Ahoj všem,
dnes cestou do práce se mi stala taková divná věc. Jedu po městě za kamionem na dvojku a potřeboval jsem ho svižně předjet, tak jsem to přišlapl. Auto vyrazilo jako by nic a najednou mi spadly otáčky na otáčkotáčkoměru a rozsvítila se kontrolka ESP na Conversech. Auto jelo normálně, žádná jiná kontrolka se nerozsvitila. Když jsem zkoušel vypnout ESP, tak na palubce normálně zobrazovalo On nebo Off. Než jsem mohl zastavit, ujel jsem cca kilometr, pak jsem auto chcipl a opět nastartoval a vše funguje jak má. Zkoušel jsem ho pak párkrát pridupnou, ale už se to nestalo.
Nepřišel s tím někdo do styku??
otáčkoměr a ESP
- x.line
- Pokročilý
- Příspěvky: 916
- Registrován: 03.10.2009 23:52
- Bydliště: Jaroměř
otáčkoměr a ESP
Ford Mondeo MK IV 2.0 TDCi Titanium X
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCi Vignale
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCi Vignale
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: otáčkoměr a ESP
Nieco velmi podobne som mal na Focuse II 2.0TDCI (DW10 - PSA 2.0HDI - presne ten isty motor, co mas v Mondeu). Po vytoceni motora cez 4300 otacok na palubaku hlaska ESP Fail, po vypnuti motora a opatovnom natoceni vsetko OK. Od mudrych hlav som sa dozvedel, ze s najvacsou pravdepodobnostou to sposobuje pridierajuci sa regulator tlaku paliva v raile, co je Achillova pata palivoveho systemu Siemens / Conti VDO. Doporucili mi vyjazdit par nadrzi poriadne naaditivovanej nafty a motor pravidelne prehanat az k obmedzovacu. Keby to nepomohlo, vymenit CR cerpadlo (v tom case sa nedalo repasovat). Zabralo to a viackrat sa to neukazalo.
Inak je to prvy priznak, ze sa blizia velke investicie do prislusenstva motora.
Inak je to prvy priznak, ze sa blizia velke investicie do prislusenstva motora.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host