Gumenná manžeta na predných kolesách
-
- Nováček
Gumenná manžeta na predných kolesách
Pred nedávnom som kúpil ojazdený Ford Focus Kombi r. v. 2001. Je vo veľmi dobrom stave a zatiaľ sa s ním zdalo všetko v úplnom poriadku. Včera som však bol s ním na STK a neprešiel som. Príčinou boli mierne prasknuté gumenné manžety predných kolies. Som začiatočník. V tejto problematike sa iba orientujem, preto by som sa chcel opýtať, ako vážna je táto závada? Koľko stoja a kde sa dajú zohnať nové manžety na Forda, resp. či sa dajú vymeniť aj nejako svojpomocne? Za každú odpoveď a radu vopred ďakujem!
-
- Test driver
Re: Gumenná manžeta na predných kolesách
Zavada je to dost vazna,lebo hrozi poskodenie homokynetickeho klbu na poloose prednej napravy.Bud vdacny,ze Ta na to na STK upozornili.butters píše:Pred nedávnom som kúpil ojazdený Ford Focus Kombi r. v. 2001. Je vo veľmi dobrom stave a zatiaľ sa s ním zdalo všetko v úplnom poriadku. Včera som však bol s ním na STK a neprešiel som. Príčinou boli mierne prasknuté gumenné manžety predných kolies. Som začiatočník. V tejto problematike sa iba orientujem, preto by som sa chcel opýtať, ako vážna je táto závada? Koľko stoja a kde sa dajú zohnať nové manžety na Forda, resp. či sa dajú vymeniť aj nejako svojpomocne? Za každú odpoveď a radu vopred ďakujem!
Cenu nepoznam,ale co som kupoval na predchadzajuce auto,tak stala cela sada/manzeta,vazelina,zaistovaci kruzok/ cca 800 skk,nie vsak u dealera uvedenej znacky,ale v nahradnych dieloch.U dealera za to chceli asi o 1000 skk viac.Vymena ja zalezitost cca 1/2 hodinky,zalezi vsak na sikovnosti mechanika.
-
- Nováček
-
- Nováček
Rozmery