako před výměnou rozvodů. Chvíli jsem jezdil, jestli se to nesrovná a zjišťoval možné varianty potíží. Nejhorší variantu špatně nastavených rozvodů, jsem nechal prověřit v jiném značkovén servisu. Nejdříve udělali diagnostiku - bez chyb. Pak i fyzicky zkontrolovali nastavení rozvodů a že jsou vpořádku.
Ať prý zkusím benzín od Benziny - bez efektu.
Nechal jsem ještě vyměnit palivový filtr a motorový olej.
Po výměně palivového filtru jelo auto chvíli jako před rozvodama. Ale opravdu chvíli.
V domění nečistot v palivové soustavě, vyjel jsem jednu nádrž a aditivem na čištění - bez efektu.
Auto je prostě líné a i řízení není tak citlivé. Přirovnal bych to jako když se na Š120 rozšteloval předstih. Mnoho povyku pro nic. Motor se točí "křičí", ale akcelarace tam není.
Všechny díly co jsem použil jsou originál.
Motor startuje na cvrnknutí, volnoběh drží, žádná kontrolka motoru nesvítí.
Díky za případné rady .