Pomatené kontrolky palubní desky
Napsal: 30.08.2011 17:23
Ahoj, koukám, že nikdo podobnou závadu asi ještě neřešil, tak nevím jestli se radovat že jsem první. Mám problém...párty na palubní desce jakbysmet. 3 autoservisy si neví rady a já pomalu začínám ztrácet naději.
Mám Focus 1,6 Duratec 74kW 16V (r.v.2005). Když se podaří před startem autu rozpojit imobilizér, tak je to úspěch, nicméně kontrolky začnou svítit o chvíli později.
Takže nastartuji, rozjedu se a rozsvítí se snad vše co na palubce je, poklesne otáčkoměr na nulu, kilometry/hod na nulu a stav kilometrů se vynuluje. Po chvíli kontrolky zhasnou a zůstane svítit pouze červený vykřičník v ozubeném kole. Auto jakoby ztrácelo výkon, zejména při přeřazení na vyšší rychlost, škubne a trvá mu než se dostane zpět do otáček (že by dávkování paliva?). Diagnostika hlásí: U0155-61-PCM ztracená komunikace s řídícím modulem přístrojové desky. Závada komunikace sběrnice CAN (chybějící zprávy). P2138-A1-PCM - korelace napětí obvodu spínače/snímače D/E polohy škrtící klapky. Když takto chvíli jezdím, další kontrolkou, která zůstane trvale svítit a přidá se k vykřičníku je žlutá kontrolka motoru. V autorizovaném servise 2x kontrolovali elektroinstalaci, promazali piny, zkontrolovali kabeláž jestli není narušena, vymazali chybu z DTC, auto jelo cca 200km úplně bez problémů a poté se to stejné opakovalo znovu...v servise provedli to stejné znovu a další cesta 200km a opět. Teď už to dělá pravidelně cca po 1km, respektive nějakou chvíli po rozjetí vozu, rozsvícení kontrolek, pokles měřičů otáček a km, vůz ztratí výkon, kontrolky zhasnou a zůstane vykřičník. Obracím se s žádostí o pomoc, jelikož takto se s tím autem jezdit téměř vůbec nedá a vzhledem k tomu že má cca jen 6roků, tak je ještě dost mladé na to, abych ho někde pustil ze svahu. Díky všem za rady.
Mám Focus 1,6 Duratec 74kW 16V (r.v.2005). Když se podaří před startem autu rozpojit imobilizér, tak je to úspěch, nicméně kontrolky začnou svítit o chvíli později.
Takže nastartuji, rozjedu se a rozsvítí se snad vše co na palubce je, poklesne otáčkoměr na nulu, kilometry/hod na nulu a stav kilometrů se vynuluje. Po chvíli kontrolky zhasnou a zůstane svítit pouze červený vykřičník v ozubeném kole. Auto jakoby ztrácelo výkon, zejména při přeřazení na vyšší rychlost, škubne a trvá mu než se dostane zpět do otáček (že by dávkování paliva?). Diagnostika hlásí: U0155-61-PCM ztracená komunikace s řídícím modulem přístrojové desky. Závada komunikace sběrnice CAN (chybějící zprávy). P2138-A1-PCM - korelace napětí obvodu spínače/snímače D/E polohy škrtící klapky. Když takto chvíli jezdím, další kontrolkou, která zůstane trvale svítit a přidá se k vykřičníku je žlutá kontrolka motoru. V autorizovaném servise 2x kontrolovali elektroinstalaci, promazali piny, zkontrolovali kabeláž jestli není narušena, vymazali chybu z DTC, auto jelo cca 200km úplně bez problémů a poté se to stejné opakovalo znovu...v servise provedli to stejné znovu a další cesta 200km a opět. Teď už to dělá pravidelně cca po 1km, respektive nějakou chvíli po rozjetí vozu, rozsvícení kontrolek, pokles měřičů otáček a km, vůz ztratí výkon, kontrolky zhasnou a zůstane vykřičník. Obracím se s žádostí o pomoc, jelikož takto se s tím autem jezdit téměř vůbec nedá a vzhledem k tomu že má cca jen 6roků, tak je ještě dost mladé na to, abych ho někde pustil ze svahu. Díky všem za rady.