Ahoj,
potřeboval bych přeměřit kompresi na válcích. Normálně bych to měřil přes žhaviče, ale tady u toho 2.0 TDCi tam je přístup jak k penězům. Tak to vezmu přes vstřiky, jaké jsou předepsané hodnoty a jaký může být maximální rozdíl mezi nima?
Děkuji pěkně za rady
Rtep
			
									
									
						2.0 TDCi
- 
				jardab2
 - Junior

 - Příspěvky: 382
 - Registrován: 23.01.2020 22:47
 
Re: 2.0 TDCi
Pro orientacni zkousku, jestli je mezi valci velky rozdil, staci vzit gola orech, nasadit na remenici kliky a rucne protacet. Pozna se tim celkem jiste velka netesnost. Jak se zavada projevuje?
			
									
									
						- 
				rtep2007
 - Nováček

 - Příspěvky: 16
 - Registrován: 10.02.2014 21:41
 
Re: 2.0 TDCi
Dobré sváteční ráno,
kdepak, chci to, abych zjistil v jakém stavu je motor. Už má něco naběháno a tak to chci jako základní diagnostiku. Pak rovnou nechám přeměřit i vstřiky na měřící stolici.
			
									
									
						kdepak, chci to, abych zjistil v jakém stavu je motor. Už má něco naběháno a tak to chci jako základní diagnostiku. Pak rovnou nechám přeměřit i vstřiky na měřící stolici.
- Permabond
 - Nováček

 - Příspěvky: 104
 - Registrován: 03.04.2016 18:43
 
Re: 2.0 TDCi
Jestli motor funguje naprosto normálně, tak je to zbytečné. 
			
									
									Ex: Escort 1.6 16V r.v.98 
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
						Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

