Zdravím všechny Forďáky
Auto sem normálně nastartoval a během chvíle chcíplo a pak už nic a píše závadu nízký plnící tlak a nevím co to znamená_
Mám rok repasované čerpadlo i střiky.
1,8TDCI 85kw
Nízký plnící tlak
- Dragic
- Člen klubu
- Příspěvky: 3773
- Registrován: 14.12.2010 19:36
- Bydliště: Liberec
Re: Nízký plnící tlak
co turbo nebo není někde prasklá hadice od turba?
Ford Mustang r.v.1967
Ford Focus Combi, +-1.6i, r.v.2000 st170
Ford Focus Combi, r.v.2003 st170
Ford Transit 85 T300 r.v.2004
Ex:
Ford Focus 3dvéř, 1,8 TDDI 66kW, r.v.1999 Bombónek
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI 85kW, r.v.2003 Fén ix
Galerie Focus
Galerie Mustang
Ford Focus Combi, +-1.6i, r.v.2000 st170
Ford Focus Combi, r.v.2003 st170
Ford Transit 85 T300 r.v.2004
Ex:
Ford Focus 3dvéř, 1,8 TDDI 66kW, r.v.1999 Bombónek
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI 85kW, r.v.2003 Fén ix
Galerie Focus
Galerie Mustang
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 01.07.2015 20:52
Re: Nízký plnící tlak
To nevim ale myslel jsem si ze by aspon chytlo.
Nekdo mi poradil vymenit cidlo na liste ale i s listou stoji asi osum a nevim kde ho koupit samotne
Nekdo mi poradil vymenit cidlo na liste ale i s listou stoji asi osum a nevim kde ho koupit samotne
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Má ho spousta lidí, co prodávají díly na Auta na sbazar.cz nebo bazos.cz
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 01.07.2015 20:52
Re: Nízký plnící tlak
Diky za odpoved
Chtel bych kozpit nove za rozumnou cenu ne za osum tisic s listou
Chtel bych kozpit nove za rozumnou cenu ne za osum tisic s listou
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9498
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízký plnící tlak
Takze diagnostikati pise nizky plnici tlak a ty chces vymenit cidlo na rail liste? To je jako kdybyti na kole upadla slapka a ty vymenil retez... 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Nízký plnící tlak
Popis zavady sedi na nizky tlak paliva v raile. Ten dokaze chcipnut motor. Ked nefunguje turbo, motor sa nastartovat da. Len nepojde do vykonu. Predtym, nez by som sa obtazoval s vymenou snimaca tlaku paliva, by som vymenil palivovy filter. Ked je zaneseny, hlasky o nizkom tlaku paliva a chcipanie motora pod zatazou su velmi caste.
Aby motor nastartoval, musi byt dosiahnuty startovaci tlak paliva v raile, je to okolo 125 barov pre palivovy system Simenens / Conti / VDO, ktory sa pouziva v FFII 1.8TDCI, ostatne systemy su na tom plus minus par barov podobne. Ked cerpadlo nedokaze natlacit rail tymto tlakom, tak RJ neotvori vstrekovace a motor nenastartuje. Pricin, preco nie je dosiahnuty startovaci tlak je niekolko :
- zaneseny palivovy filter
- poskodene CR cerpadlo - vada regulatoru vystupneho tlaku (casta zavada Siemensov, obvykle sprevadzana hlaskami ESP malfunction pri vytoceni motora cez 4000 rpm)
- poskodeny a stale otvoreny vstrekovac, resp. viaznuca ihla v nom
- vadny FRP senzor (cidlo tlaku paliva)
Mam jednu otazku :
Ked Ti repasovali vstreky a cerpadlo, vycistili poriadne celu palivovu sustavu ? Ked nie, piliny z vadneho cerpadla znicili repasovane vstreky aj cerpadlo...
Aby motor nastartoval, musi byt dosiahnuty startovaci tlak paliva v raile, je to okolo 125 barov pre palivovy system Simenens / Conti / VDO, ktory sa pouziva v FFII 1.8TDCI, ostatne systemy su na tom plus minus par barov podobne. Ked cerpadlo nedokaze natlacit rail tymto tlakom, tak RJ neotvori vstrekovace a motor nenastartuje. Pricin, preco nie je dosiahnuty startovaci tlak je niekolko :
- zaneseny palivovy filter
- poskodene CR cerpadlo - vada regulatoru vystupneho tlaku (casta zavada Siemensov, obvykle sprevadzana hlaskami ESP malfunction pri vytoceni motora cez 4000 rpm)
- poskodeny a stale otvoreny vstrekovac, resp. viaznuca ihla v nom
- vadny FRP senzor (cidlo tlaku paliva)
Mam jednu otazku :
Ked Ti repasovali vstreky a cerpadlo, vycistili poriadne celu palivovu sustavu ? Ked nie, piliny z vadneho cerpadla znicili repasovane vstreky aj cerpadlo...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host