zaujimavy clanok o casovani ventilov
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2231
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
ja tento motor mozem porovnat s 1,6 16v co som mal v C4.
mne sa ten motor paci hlavne v tom, ze ked chcem jazdit rychlo, tak to tocim a tam to taha pekne a ma to dobry zvuk. ked chcem jazdit pomaly a usporne, tak je to tiche a papa to o liter menej ako C4

tiez to mozem porovnat s predchodcom 100k 1,6 ale to som jazdil iba v starom focuse. vykonovo to vychadza asi narovnako, no stary focus je o kus lahsie auto, takze tak
zvukovo su oba motory dolu tiche, lysia sa v podstate len hore, kde je klasicka 1,6-ka jemnejsia a nova 1,6 tivct ma drsnejsi prejav.
mne sa ten motor paci hlavne v tom, ze ked chcem jazdit rychlo, tak to tocim a tam to taha pekne a ma to dobry zvuk. ked chcem jazdit pomaly a usporne, tak je to tiche a papa to o liter menej ako C4


tiez to mozem porovnat s predchodcom 100k 1,6 ale to som jazdil iba v starom focuse. vykonovo to vychadza asi narovnako, no stary focus je o kus lahsie auto, takze tak

zvukovo su oba motory dolu tiche, lysia sa v podstate len hore, kde je klasicka 1,6-ka jemnejsia a nova 1,6 tivct ma drsnejsi prejav.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host