Utopeny Fofo

Chcete s něčím poradit nebo se podělit o radu s ostatními?
Moderátor:foki
Uživatelský avatar
Risi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 02.02.2008 03:18

Utopeny Fofo

Příspěvek od Risi » 21.06.2007 23:27

Zdravim,

Tak poslyste muj pribeh s nakupem auticka. Na inzerat jsem si vyhledl fofo 2002, kombi, tddi,65 000 km, dovoz Francie, cena obvykla, v cechach to mel prvni majitel cca rok - jel jsem se na nej s mechanikem podivat. Zadne zavady neobjeveny, bourane ne, plecharina, svary OK, tmely original, laky OK, motoricky bez problemu, elektrika OK. Jediny nedostatky : pravy zadni dvere asi o milimetr do vysky nelicuji, kapota na jedne strane o milimetr vetsi skvira nez druha, sustivy zvuk pri seslapnuty spojce, sjety gumy. Jizda bez problemu, vse se zdalo OK. Koupil jsem. Druhy den mi prisel divny smrad vevnitr, ale neresil jsem. Treti den jsem si jen tak zkusil vytahnout volant a najednou koukam - pod gumou nad volantem rezavy srouby ! Tak jsem zacal kolem palubky smejdit podrobne a koukam - kovovy ramecek kolem pojistek - rezavy, otevru prihradku a kouknu uplne za ni - vse kovovy lehce orezly, vydechy u nohou spolujezdce vevnitr pokryty jemnou vrstvickou prasku. Proste to muselo byt pod vodou :-( Neni mi to jasny - pod kobercema nikde zadny bahinko, elektrika vypada jako nova ( asi je ), interier jako novy, vse drzi jak ma, licuje, jedine koberce u stredu lehce nesedi. Proste jenom skryta koroze a sem tam ve spatne pristupnych mistech znamky usazenyho prasku + smrad. V motoru nic zvlastniho. Tak, a ted co s tim. Prodavajici se tomu divi, nikdy si pry nevsiml, zatim je ochotny pristoupit i na vraceni. Zitra to jeste vezu do servisu, aby mi rekli, co tam opravdu najdou a jestli to mam dat ihned z domu nebo jit jenom do slevy. Co vy na to ? Ma cenu chtit slevu a verit tomu nebo z toho do budoucna koukaji jenom problemy ? Co od toho lze ocekavat ? Co proverit ? Diky moc za rady .

Uživatelský avatar
Endrju
Nováček
Nováček
Příspěvky: 41
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava city

Příspěvek od Endrju » 21.06.2007 23:46

No jak je jednou auto utopene tak je to konecna .. vzdy se tam muze projevit nejaky problem a oxidace je v takovem pripade velice urychlena a zradna.
Focus C-MAX 1.6TDCi 80kW, r.v. 2005, Ghia
spotreba >> Obrázek <<

Uživatelský avatar
photoph
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Háj ve Slezsku

Příspěvek od photoph » 22.06.2007 00:13

Popravdě řečeno, když odděláš palubovku i u nového fofíka, tak tam najdeš rez na nenalakovaných částech. Tzn., že příčinou počínající koroze nemusí být utopení.
Ford Focus Combi 1.8 TDDi 3/2000, 66kW,Silver machine.
Obrázek

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misoo » 22.06.2007 00:18

mozne je aj "skladovanie" fofa vo vlhkom prostredi... :roll:
drzim palec !

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od silverwolf » 22.06.2007 07:59

Utopený auto zásadně nebrat, to patří do šrotu. Nebuď blázen a i když máš jenom podezření a ne jistotu, že bylo pod vodou, tak ho vrať. Ušetříš si s tím v budoucnu hodně starostí :!:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MobyDick » 22.06.2007 08:31

silverwolf píše:Utopený auto zásadně nebrat, to patří do šrotu. Nebuď blázen a i když máš jenom podezření a ne jistotu, že bylo pod vodou, tak ho vrať. Ušetříš si s tím v budoucnu hodně starostí :!:
Naprosto souhlasím, pro jistotu bych ho vrátil, na trhu je dostatek jiných aut a určitě si vybereš.Představ si to čekání a nejistotu kdy se ti co po..re.
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
astor
Nováček
Nováček
Příspěvky: 86
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od astor » 22.06.2007 08:38

Já jsem se taky divil že mám pod palubovkou spostu plechů orezlích. Utopení mě nenapadlo ani tomu nevěřím. Když jsem se podíval na ty plechy , je to úplně holej kov. To se potom nemůžem divit že to je orezlí.

A ten smrad může klidně vycházet z ventilace - klimatizace.

Jo taková je dneska doba, snižují se výrobní náklady jak se dá. Vidím to u nás ve fabrice. Taky taková světová firma..

Kdepak něco pozinkovat .... Netuším s jakou se počítá životností auta , ale je jasný že ty plechy tu dobu vydrží. :(
FF 1.6 kombi - stříbrný 5/2004 <a href="https://img407.imageshack.us/img407/2353 ... 0.gif"></a>

Uživatelský avatar
Risi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Risi » 22.06.2007 10:32

Tak jsem byl v servisu - nazor mechaniku je ze to pod vodou nebylo, ale jezdilo to v agresivnim prostredi, tzn. sul nebo hory. A navic v tom pry muselo jezdit prase, po kterem to bylo dukladne vycistene. Uvazuju ze jeste zajedu do Forda ...

Uživatelský avatar
photoph
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Háj ve Slezsku

Příspěvek od photoph » 22.06.2007 11:09

[quote="astor"]Já jsem se taky divil že mám pod palubovkou spostu plechů orezlích. Utopení mě nenapadlo ani tomu nevěřím. Když jsem se podíval na ty plechy , je to úplně holej kov. To se potom nemůžem divit že to je orezlí.


Já to mám stejné. Holé plechy= počínající koroze.
:(
Ford Focus Combi 1.8 TDDi 3/2000, 66kW,Silver machine.
Obrázek

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od silverwolf » 22.06.2007 13:20

Risi píše:Tak jsem byl v servisu - nazor mechaniku je ze to pod vodou nebylo, ale jezdilo to v agresivnim prostredi, tzn. sul nebo hory. A navic v tom pry muselo jezdit prase, po kterem to bylo dukladne vycistene. Uvazuju ze jeste zajedu do Forda ...
Chytrý mechanici! Ale na horách se nesolí. Tak jim to nebašti. Jinak jak můžou být hory agresivní? :wink:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

couddy
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1074
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od couddy » 22.06.2007 13:35

dostane se ti voda (v podobe snehu do auta) :idea:
a dostane se vsude :idea:
pokud vozis veci, lyze, prkna ve vnitr.

proto mame na horach na praci passata :idea: a ne fofo :D protoze ty auta se tam strasne k..ví. :) drnc sem, drnc tam, dira, zavej, nekdo ti prokopne palubku prezkacem atp. :) :D :D :D
Couddy-Ford Focus kombi 1.6 16v 00/01 Ghia
Obrázek www.sherpaski.cz,www.skicamp.cz

Uživatelský avatar
Risi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Risi » 22.06.2007 14:00

Soli bylo mysleno more ...

Uživatelský avatar
NEEO
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2764
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od NEEO » 22.06.2007 16:15

Pokud máš podezření tak ho neber a počkej si na jiné,přece jenom jde o dost peněz ne??? :D
Ford focus 1,6i 16v ZETEC SE, Combi Trend, r.v.2002
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
lukyfofo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šluknov, Císařský

Příspěvek od lukyfofo » 22.06.2007 16:54

Ahoj vsichni, nejprve mi dovolte, abych vas vsechny pozdravil. Jsem uplne novej clen vasich stranek a tedy, jsem take majitelem tzv FoFa :). Neni to ani mesic, co jsem si ho poridil. Je to combi 1999, 1,8 16V ghia, zelena metaliza. Ja jenom k tematu, mel, vlastne jeste mam passata, u ktereho jsem mel podezreni na utopeni. Prakticky vsude byl nanos prachu a smrad. Mam ho ctyri roky a nikdy jsem nemel zadny problem, ELEKTRIKA nic. Pak jsem se nahodou dozvedel, ze predchozí majitel pracoval v lomu a pouzival to prakticky jako nakladak :D. Mozna bych tedy nepanikaril a pockal na vyjadreni z Forda.

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 22.06.2007 23:29

photoph píše:Popravdě řečeno, když odděláš palubovku i u nového fofíka, tak tam najdeš rez na nenalakovaných částech. Tzn., že příčinou počínající koroze nemusí být utopení.
No asi tak...nedávno jsem ke svýmu zděšení zjistil že mám orezlý matky šroubu co držej sedačky, ale jen u řidiče....hned jsem letěl k mechanikovi s panikou v očích a černejma myšlenkama jak že je možný že reznou šrouby uvnitř auta!!! On to prohlíd a nakonec vynes ortel....nic se neděje, jsou to jen orezlý matky zřejmě už z výroby, jinak je auto v poho a po rzy ani památky a aspoň vidíš jaký jsou ve Fordu prasata!! :(
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Odpovědět

Zpět na „Rady, nápady a dotazy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti