Zhasnutí motoru

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
tomas4343
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chotýšany

Zhasnutí motoru

Příspěvek od tomas4343 » 23.07.2007 11:36

Zdravim.
Mám na Vás jednu otázečku. Nevíte čím může být to, že když jsem dneska jel městem (měl jsem tam trojku) tak mi to najednou chcíplo a rozblikala se kontrolka žhavení? Měl jsem tam necelé 2000 otáček. A když jsem přijel domu a na jedničku jsem zajížděl do garáže tak to udělalo to samé. Nevíte někdo prosím? Fofo mám asi 4 měsíce a ještě nikdy se mi to nestalo. Jo a je to Ford Focus 1.8 TDCi, COMBI TREND r.v. 2001
Za rady děkuji

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Re: Zhasnutí motoru

Příspěvek od Ahmed » 23.07.2007 12:05

tomas4343 píše:Zdravim.
Mám na Vás jednu otázečku. Nevíte čím může být to, že když jsem dneska jel městem (měl jsem tam trojku) tak mi to najednou chcíplo a rozblikala se kontrolka žhavení? Měl jsem tam necelé 2000 otáček. A když jsem přijel domu a na jedničku jsem zajížděl do garáže tak to udělalo to samé. Nevíte někdo prosím? Fofo mám asi 4 měsíce a ještě nikdy se mi to nestalo. Jo a je to Ford Focus 1.8 TDCi, COMBI TREND r.v. 2001
Za rady děkuji
Muzes mit spatne vstrikovaci trysky nebo jednu z nich. Dalsi moznost je vadne cidlo polohy vackoveho hridele, ale to auto vetsinou nejde nastartovat delsi dobu nebo nenastartujes vubec. Kazdopadne by sis s tim mel zajet na diagnostiku.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
ClairVOYanT
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1352
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ClairVOYanT » 23.07.2007 12:42

Podle me prodrena draha uhliku v pedalu plynu (mel jsem to taky a parkrat se to tu probiralo).

Diagnostika to odhali jako chybu polohy pedalu (tusim).

Novy mi vysel na cca 2500Kc a od te doby nic.

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 23.07.2007 13:09

tak to tě lituji :? jak na to přijdeš ,tak dej vědět čím to bylo,abychom věděli.Měj se,ať ti to dobře dopadne.
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Uživatelský avatar
Pupca
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Valašské Meziříčí

Příspěvek od Pupca » 23.07.2007 14:46

zdar a sílu,

mel jsem stejny problem a taky stejna pricina jako u ClairVOYanT - prodrena draha uhliku v pedalu plynu.

Po diagnostice pedal vymenen - cena 3200 i s prací.

Me se to stalo pri ceste na dovolenou, plne auto, vzadu manzelka s 1,5 rocnim prckem, dalnice - levy pruh a na tachometru 140 - nic prijemneho, vic horko mi v aute jeste nebylo.
Focus 1.8 TDDI (66kw) kombi r.v. 2000 Trend,
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 23.07.2007 21:24

To asi ne, pac kdyz je vadny pedal plynu, tak auto nechcipne, nybrz motor stale bezi na volnobeh a pedal nereaguje.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
ClairVOYanT
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1352
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ClairVOYanT » 23.07.2007 21:35

Ahmed píše:To asi ne, pac kdyz je vadny pedal plynu, tak auto nechcipne, nybrz motor stale bezi na volnobeh a pedal nereaguje.
me osobne chcipal motor plus se pak projevila ta kontrolka zhaveni ...

Uživatelský avatar
Pupca
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Valašské Meziříčí

Příspěvek od Pupca » 24.07.2007 11:40

Ahmed píše:To asi ne, pac kdyz je vadny pedal plynu, tak auto nechcipne, nybrz motor stale bezi na volnobeh a pedal nereaguje.
Jo, tohle taky - motor bezel, ale nereagoval na plynovy pedal a svitila kontrolka zhaveni. Ovsem taky mi asi dvakrat motor uplne zhasl.
Jak uz jsem psal po vymene pedalu vse vpoho, zatim :wink:
Focus 1.8 TDDI (66kw) kombi r.v. 2000 Trend,
Obrázek

Uživatelský avatar
Kóťa
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9765
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kóťa » 24.07.2007 14:52

ClairVOYanT píše:
Ahmed píše:To asi ne, pac kdyz je vadny pedal plynu, tak auto nechcipne, nybrz motor stale bezi na volnobeh a pedal nereaguje.
me osobne chcipal motor plus se pak projevila ta kontrolka zhaveni ...
Žhavení myslím bliká vždy když auto chcípne nějakým problémem motoru....Mě se to stalo dvakrát za tu dobu,že auto sem vypnul a pak nemohl za boha nastartovat....Počkal sem 5 minut,nastartoval a odjel.Už to ale dlouho neudělalo,tak to neřešim....
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Řízení je radost,FORD je řízení!

Uživatelský avatar
matty
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ml. Boleslav

Příspěvek od matty » 24.07.2007 16:50

tak přesně tohle dělá čidlo polohy klikového hřídele. Mě to dělalo taky a nakonec došlo na výměnu. S prací dohromady něco kolem 7mi stovek.
Fofo kombi 1,8TDCi 85kW 2002

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 24.07.2007 19:13

Nekdo mozna prida hodnoty odporu tech 3 potenciometru. :wink:
Přílohy
Plynovy pedal u ropaku:
Plynovy pedal u ropaku:
pedal1.jpg (97.71 KiB) Zobrazeno 3519 x
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 25.07.2007 20:49

Dnes se mi podarilo najit puvodni plynovy pedal, ktery byl vymenen.
Pomocne oznaceni pinu na obrazku vlevo dole:

1 6 (pin 6 vubec nemam)
2 7
3 8
4 9
5 10

Namerene hodnoty odporu v kohmech pri nezmacknutem/zmacknutem pedalu az na doraz:

1 - 3 ... 3,92/3,92
1 - 9 ... 2,63/4,6
3 - 9 ... 4,25/2,22

4 - 5 ... 3,05/3,05
4 - 10 ... 2,76/0,75
5 - 10 ... 0,94/2,9

7 - 8 ... 3,86/3,86
2 - 7 ... nepropojeno
2 - 8 ... nepropojeno

Na pinu 2 byl pravdepodobne jezdec potenciometru 7 - 8 a jeho preruseni mohla byt chyba, kterou diagnostika ukazala.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
listicka12
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od listicka12 » 26.07.2007 10:57

sohlasím s mattym
1.8 TDci , 85 kW, 2003

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 26.07.2007 21:22

Hodnoty odporu, ktere si muzete overit ohmmetrem, zda mate plynovy pedal vporadku - plati pro ropaky:

Poznamka 8 znamena:
Zmena odporu musi byt plynula - bez skokovych zmen, tzn. nevydrena odporova draha.

U meho vadneho je prerusen odpor 3 - 7.
Přílohy
pedal odpory.jpg
pedal odpory.jpg (94.28 KiB) Zobrazeno 3440 x
pedal konektor.jpg
pedal konektor.jpg (13.9 KiB) Zobrazeno 3432 x
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 26.07.2007 22:23

Pelene máš to docela zmákle po el. stránce nestačím se divit :roll:
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host