termostat
- hiposek
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: ostrava
termostat
mam během 2měsicu auto v servisu asi 2krat po tydnu,mam problem s termostatem.z ničeho nic se auto začlo přehřivat,měnil se termostat asi 5krat,a vždy teplota vzešla do červeneho pole pri jizde.při zastaveni auta teplota hned klesla do pulky.v servise zjistily že je mirně prohla hlava,takže mam srovnanou hlavu ,nebyla praskla,nove těsněni,vyčištěny chladici system,koupeny original termostat a stejnak se pěhřiva.byl na 95stupnu.nakonec ho mam provrtanej a automechanik schani termostat na 85stupnu,protože termostat ktery tam byl,tak ten je na 75stupnu a nedokaže odevrit se.takže prosim o radu co s tim .jedna se o fofo 99rok,1.6 16ventil.
- jim61
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Napadá mě taková blbost. U Forda ne, ale 10 let zpátky u Favorita se mi to stalo. Ty samý problémy co popisuješ, přebroušená hlava, 2 x vyměněný těsnění pod hlavou, několik termostatů a pak to bylo víčko nádržky chladící kapaliny. Je tam stejně jako u FOFO přetlakový ventil, který udržuje chladící systém pod tlakem. Je-li rozbitý, tlak je nižší a vaří se dřív.
Zkus to, víčko nevím kolik může stát.
Zkus to, víčko nevím kolik může stát.
Ford Focus Combi 1.8i 16V Ghia, tm.modrá, VI.99


- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- hiposek
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: ostrava
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
mam problem s termostatom, prestal sa mi zatvarat, pri ceste po dialnici v pohode velký okruh stiha, ale ak prijdem do mesta, hned mi pada ručička..vo fordu podla VIN mi vyšli 2typy termostatov a to na 82 a 74 stupnov, čo ma prekvapilo., že je medzi nimi 2nasobny rozdiel v cene..200kc a cez 400KC..samozrejme idem do 82 a čo ma ešte prekvapilo, že v autokelly maju pre moj motor za 350kc, takže jednoznačne sa vyplati vziat origo..
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Hugo72
- Junior
- Příspěvky: 399
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trencin, SK
Prehriatie motoru=deformácia hlavy to by som pochopil. Ale niekoľkonásobnú výmenu termostatu a stále problém???
Nemáš upchatý/zanesený chladič? Slabší prietok=nedostatočné chladenie a termostat sa môže aj pos..... , alebo byť stále otvorený.
Nie som mechanik, ale podľa môjho laického názoru i tieto problémy môžu nastať. Nemyslíte?

Nemáš upchatý/zanesený chladič? Slabší prietok=nedostatočné chladenie a termostat sa môže aj pos..... , alebo byť stále otvorený.
Nie som mechanik, ale podľa môjho laického názoru i tieto problémy môžu nastať. Nemyslíte?

FF Combi 1,8 TDCI, 85kw, 12/02, K&N air filter, Dark Grey...


- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Hugo72
- Junior
- Příspěvky: 399
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trencin, SK
Sorry, na budúce budem lepšie čítať. Pochopil som to tak že sa prehrieva. Říkejte mi BLBEČKU 
ale nie Hiposek má problém s prehrievaním a Chmelko s nedohrievaním alebo ako to napísať. Tomu nezatvára termostat.
Nech skúsi zopár kúskov vymeniť a možno natrafí na správne fungujúci. Alebo je v okruhu taký tlak že ho nevládze zavrieť. Skontrolovať chladiacu zmes či nie je špinavá (únik plynov cez tesnenie pod hlavou do chladiacej zmesi) a potom by to mohlo byť v tomto.
Ešte raz nie som mechanik. No logicky mi to vychádza /a po skúsenostiach s Rapidkou...podobný problém))))/

ale nie Hiposek má problém s prehrievaním a Chmelko s nedohrievaním alebo ako to napísať. Tomu nezatvára termostat.
Nech skúsi zopár kúskov vymeniť a možno natrafí na správne fungujúci. Alebo je v okruhu taký tlak že ho nevládze zavrieť. Skontrolovať chladiacu zmes či nie je špinavá (únik plynov cez tesnenie pod hlavou do chladiacej zmesi) a potom by to mohlo byť v tomto.
Ešte raz nie som mechanik. No logicky mi to vychádza /a po skúsenostiach s Rapidkou...podobný problém))))/
FF Combi 1,8 TDCI, 85kw, 12/02, K&N air filter, Dark Grey...


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů