celoroèní svícení
-
- Junior
- Příspěvky: 401
- Registrován: 02.02.2008 03:47
celoroèní svícení
chtìl bych se zeptat,jestli mají Fokusy nìjakou pøípravu v el. zapojení na to,aby po nastartování zaply automaticky svìtla.Mám 1999-combi Tddi.
Dík za radu.
Dík za radu.
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Rekl bych, ze asi ne. Ale prodavaji se na to nejake kramy, je toho hodne, staci, kdyz trosku pohledas na netu.
Neco je treba tady http://htcarsystem.cz/new/index.php?akce=spinace
Neco je treba tady http://htcarsystem.cz/new/index.php?akce=spinace
- Damon
- Test driver
- Příspěvky: 10354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
No jo možná to není špatný aby se automaticky zaply světla ale jdou taky vypnout když je nastartováno? Už se těším jak budu stát někde v noci na přejezdu a ten proti mě mi to bude pěkně mastit do obličeje celou dobu než pojede vlak. 

Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Jdou vypnout. Sak si ten clanek procti. Lepsi je si koupit neco na sklerozu a nevyhazovat prachy za blbosti
Ja svitim cely rok a zatim se mi jeste nikdy nestalo, ze bych nezapnul svetla. Nejdele, co jsem jel bez sviceni, bylo asi 200m - to jsem je zapomnel zapnout
Ale vzdycky to xkrat kontroluju, jestli svitim.


- mpsdesign
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: celoroční svícení
Ford to samozřejmě dělá je to tzv. "severská verze" po nastartování svítí pouze na 6V při otočení spínače na 12V a při zatažení ruční brzdy zhasne.anonymní-jarda píše:chtěl bych se zeptat,jestli mají Fokusy nějakou přípravu v el. zapojení na to,aby po nastartování zaply automaticky světla.Mám 1999-combi Tddi.
Dík za radu.
Naposledy upravil(a) mpsdesign dne 11.04.2006 08:06, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus CC 2.0
- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
http://ffcd.de/start.html v sekcii selfmade popisuju moznost jednoduchej upravy svetiel pre celodenne svietenie,tzv. Tagfahrlicht.Pokial je v aute potiahnuta kabelaz,naklady na upravu su cca 10 EUR a je to origo.Treba sa na to mrknut.......
- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
- Matej
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nitra
[quote="driver"]Pozeral som sa na možnosti úpravy podľa článku z DL FF ale v mojom voze je táto inštalácia nie je možná.Nie všetci majú túto možnosť a článok presne o tom aj hovorí.Všeobecne sa dá povedať že nezáleží či tam je miesto pre spomínané relé ale dôležité je to či tam je kabeláž.To sa dá zistiť aj pohľadom.Medzery v plastne sú prázdne a keď tam vložíte relé tak je úplne voľné.To je tá horšia varianta.Želám Vám aby Ste už mali predprípravu možnú.
- Tad
- Zkušený
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: 3D u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
V souboru for_focus_2002.pdf, který se včera na forumu objevil je na straně 41 zapojení hlavních světel s denním svícením (Headlight Circuit W/ DRL) a na straně 42 zapojení hlavních světel bez denního svícení (Headlight Circuit W/O DRL).
Rozdíly jsou:
- jiný spínač světel (LIGHT SWITCH) podle schemat má dvojité přepínání (OFF/PARK/LOW BEAM), ve skutečnosti může být zabudován dvojitý i u verze bez denního svícení
- další relé (DAYTIME RUNNING LAMPS RELAY), podle označení vývodů by mělo být shodné jako relé pro dálková světla (HIGH BEAM RELAY)
- odpor (DAYTIME RUNNING LAMPS RESISTOR) snižující napětí na potkávacích světlech (LOW BEAM). Jeho hodnota tam není uvedena, ale nemůže být velký, protože u halogenových žárovek je nižží napětí škodlivější než vyšší.
Na schematech jsou označeny i barvy příslušných vodičů. Kdo si chce pohrát, tak si může denní svícení dodělat.
Já osobně svítím celoročně již několik let a zapínám světla ručně.
Rozdíly jsou:
- jiný spínač světel (LIGHT SWITCH) podle schemat má dvojité přepínání (OFF/PARK/LOW BEAM), ve skutečnosti může být zabudován dvojitý i u verze bez denního svícení
- další relé (DAYTIME RUNNING LAMPS RELAY), podle označení vývodů by mělo být shodné jako relé pro dálková světla (HIGH BEAM RELAY)
- odpor (DAYTIME RUNNING LAMPS RESISTOR) snižující napětí na potkávacích světlech (LOW BEAM). Jeho hodnota tam není uvedena, ale nemůže být velký, protože u halogenových žárovek je nižží napětí škodlivější než vyšší.
Na schematech jsou označeny i barvy příslušných vodičů. Kdo si chce pohrát, tak si může denní svícení dodělat.
Já osobně svítím celoročně již několik let a zapínám světla ručně.
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Zakus
- Pokročilý
- Příspěvky: 506
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti