Stržený závit vodícího čepu přední brzdy
-
- Junior
- Příspěvky: 250
- Registrován: 24.08.2008 20:52
- Bydliště: Pardubice
Stržený závit vodícího čepu přední brzdy
Ahoj, zakládám nové téma, protože takový druhý blbec tady určitě není a proto jsem si jistý, že takový problém se tu neřešil.
Při výměně kotoučů a destiček jsem si já blbec strhnul závit v díře pro vodící čep brzdového třmenu, takže ten třmen je ted jen na jednom čepu.
Co těd s tím? Dá se třeba vyřezat nový závit a dát větší čep? Nic jiného mě nenapadá.
Děkuji za každý nápad.
Při výměně kotoučů a destiček jsem si já blbec strhnul závit v díře pro vodící čep brzdového třmenu, takže ten třmen je ted jen na jednom čepu.
Co těd s tím? Dá se třeba vyřezat nový závit a dát větší čep? Nic jiného mě nenapadá.
Děkuji za každý nápad.
Naposledy upravil(a) vilik 24 dne 21.10.2015 19:53, celkem upraveno 2 x.
Ford Focus ll 1.8 16V 92 kw Duratec Combi r.v. 2006
Ford Ka 1.3 51 kw Duratec 2002
Ford Focus 1.6 16V Combi r.v.2003 - po smrti
Ford Ka 1.3 51 kw Duratec 2002
Ford Focus 1.6 16V Combi r.v.2003 - po smrti
- Mufin01
- Test driver
- Příspěvky: 3959
- Registrován: 04.10.2010 15:32
- Bydliště: štatl jak sviňa
Re: Poradí někdo?
Změš název vlákna. Takhle to nikomu nic neřekne a v budoucnou se tohle téma bude líp hledat.
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stržený závit vodícího čepu přední brzdy
Existuje sada na opravu zavitu (vyrizne se vetsi zavit, natoci pruzina a do ni pak cep), druha moznost je nechat si vyrobit cep s vetsim zavitem, treti moznost je nechat vodici cep navarit do tehlice a ctvrta moznost je vymenit tehlici.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- r0mik
- .
- Příspěvky: 9356
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stržený závit vodícího čepu přední brzdy
jina tehlice se da sehnat za 300kč
Ja bych menil celou

Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
-
- Junior
- Příspěvky: 250
- Registrován: 24.08.2008 20:52
- Bydliště: Pardubice
Re: Stržený závit vodícího čepu přední brzdy
Já už jsem koupil na netu větší čep a zkusím výříznout nový závit. Co myslíš tím " natočí pružina " ?vitut píše:Existuje sada na opravu zavitu (vyrizne se vetsi zavit, natoci pruzina a do ni pak cep), druha moznost je nechat si vyrobit cep s vetsim zavitem, treti moznost je nechat vodici cep navarit do tehlice a ctvrta moznost je vymenit tehlici.
Ford Focus ll 1.8 16V 92 kw Duratec Combi r.v. 2006
Ford Ka 1.3 51 kw Duratec 2002
Ford Focus 1.6 16V Combi r.v.2003 - po smrti
Ford Ka 1.3 51 kw Duratec 2002
Ford Focus 1.6 16V Combi r.v.2003 - po smrti
-
- Junior
- Příspěvky: 250
- Registrován: 24.08.2008 20:52
- Bydliště: Pardubice
Re: Stržený závit vodícího čepu přední brzdy
Jinou těhlici pořídím až to zkurvím uplněr0mik píše:jina tehlice se da sehnat za 300kčJa bych menil celou

Ford Focus ll 1.8 16V 92 kw Duratec Combi r.v. 2006
Ford Ka 1.3 51 kw Duratec 2002
Ford Focus 1.6 16V Combi r.v.2003 - po smrti
Ford Ka 1.3 51 kw Duratec 2002
Ford Focus 1.6 16V Combi r.v.2003 - po smrti
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stržený závit vodícího čepu přední brzdy
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
S brzdama bych neblbnul. Opravené závit helicoilem má o dost menší pevnost. Sehnal bych starší a funkční brzdu
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Stržený závit vodícího čepu přední brzdy
dobrá věc. naposled jsem použil, když majitel "protočil " šroub na vaně / u VW/.

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Junior
- Příspěvky: 250
- Registrován: 24.08.2008 20:52
- Bydliště: Pardubice
Re: Stržený závit vodícího čepu přední brzdy
To je dobrá věc. Musím zvážit možnosti a pokud by vše selhalo, tak to budu muset pořídit. Díky.
Ford Focus ll 1.8 16V 92 kw Duratec Combi r.v. 2006
Ford Ka 1.3 51 kw Duratec 2002
Ford Focus 1.6 16V Combi r.v.2003 - po smrti
Ford Ka 1.3 51 kw Duratec 2002
Ford Focus 1.6 16V Combi r.v.2003 - po smrti
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stržený závit vodícího čepu přední brzdy
No, tu sadu bych asi nekupoval, spis by ji mohl mit nejaky servis a udelat to. Za cenu cele sady vymenis tehlici a jeste zbyde na bublifuk.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- r0mik
- .
- Příspěvky: 9356
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stržený závit vodícího čepu přední brzdy
*vymeni tehlici a necha v ni rovnou vymenit i lozisko za ty penízeZa cenu cele sady vymenis tehlici a jeste zbyde na bublifuk
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: Stržený závit vodícího čepu přední brzdy
Nejses sam. Me se styalo to same. Porad to nema vyreseny, ale uz bych to rad vyresil
-
- Junior
- Příspěvky: 250
- Registrován: 24.08.2008 20:52
- Bydliště: Pardubice
Re: Stržený závit vodícího čepu přední brzdy
a normálně s tím jezdíš?vitacz píše:Nejses sam. Me se styalo to same. Porad to nema vyreseny, ale uz bych to rad vyresil
Já sehnal na netu opravný čep, který má závit 10mm, takže zkusím vyřezat závit normálně závitníky . pokud to nevyjde, tak jinou těhlici.
Ford Focus ll 1.8 16V 92 kw Duratec Combi r.v. 2006
Ford Ka 1.3 51 kw Duratec 2002
Ford Focus 1.6 16V Combi r.v.2003 - po smrti
Ford Ka 1.3 51 kw Duratec 2002
Ford Focus 1.6 16V Combi r.v.2003 - po smrti
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stržený závit vodícího čepu přední brzdy
Urcite nejsi sam, takovych je dost:
http://seat-forum.cz/viewtopic.php?f=103&t=41597
Je to ve slitine, navic zavit je kratky. Dvakrat dotahnes vic, nez je potreba a uz se to uvolni.
http://seat-forum.cz/viewtopic.php?f=103&t=41597
Je to ve slitine, navic zavit je kratky. Dvakrat dotahnes vic, nez je potreba a uz se to uvolni.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host