TDDi - ztráta výkonu, bliká žhavení
- Kvak
- Junior
- Příspěvky: 317
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
TDDi - ztráta výkonu, bliká žhavení
Hledal jsem, ale takovou závadu jsem nenašel. V pátek si to takhle šinu po dálnici s vlekem (měl něco kolem 500 kg) takže dostával fíkus trochu zabrat. Najednou na dálnici při přidávání plynu motor úplně ztratil výkon, otáčky klesly na volnoběžnou hodnotu a začalo blikat žhavení. Ale nechcíplo to, na plyn ovšem nereagoval. Vypnul jsem motor a zkusil nastartovat a jelo to zas jako normalne. Po chvili se to vsak opakovalo. Behem cesty asi 15x, ze zacatku jen kdyz jsem potreboval pridat treba atd., pak uz obcas i kdyz jsem to jen sudlal kolem 2000 ot. Po odpojeni vleku jsem to jel vyzkouset a ze zacatku to cukalo, ale pak najednou z niceho nic zavada prestala, daval jsem plyn skoro az na podlahu, tocil to vys a nic. Absolvoval jsem s tim pak pres 200 km a bez vady. Nevite, co by to mohlo byt?
- silverwolf
- Test driver
- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
No, vypadá to, že pokud měl vozík opravdu 500 kg tzn. že ti zatížil oproti jindy zadek, tzn., že všechen bordel včetně vody v nádrži, který je normálně celkem rovnoměrně rozprostřen po dně nádrže se svezl na jednu stranu a motor to nasál. Když si zastavil, tak se to uvolnilo a po rozjezdu znova to samé. Ale věřit tomu nemusíš 

Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

- Kvak
- Junior
- Příspěvky: 317
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- toms2
- Nováček
- Příspěvky: 55
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
něco podobneho se mi taky stalo,jezdil jsem s tim týdem pak jsem zajel za znamym to napichnout na diagnostiku a ukazalo to plynovy pedal,vymazali jsme tu zavadu z registru ale než jsem dojel domu tak začla blikat kontrolka žhaveni a plyn nereagoval,trhana jizda se taky oběvovala při akceleraci,zkus proměřit hodnoty odporu na padalu pomoci ohm metru,někde tu byli ukazane hodnoty těch odporu, zkus hledat plynovy padal.
Ford Focus 1.8 TDDi 12/1999, 66kW střibrná metaliza, GHIA,Hatchback
- toms2
- Nováček
- Příspěvky: 55
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
podobný problem, Pelen tam uvedl hodnoty těch odporu
http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... novy+pedal
http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... novy+pedal
Ford Focus 1.8 TDDi 12/1999, 66kW střibrná metaliza, GHIA,Hatchback
- Kvak
- Junior
- Příspěvky: 317
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kvak
- Junior
- Příspěvky: 317
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- ClairVOYanT
- Zkušený
- Příspěvky: 1352
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Rakovnik
- Kontaktovat uživatele:
- ClairVOYanT
- Zkušený
- Příspěvky: 1352
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Rakovnik
- Kontaktovat uživatele:
jj, po vymene rozvodaku atp. to byla vlastne prvni poruchatoms2 píše:Tak to jsi měl smulu že ten pedal odešel týden po kuopi focuse,znamy říkal že pedaly odchazi při 130000 - 150000 ale nevim co je na tom pravdy.


Ja taky slysel, ze kolem 130ti a proto jsem si rikal, ze tachometr neni asi moc stocenej, ale pote co mi technik rekl, ze origo pedal to nebyl jsem se celkem ujistil v tom, ze to bylo stocene aspon o cca 100tis, pac pry neorigo pedal odchazi tak po 100tis (to jsem zase slysel ja)
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
tak to by ma zaujimalo kto vyraba na focus aj neoriginal pedal - hmmmClairVOYanT píše: ze origo pedal to nebyl
Naposledy upravil(a) jamaka dne 26.08.2007 17:45, celkem upraveno 1 x.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host