Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 09.12.2013 12:46
Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli někdo nevyměňoval škrtící klapku z 1,8 do 1,6. Lepí se mi plynový pedál tak to chci sundat a vyčistit a tak si pohrávám s myšlenkou že bych sehnal větší klapku vyčistil ji a rovnou vyměnil. Nic velkého od toho nečekám ale říkal jsem si že by se auto mohlo více nadechnout a mohlo by to mít trochu lepší zátah. Děkuji za vaše cenné rady
- Dingo-zetec se
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 08.01.2009 01:19
- Bydliště: Trenciansky kraj
Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
Použi len bavlneny filter do boxu a máš to,nič lepšie tam nenaspekulujes, a záleží či chceš používať auto na kľudne a spoľahlivé jazdenie alebo prerabanie a turovanie čím znizis životnosť motora, je to len na tebe....
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
ja myslim ze vetsi klapky by nejspis zpusobila diru v nastupu pri prudkem pridani plynu... nez by se to adaptovalo. ale vetsi vykon by to urcite nedalo....uz jen proto ze jednotka ma program postaven na mensi klapku...a po adaptovani by se to chovalo stejne jako na puvodni klapku
Naposledy upravil(a) vitr73 dne 17.07.2015 10:40, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Dragic
- Člen klubu
- Příspěvky: 3773
- Registrován: 14.12.2010 19:36
- Bydliště: Liberec
Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
tak něco podobného sem udělal
největší problém je že to uplně nepasuje (je větší a vystává problém s kanálem pro volnoběh)
auto potom mělo lepší zvuk a s tím pocitově že se to lépe sbíralo (říkám pocitově )

největší problém je že to uplně nepasuje (je větší a vystává problém s kanálem pro volnoběh)
auto potom mělo lepší zvuk a s tím pocitově že se to lépe sbíralo (říkám pocitově )

Ford Mustang r.v.1967
Ford Focus Combi, +-1.6i, r.v.2000 st170
Ford Focus Combi, r.v.2003 st170
Ford Transit 85 T300 r.v.2004
Ex:
Ford Focus 3dvéř, 1,8 TDDI 66kW, r.v.1999 Bombónek
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI 85kW, r.v.2003 Fén ix
Galerie Focus
Galerie Mustang
Ford Focus Combi, +-1.6i, r.v.2000 st170
Ford Focus Combi, r.v.2003 st170
Ford Transit 85 T300 r.v.2004
Ex:
Ford Focus 3dvéř, 1,8 TDDI 66kW, r.v.1999 Bombónek
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI 85kW, r.v.2003 Fén ix
Galerie Focus
Galerie Mustang
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
soused taky dostal tenhle napad...tak jsem mu pujcil klapkove teleso z 1.8ky....je to uplne stejne akorad to ma vetsi klapku..(nevim nebyl jsem u toho)
..ale za 2 dny to vratil zpet...ze prej pri prudkem seslapnuti ma motor strasnou "diru" ve vykonu a prej trva to "skubnuti" az 3 vteriny...a pri pomale jizde nejde jed plynule...hned po 1 mm seslapnuti motor tahne a prej dost razantne...
..nevim nebyl jsem u toho,nesvezl jsem se s tim....nemam cas ted na pokusy...na jinem aute
..s tim co mam ma nad hlavu pokusu s vyhazovanim tech ekokatastrov co do toho v tovarne nasypali...
..ale za 2 dny to vratil zpet...ze prej pri prudkem seslapnuti ma motor strasnou "diru" ve vykonu a prej trva to "skubnuti" az 3 vteriny...a pri pomale jizde nejde jed plynule...hned po 1 mm seslapnuti motor tahne a prej dost razantne...
..nevim nebyl jsem u toho,nesvezl jsem se s tim....nemam cas ted na pokusy...na jinem aute



..s tim co mam ma nad hlavu pokusu s vyhazovanim tech ekokatastrov co do toho v tovarne nasypali...

Naposledy upravil(a) vitr73 dne 17.07.2015 10:41, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
Dragic píše:největší problém je že to uplně nepasuje (je větší a vystává problém s kanálem pro volnoběh
Tak sa dohodnitevitr73 píše:je to uplne stejne akorad to ma vetsi kalpku..(nevim nebyl jsem u toho)

- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
ja to nezkousel prehodit...soused to resil a pak vratil..nevim nebyl jsem u montaze...ale co koukam na klapkove telesa na netu tak mne prijde ze zespoda jsou stejny a vol.kanal maji taky stejne...ale nevim..1.6 motorcek nemam....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
..koukam ze to funkcne prehodit jde vzhledem tomu ze na sacim potrubi to je na rovnou plochu .. tohle je z 1.4ky
..tohle je moje ve po prevrtani na 60 mm...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
No neviem. Tam nebude podla mna sediet tesnenie medzi volnobeznym a sacim kanalom. Navyse, aj ostatok tesnenia asi nebude dosadat v protikuse na rovnu plochu.
Fyzicky to tam pojde dat, ale vzduch pojde kade-tade. Preto bez fyzickej upravy to mohlo robit popisovane veci.
Fyzicky to tam pojde dat, ale vzduch pojde kade-tade. Preto bez fyzickej upravy to mohlo robit popisovane veci.
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
no ale hlavne saci dira na potrubi z 1.6ky je o hodne mensi nez na 1.8ce...to by tam byl strasnej schod(restrictor)...to fakt nema bez upravy aspon saci potrubi cenu zkouset....presne takhle se delaj omezovace vykonu na moto...to se prave odstranuje aby diry byly stejne...a trochu lip to jelo
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
No ved. Nebude to sediet na protikuse (sacich parohoch). Jednak, ako pises, restrikcia na priemer, jednak to bude vychadzat na nerovnu cast. Takze bude okolo tesnenia tahat vzduch. Mimo filter, mimo MAF a mimo klapky.
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
tak to tesneni vy slo na sprostaka behem 2 minut vystrihnout plosne ze stare duse z auta...ale ta restrikce na prumeru by fakt vadila...vetsi klapka by bez odstraneni te restrikce nezvedla vykon a nebo prubeh motoru ale spis by ho zatlumila....ja bych to nedelal...za hodne penez malo muziky...zbytecne..takhle to maji vypocitane na 1.6ku
..ja na freze prohnal klapkove teleso na klapku 60 mm(vic by asi nevyslo a nekde bych se prokous bokem ven) a trosicku(1-2mm) jsem i na parohach musel brousnout ditu...malickej schod tam byl a to mne vadilo....ale je fakt ze na mokru si to ted i na dvojku bezproblemu hrabne kdykoliv-na uzkejch zimakach vzdy...
..ja na freze prohnal klapkove teleso na klapku 60 mm(vic by asi nevyslo a nekde bych se prokous bokem ven) a trosicku(1-2mm) jsem i na parohach musel brousnout ditu...malickej schod tam byl a to mne vadilo....ale je fakt ze na mokru si to ted i na dvojku bezproblemu hrabne kdykoliv-na uzkejch zimakach vzdy...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti