Ztrata tahu motoru,cerny kour,motor naplno,mrtvy,TDCi 2003

Zamčeno
maracze
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 29.04.2014 17:24

Ztrata tahu motoru,cerny kour,motor naplno,mrtvy,TDCi 2003

Příspěvek od maracze » 08.07.2014 11:14

Ahoj,koupil jsem Ford Focus combi pred 3mi mesici. TDCi,r.v. 2003. Uz jsem daval prispevek do blikani zhavici kontrolky,tento problem se uz nevyskytl od doby,co jsem vymenil klimatizaci,ktera mimochodem uplne odesla a to tak,ze byla uplne zhava a praskl mi jeste klinak u toho. Pozdeji jem udelal jeste rozvody. Auto mi mechanikem bylo posouzeno,ze asi bude dobre,nikde zadne stopy oleje nebo netesnosti.
Bohuzel se mi stalo to,co jedine jsem nikdy nechtel zazit, a to je motor kaput.
Stalo se mi tak na dalnici,jiz od koupe jsem registroval neplynulou akceleraci,i kdyz tezko poznatelnou. Ja mam na to cit,aj to citim,i od jinych dieselu ,s kteryma sem jezdil. Jako bych jel s mirne pritazenou brdzou,ale fakt jen mirne,ale odpor proste sem citil,ve vyssich otackach mirne pocukavani. Jel jsem po dalnici,uz sem za ty 3 mesice jel asi 3 krat 800 km trasu temer bez prestavky rchlosti 140 a zadny problem. Ted jem mel asi jen 30 km vylet a jel jsem 120 a chtel jsem predjizdet a auto nechtelo jet rychleji. Tak jsem jel normalne,asi po 3 km jsem si vzadu vsiml cerneho koure z vyfuku,to uz jsem radsi zastavil na krajnici,vyradil jsem a v te chvili prisla dalsi hruza,auto pri vyrazeni tocilo na plny plyn. Nejhorsi pak bylo to,ze auto tocilo na plny plyn i po vypnuti zapalovani,v tu chvili jem zazmatkoval,protoze najednou zacal byt vsude bily dym,tak husty,ze zaplavil za chvili celou dalnici a auta stala. Ja popadl penezenku a telefon a utekl jsem,protoze nevim co to udela. Asi po trech minutach maximalniho toceni byl klid,je asi jasne,ze motor skoncil. Pod autem byla pouze vytekla voda z chladice,zadny olej.
Nejaky typ,co by to mohlo byt a co musim vse vymenit ted krome motoru ? Mona uz se nevyplati investovat,ale ja si nedokazu pripustit,ze sem vyhodil 80 000 do luftu,takze bych to i tak spravil. Nejlepe do 30 000,kdybych se vlezl. motor jsem sehnal za 12 000. Ale potreboval bych nekoho kdo mi to spravi,jestli taky nemate typ. Bily dym byl opravdu moc husty,ma to tak byt,kdyz se toci diesel naplno,nebo to muze napovedet pricine ? Bily dym sel z vyfuku. Nejdriv cerny,nebo tmavsi a pak na ten neutral bily husty. Je mozne,ze to bude neco s pedalem,ale proc uz behenm jizdy to prestalo mit tah. Pokud se zasekne pedal,tak pouze auto jede rychleji ne ? Na diagnostice to neukazovalo od zacatku koupe zadne chyby. Marek

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Ztrata tahu motoru,cerny kour,motor naplno,mrtvy,TDCi 2003

Příspěvek od smoula » 08.07.2014 11:48

Turbo

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13477
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Ztrata tahu motoru,cerny kour,motor naplno,mrtvy,TDCi 2003

Příspěvek od miki21 » 08.07.2014 12:07

Motor přez turbo sežral sám sebe (olej). Motor bude po smrti.
Kolem turba je pěkné téma zde- http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=33910
Jinak po fóru je kolem toho spousta témat, stačí jen trochu hledat- http://www.ford-focus.cz/forum/search.p ... %5B%5D=195
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Zamčeno

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti