brzdy

Nápravy, řízení ...
Moderátor:ZaQik
papi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9

brzdy

Příspěvek od papi » 10.07.2007 01:03

:roll:
Při brzdění je nutné tvrdě šlapat na pedál. Byly měněny destičky a přední kotouče, soustava je odvzdušněná. Nemohlo by to být zavzdušnění ABS ? Kolik to stojí v servisu?
Díky za typ.
1.8 TDci, 85 KW, kombi, 2004

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 10.07.2007 06:47

vydrž, všetko si musi teraz sadnut, hlavne destičky sa musia prisposobit kotucu, takže žiadna panika a tak za 200km, bude všetko ako ma byt, teraz len opatrnejšie jazdi

Uživatelský avatar
NEEO
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2764
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od NEEO » 10.07.2007 10:05

souhlasím s cmmelkem.měl jsem to samé a po 100km si to sedlo a je to OK :D
Ford focus 1,6i 16v ZETEC SE, Combi Trend, r.v.2002
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
gappa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko, TV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od gappa » 10.07.2007 10:05

No ak boli menene aj kotuce, tak si nemyslim ze by sa mali dosticky prisposobit kotucu. Maju idealne rovne plochy a ucinok musi byt citelny.
Moj nazor je, ze ak by bol zavzdusneny system, tak ucinnok by ti silnel po niekolkonasobnom zoslapnuti pedalu. Ty mas asi nejaky problem s posilnovacom :?:
FORD FOCUS Combi 1,8TDCi, 10/2003 zelena met.
Obrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 10.07.2007 10:12

gappa:
nemyslím, už som mal menené brzdy (kotúče+dostičky) na nejednom aute a vždy ten samý efekt. Stojím si za tým, že aj ked je všetko funglovka, plochy sa musia navzájom zbrusit..

Uživatelský avatar
polkiboj
Junior
Junior
Příspěvky: 226
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko, Liptovský Mikuláš
Kontaktovat uživatele:

.

Příspěvek od polkiboj » 10.07.2007 10:31

nazdar ludia. tak aj ja som vcera daval v predu nove kotuce a dosticky. Bol som upozorneny ze mam jazdit opatrnejsie takych 100 - 200km aby si brzdy dobre na seba sadli. Lenze ked som vysiel na ulicu tak som zostal v nemom uzase. Tie brzdy oproti tim origos Ford brzdili o 100% lebsie. Tak potom si neviem predstavyt co to bude az ked si sadnu. Inac montoval mi to kamos. dal mi tam kotuce aj dosticky NK. v porovnani z origos brzdymi vo Forde som usetril nie len daakych 6500 navise ale podla mna su kvalitativne presne take iste. Ja som na 1000% spokojny :D :D :D :D :D
Ford Focus kombi, 1.8 TDCi 74kW 100PS, r.v. 12/2003, bleck metla

Uživatelský avatar
romec
Nováček
Nováček
Příspěvky: 126
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SR

Příspěvek od romec » 10.07.2007 11:20

Chystám sa na to aj ja, Polkiboj nerozumiem ťa z toho čo si napísal, koľko prosím ťa stáli NK kotúče aj s doštičkami?
Ford Focus 1,4 16V, Ambiente 1999 HB

Uživatelský avatar
Dany
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3790
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bílovec,Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dany » 10.07.2007 12:30

chmelko píše:vydrž, všetko si musi teraz sadnut, hlavne destičky sa musia prisposobit kotucu, takže žiadna panika a tak za 200km, bude všetko ako ma byt, teraz len opatrnejšie jazdi
Souhlasím, mě to taky začlo brzdit až předevčírem. Musím uznat, že jsou o poznání ostřejší. :P
Ford Focus 1,6 16V Zetec 99 Silver
Obrázek

Uživatelský avatar
polkiboj
Junior
Junior
Příspěvky: 226
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko, Liptovský Mikuláš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od polkiboj » 10.07.2007 12:30

Vies co ja som mal zaplatit u znameho 5200 aj s pracou a kompletnou vymenou brzdovej kvapaliny. Avsak ta cena sa zvysila na 5500 z toho dôvodu ze mi na aute urobyt toto:2ks kotucov, 4ks platniciek, kompletna vymena brzdovky(specialna ktora vydrzi zatazenie az 380 °C), napojenie sa na PC, prekontrolovanie el.instalacie, prezretie podvosku, skuska svetiel, kontrola zhavicou a dokonca ako kamosovi mi umyl aj auto s vapkou a navoskoval. No ale ked som si to zratal tak v org. Ford servise by ma to vyslo tak od20 do 25 tisíc. Inac bez zlavy a prace samotne kotuce a dosticky by vysli tak okolo 4800. Podla mna to je neporovnatelny rozdiel oproti fordu. On sam vlastni Ford Mondeo a sam ma na vsedkych kolesach kotuce a dosticky NK. Vraj su kvalitativne take iste ako ND Motocraft od Fordu. Takze si myslim, ze na vlastne auto by urcite nedaval nejake pordradne brzdy.
Ford Focus kombi, 1.8 TDCi 74kW 100PS, r.v. 12/2003, bleck metla

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 10.07.2007 12:36

neblbni, 20 až 25tis by to určite nestalo.. :lol:

Uživatelský avatar
Dado
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Dado » 10.07.2007 13:20

znacka NK? co su to za brzdy?

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od silverwolf » 10.07.2007 13:43

Nordjysk Kobling (NK) je největší dánská společnost zabývající se repasováním spojek a brzdových třmenů a výrobou brzd a jejich příslušenství. Tato firma je součástí skupiny
Obtec Group – největšího skandinávského výrobce brzdových komponent, kotoučů, brzdových obložení, hadic, brzdových lanek a brzdových trubek. Dlouholeté zkušenosti spojené
s nejmodernější technologií zcela nového závodu ve Stoevring jsou předpokladem vysoké kvality repasovaných výrobků, které se svou užitnou hodnotou vyrovnají novým.
Systém řízení jakosti firmy NK je certifikován podle normy ISO 9002.
Novinka v sortimentu tohoto výrobce – brzdové kotouče z vlastní slévárny, čímž je možno dosáhnout té nejvýhodnější ceny.
:wink:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
pepino
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 538
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od pepino » 10.07.2007 13:52

silverwolf píše:Nordjysk Kobling (NK) je největší dánská společnost zabývající se repasováním spojek a brzdových třmenů a výrobou brzd a jejich příslušenství. Tato firma je součástí skupiny
Obtec Group – největšího skandinávského výrobce brzdových komponent, kotoučů, brzdových obložení, hadic, brzdových lanek a brzdových trubek. Dlouholeté zkušenosti spojené
s nejmodernější technologií zcela nového závodu ve Stoevring jsou předpokladem vysoké kvality repasovaných výrobků, které se svou užitnou hodnotou vyrovnají novým.
Systém řízení jakosti firmy NK je certifikován podle normy ISO 9002.
Novinka v sortimentu tohoto výrobce – brzdové kotouče z vlastní slévárny, čímž je možno dosáhnout té nejvýhodnější ceny.
:wink:
Á pán je spisovatel :lol: :lol: :lol:
je Mondeo MK V 2,0 TDCi 132 kw, kombi, bílá, 6/2016 titanium
je Mondeo MK IV 2,2 TDCi 157 kw, kombi, černá 12/2009 titanium
byl 1,6 EcoBoost 110 kw červená Candy 5 dv. titanium
byl 1,8 16v 5dv r.v. 12/1998

Obrázek

Uživatelský avatar
polkiboj
Junior
Junior
Příspěvky: 226
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko, Liptovský Mikuláš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od polkiboj » 10.07.2007 13:56

nie pán to skopiroval z jednej stranky. Lenze teraz uz nieviem akej. Ale viem ze tento isty text som cital ked som hladal info o NK. Inac ten text odpoveda kvalite
Ford Focus kombi, 1.8 TDCi 74kW 100PS, r.v. 12/2003, bleck metla

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od silverwolf » 10.07.2007 14:13

Chtěl jsi informaci nebo ne? Kopírovat je rychlejší než přepisovat :wink: :lol: :lol:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Podvozek“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host