Swap Brzd? z ceho?

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Uživatelský avatar
Lamik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzen - In the Ghetto u zimaku
Kontaktovat uživatele:

Swap Brzd? z ceho?

Příspěvek od Lamik » 21.12.2007 23:40

Cus, zkousel sem hledat ale nic sem tady nenasel. Chtel bych silnejsi brzdy, nemyslim tim jen desticky a kotouce. Ale chtel bych vetsi koukal sem na 280tky ze Scorpia a V6 Mondea jenze maji jiny zalis :( nevite z ceho by tam sly vetsi? ST A RS ne, ty jsou moc drahy. Proste mi tech seriovych 260 mm prijde malo.

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 22.12.2007 09:37

Dobry no... tak si jako prvni uprav podpis at aspon vime co mas za auto... Jakou mas predstavu, kdyz 260mm se ti zda malo? tech 280 nebo treba neco pres 300? Pocital bych s tim, ze pokud tech 300mm tak uz budes potrebovat min. 17" kola, min to nepujde. Ta otazka je tak obsirna, ze se na ni da odpovedet prakticky jakkoliv.

Co treba vicepistkovy system TAR-OX ? Na RSo kit prumer 330(355)mm s 12-ti pistovymi brzdici cca 116.000,- s DPH.
Na FoFo II prumer 312(318)mm s 6-ti pistovymi brzdici necelych 65.000,- s DPH.
Fiesta MK5 by mohla mit kotouce 280mm a mozna jeste Puma r.v.00
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
Lamik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzen - In the Ghetto u zimaku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lamik » 22.12.2007 10:44

300stovka se vleze jeste pod 16tky. Aspon me Supre to tak je. Chtel bych optimalne 280tku, 260tky co jsou na FoFo tak mel i na Escortu. Proste mam rad silne brzdy. O TaRech vim, jenze nebudu davat 100 t za brzdy.

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 22.12.2007 10:49

nemožeš predsa porovnavat rozmer kotučov a rozmer kol z iných aut, je tam jak ine ET tak brzdiče možu byt uplne inak uložene :idea:

Uživatelský avatar
Lamik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzen - In the Ghetto u zimaku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lamik » 22.12.2007 11:03

No to uz jde spise o velikost trmenu nez o ET kol.

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 22.12.2007 11:07

bohužial nemáš pravdu...
pri zmene brzdiča z akehokolvek auta sa ti uloženie posuva uplne niekam inam, takže jak miesto hore dole/velkost ráfku tak aj miesto pre brzdič dovnutra/von treba riešit...

Uživatelský avatar
Lamik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzen - In the Ghetto u zimaku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lamik » 22.12.2007 11:13

kola atd. uz si vyresim. To je to nejmensi si myslim, jenze ST brakes jsou za skoro 200 liber plus posta. A RSo jsou jeste drazsi a hlavne tam ty kola uz by byl problem se zimakama.
Obrázek
Ford Focus 1,8 85 kw I4 16V, Combi, r.v. 2000
Toyota Supra MA70 3.0 I6 24V
Fiat 127 1050 ccm I4 8V- Paffoni Edition
Ford Fiesta VAN 1,4 I4 8V

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 22.12.2007 11:16

jamaka spomínal, pretože niečo podobné som riešil aj ja, že do ST brzd minimalne 16...

Uživatelský avatar
Lamik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzen - In the Ghetto u zimaku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lamik » 22.12.2007 11:17

16tky jsou pohoda, ty mam ve sklepe jeste co sem mel pripravene na Escorta.
Obrázek
Ford Focus 1,8 85 kw I4 16V, Combi, r.v. 2000
Toyota Supra MA70 3.0 I6 24V
Fiat 127 1050 ccm I4 8V- Paffoni Edition
Ford Fiesta VAN 1,4 I4 8V

Uživatelský avatar
Lamik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzen - In the Ghetto u zimaku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lamik » 22.12.2007 11:18

lisi se i brzdovy valec u ST?
Obrázek
Ford Focus 1,8 85 kw I4 16V, Combi, r.v. 2000
Toyota Supra MA70 3.0 I6 24V
Fiat 127 1050 ccm I4 8V- Paffoni Edition
Ford Fiesta VAN 1,4 I4 8V

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 22.12.2007 11:18

tak sa smelo teda možeš pustit do prestavby...bolo by super, keby si nas o každom kroku informoval ako sa darí :wink:

Uživatelský avatar
Lamik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzen - In the Ghetto u zimaku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lamik » 22.12.2007 11:21

Kouknu se jeste do USA jestli se jim tam neco nevali, Focuse tam prodavali. A koukal sem, ze treba spojka tam je za par korun, jen nevim jestli je stejna na 1,8 a 2,0. Preci jen FoFo mam chvilku.
Obrázek
Ford Focus 1,8 85 kw I4 16V, Combi, r.v. 2000
Toyota Supra MA70 3.0 I6 24V
Fiat 127 1050 ccm I4 8V- Paffoni Edition
Ford Fiesta VAN 1,4 I4 8V

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 22.12.2007 11:24

no može to byt dobrý nápad, nahr.diely su tam niekedy fakt za babku...
začal som zhanat RSbrzdy, ale aj ked niečo najdem, budu chciet brutal prachy, a tiež v zime sa mi na 17jazdit nechce :?

Uživatelský avatar
Lamik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzen - In the Ghetto u zimaku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lamik » 22.12.2007 11:41

Na zavodnim Fiatu mam taky letni a zimni brzdy:o)
Obrázek
Ford Focus 1,8 85 kw I4 16V, Combi, r.v. 2000
Toyota Supra MA70 3.0 I6 24V
Fiat 127 1050 ccm I4 8V- Paffoni Edition
Ford Fiesta VAN 1,4 I4 8V

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 22.12.2007 11:42

tak až taký extrémista niesom :lol: :lol: :wink:

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host