Jak jezdit s 1.8 TDCI /2001 - 2004/ na nejmenší spotřebu.
-
- Junior
- Příspěvky: 266
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostravsko
Jak jezdit s 1.8 TDCI /2001 - 2004/ na nejmenší spotřebu.
Jak točíte motor a řadíte ve Ford Focus s 1.8 TDCI 85kW /2001-2004/ s ohledem na nízkou spotřebu ?
Naposledy upravil(a) EL dne 10.07.2010 19:27, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver
- Krabator
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
- boss99
- Nováček
- Příspěvky: 120
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Myslim dulezitejsi nez jezdit pomalu je jezdit plynule, vyuzivat setrvacnosti auta, predvidat a tak dale. To plati pro vsechny motory.
U dieslu s turbem je vhodne jezdit v oblasti otacek nejvetsiho tociveho momentu.
V techto otackach si myslim ze nas nekdy ve skole ucili je nejvetsi ucinnost a tak i nejnizsi spotreba, ale tuhle informaci ber s rezervou.
A urcite na co nejvyssi rychlostni stupen, zase samozrejne nic nehnat do extremu a nenicit motor...
U dieslu s turbem je vhodne jezdit v oblasti otacek nejvetsiho tociveho momentu.
V techto otackach si myslim ze nas nekdy ve skole ucili je nejvetsi ucinnost a tak i nejnizsi spotreba, ale tuhle informaci ber s rezervou.
A urcite na co nejvyssi rychlostni stupen, zase samozrejne nic nehnat do extremu a nenicit motor...
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Na radarech, které bývají před některými vjezdy do měst mám vyzkoušeno, že mi tachometr ukazuje cca o 10% více. Budu si to muset ještě ověřit měřením doby mezi kilometrovníky na dálnici při konstantní rychlosti.
Ve městě 50km/h na 4 neudržím, jezdím zatím 60 a více, mimo město 90-100, na dálnici většinou 140-150 a spotřebu mám mimo zimu pod 5l/100km a v zimě max. 5,8 (celoroční průměr 5,03).
Hodně asi záleží na čistotě vstřikovacích trysek. Zatím používám naftu ze Slovnaftu a přípravek Hekra Diesel Start, naftu Shell V-Power Diesel jsem ještě nezkoušel.
Ve městě 50km/h na 4 neudržím, jezdím zatím 60 a více, mimo město 90-100, na dálnici většinou 140-150 a spotřebu mám mimo zimu pod 5l/100km a v zimě max. 5,8 (celoroční průměr 5,03).
Hodně asi záleží na čistotě vstřikovacích trysek. Zatím používám naftu ze Slovnaftu a přípravek Hekra Diesel Start, naftu Shell V-Power Diesel jsem ještě nezkoušel.
- horvatm
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
ako to robis pod 5 litrov spotreba, to jazdis asi iba po rovinach a dolu kopcom, myslel som si aj ja ze to bude pod 5 ale pri tej rychlosti 140 si to dobre uz pyta....pelen píše:Na radarech, které bývají před některými vjezdy do měst mám vyzkoušeno, že mi tachometr ukazuje cca o 10% více. Budu si to muset ještě ověřit měřením doby mezi kilometrovníky na dálnici při konstantní rychlosti.
Ve městě 50km/h na 4 neudržím, jezdím zatím 60 a více, mimo město 90-100, na dálnici většinou 140-150 a spotřebu mám mimo zimu pod 5l/100km a v zimě max. 5,8 (celoroční průměr 5,03).
Hodně asi záleží na čistotě vstřikovacích trysek. Zatím používám naftu ze Slovnaftu a přípravek Hekra Diesel Start, naftu Shell V-Power Diesel jsem ještě nezkoušel.
1.8 TDDI Combi r.v 99, tmavočervená - GHIA
- bob01
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Ahmed ma temer pravdu. Vzdalenosti do 2km mam opravdu malo. V nedeli jsem si kontroloval udaj tacha podle GPS. Nemam rozdil 10%, ale absolutni rozdil 4-5km. Pri cca 54 na tachu mam skutecnou rychlost 50 a pri cca 95 na tachu mam skutecnou 90.Ahmed píše:On nehrka moc po meste... Ja jo a jezdim za 6.
Do kopcu pridavam vetsinou co to da.

- cole
- Nováček
- Příspěvky: 187
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Linz AT
no co sa tyka tachometrov pokial viem vacsina je nastavenych tak ze ukazuju o 5 - 10% viacej napr. take audi pri 250 km/h ukazuje 270... len ako priklad..
co sa tyka spotreby dlho som sa nevedel dostat pod 5,5 l. Skor to bolo cez 6 ale to som sa nevedel nasytit pritlacenia do sedacky pri stlaceni plynu
teraz som posledne razy mal malinko cez 5 a ako bolo povedane chce to plynulu jazdu okolo 2000 ot. Jazdil som plynule okolo 100 km/h mimo mesto a okolo 99 km/h v meste 
co sa tyka spotreby dlho som sa nevedel dostat pod 5,5 l. Skor to bolo cez 6 ale to som sa nevedel nasytit pritlacenia do sedacky pri stlaceni plynu


Focus RS MK1 #0552 & Focus ST-Line TDCi & Ochcavia III 2.0 TDI
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
- toro
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Karlovy Vary
to all
U TDDI mám vypozorováno, že poslední kulturní jízda je na 3, 4, 5 při 1600 -1650 ot. Trochu níž je rezonanční pásmo mého Fofa, kde by tetřev hlušec provoz nedoporučil. Tohle neplatí při udržování rychlosti z mírného kopce, kde si nechá líbit i nižší otáčky. Na jízdu po městě bych potřeboval 3,5 rychlost hi, hi...
1,8 TDDI 66 kW - HB, red pipe met.
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 4 hosti