



Ahoj fordaci,uz jsem zoufaly ! nevim kudy kam.Mam fofo2 po fl 1.8tdci 85kw lynx (KKDA) 2009.jde o to ze mam 2 auta a focuse jsem pred zimou projel a pak stal cca 2 mesice, jednou naskocil a nechal jsem ho bezet 30min a zas vypl. Po par dnech jsem prisel a uz jsem vubec nenatocil (kdyz startuji tak klinak se otaci a z vyfuku jde lehce kour).Tak jsem nechal nabit baterku (nova cca 1/2roku 74ah) po par komunikacich s kolegy z prace to prej vypada na palivovy filtr tak jsem koupil (novy MANN 7002) pri vymenne jsem zjistil, ze nadobka s vlozkou je prazdna.Filtr jsem vymenil i s tesnenima poradne a zalil naftou. Pak jsem balonkem natahl naftu do palivaku a pak nazpatecku odvdusnil. pak jsem strikl sprej do skrtici klapky a auto nastartovalo prakticky hned (vypadato ze mi spadla nafta) a ze uz je po problemu jenze po chvili auto chciplo.vzal jsem obd scanner a pichnul na diagnostiku vypsalo mi to 2 chyby P0A09 (pernament) a P2505 prvni chyba je menic napeti dc/dc low circuit a druha by mela byt spatna komunikace s ridici jednotkou (nizke napeti) koukal jsem na kabely a na kostry ale nic jsem nenasel prerusenyho.Po zapnuti slysim nejake bzuceni, ale nevim jestli to bzuceni a rele patri k palivovymu cerpadlu ?

pojistky jsem propipal rele jsem vytahal a vsechny cvakaji.Nevite co by jeste pomohlo? auto je nepojizdny tak do servisu se jen tak nedostanu.
ps: prej ze mam zavzdusnenou palivovou soustavu a chce to oodvzdusnit vice ale prej to museji delat dva lide jeden toci a druhy povoluje vysokotlaky privod ke vstrikum.Jeste jsem zkousel vzit baterku z druheho auta a take nic.jeste me napadlo ze jsem cistil snimac tlakoveho ventilu ten co je na pavpukovy.Ped cistenim ukazoval hodnotu 230kpa a po vycisteni 650kpa.jen takovy poznatek ted mi to zas ukazuje nejakych 430kpa. ps v prilozenem screenu je videt tlak 0,6baru coz je asi malo, myslim ze by zam meli byt o 2bary vice (2,5B) a napeti ridici jednotk? jsou 2V neni to malo?
Predem vsem dekuji za jakoukoliv pomoc!!! prispevek jsem publikoval i na jinem foru.