Stránka 1 z 1
Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
Napsal: 20.02.2015 07:41
od Focus RL
Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli někdo nevyměňoval škrtící klapku z 1,8 do 1,6. Lepí se mi plynový pedál tak to chci sundat a vyčistit a tak si pohrávám s myšlenkou že bych sehnal větší klapku vyčistil ji a rovnou vyměnil. Nic velkého od toho nečekám ale říkal jsem si že by se auto mohlo více nadechnout a mohlo by to mít trochu lepší zátah. Děkuji za vaše cenné rady
Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
Napsal: 20.02.2015 10:04
od Dingo-zetec se
Použi len bavlneny filter do boxu a máš to,nič lepšie tam nenaspekulujes, a záleží či chceš používať auto na kľudne a spoľahlivé jazdenie alebo prerabanie a turovanie čím znizis životnosť motora, je to len na tebe....
Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
Napsal: 26.02.2015 12:56
od vitr73
ja myslim ze vetsi klapky by nejspis zpusobila diru v nastupu pri prudkem pridani plynu... nez by se to adaptovalo. ale vetsi vykon by to urcite nedalo....uz jen proto ze jednotka ma program postaven na mensi klapku...a po adaptovani by se to chovalo stejne jako na puvodni klapku
Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
Napsal: 26.02.2015 18:12
od Dragic
tak něco podobného sem udělal
největší problém je že to uplně nepasuje (je větší a vystává problém s kanálem pro volnoběh)
auto potom mělo lepší zvuk a s tím pocitově že se to lépe sbíralo (říkám pocitově )

Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
Napsal: 14.06.2015 10:16
od vitr73
soused taky dostal tenhle napad...tak jsem mu pujcil klapkove teleso z 1.8ky....je to uplne stejne akorad to ma vetsi klapku..(nevim nebyl jsem u toho)
..ale za 2 dny to vratil zpet...ze prej pri prudkem seslapnuti ma motor strasnou "diru" ve vykonu a prej trva to "skubnuti" az 3 vteriny...a pri pomale jizde nejde jed plynule...hned po 1 mm seslapnuti motor tahne a prej dost razantne...
..nevim nebyl jsem u toho,nesvezl jsem se s tim....nemam cas ted na pokusy...na jinem aute
..s tim co mam ma nad hlavu pokusu s vyhazovanim tech ekokatastrov co do toho v tovarne nasypali...

Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
Napsal: 16.07.2015 23:28
od stano.
Dragic píše:největší problém je že to uplně nepasuje (je větší a vystává problém s kanálem pro volnoběh
vitr73 píše:je to uplne stejne akorad to ma vetsi kalpku..(nevim nebyl jsem u toho)
Tak sa dohodnite

Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
Napsal: 17.07.2015 10:43
od vitr73
ja to nezkousel prehodit...soused to resil a pak vratil..nevim nebyl jsem u montaze...ale co koukam na klapkove telesa na netu tak mne prijde ze zespoda jsou stejny a vol.kanal maji taky stejne...ale nevim..1.6 motorcek nemam....
Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
Napsal: 17.07.2015 11:03
od vitr73
..koukam ze to funkcne prehodit jde vzhledem tomu ze na sacim potrubi to je na rovnou plochu .. tohle je z 1.4ky
..tohle je moje ve po prevrtani na 60 mm...
Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
Napsal: 17.07.2015 11:26
od stano.
No neviem. Tam nebude podla mna sediet tesnenie medzi volnobeznym a sacim kanalom. Navyse, aj ostatok tesnenia asi nebude dosadat v protikuse na rovnu plochu.
Fyzicky to tam pojde dat, ale vzduch pojde kade-tade. Preto bez fyzickej upravy to mohlo robit popisovane veci.
Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
Napsal: 17.07.2015 11:30
od vitr73
no ale hlavne saci dira na potrubi z 1.6ky je o hodne mensi nez na 1.8ce...to by tam byl strasnej schod(restrictor)...to fakt nema bez upravy aspon saci potrubi cenu zkouset....presne takhle se delaj omezovace vykonu na moto...to se prave odstranuje aby diry byly stejne...a trochu lip to jelo
Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
Napsal: 17.07.2015 11:48
od stano.
No ved. Nebude to sediet na protikuse (sacich parohoch). Jednak, ako pises, restrikcia na priemer, jednak to bude vychadzat na nerovnu cast. Takze bude okolo tesnenia tahat vzduch. Mimo filter, mimo MAF a mimo klapky.
Re: Škrtící klapka z 1,8 do 1,6 benzin FoFo MK1 po FL
Napsal: 17.07.2015 11:59
od vitr73
tak to tesneni vy slo na sprostaka behem 2 minut vystrihnout plosne ze stare duse z auta...ale ta restrikce na prumeru by fakt vadila...vetsi klapka by bez odstraneni te restrikce nezvedla vykon a nebo prubeh motoru ale spis by ho zatlumila....ja bych to nedelal...za hodne penez malo muziky...zbytecne..takhle to maji vypocitane na 1.6ku
..ja na freze prohnal klapkove teleso na klapku 60 mm(vic by asi nevyslo a nekde bych se prokous bokem ven) a trosicku(1-2mm) jsem i na parohach musel brousnout ditu...malickej schod tam byl a to mne vadilo....ale je fakt ze na mokru si to ted i na dvojku bezproblemu hrabne kdykoliv-na uzkejch zimakach vzdy...