Existuje jedina dobra rada - co najlacnejsie opravit, zobrat to co najkratsou cestou cestou do Aciek a modlit sa, aby to neklaklo este pred branou. V tom motore bude karbonu az po dekel rozvodovkzlatak píše: Bohužel jsem laik, budu vděčný za každou radu.
Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- kzlatak
- Nováček

- Příspěvky: 12
- Registrován: 08.07.2009 11:59
- Bydliště: Louny
Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
Uff, až takhle 
Ford Focus II combi 1.6 TDCi 80 kW r.v. 2006 navy blue
Kamil Zlatohlávek
k.zlatohlavek@gmail.com
Louny
Kamil Zlatohlávek
k.zlatohlavek@gmail.com
Louny
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
Ano. Pretoze ten motor bude zrat turba viac, ako naftu. Treba zastavit investicie do toho crepu, pretoze cena oprav je uz vyssia, ako zostatkova hodnota tej kopy srotu. Jednoducha matematika.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- losky
- Junior

- Příspěvky: 346
- Registrován: 17.02.2011 08:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
V12 je velký nepřítel nafty, nemusí to být až tak špatné.
Pokud by byla oprava dobře provedena a mazací soustava správně pročištěna a vyměněny všechny potřebné díly, problém by znovu nejspíše nenastal a jezdil by jsi spokojeně několik dalších desítek tisíc.
Předpokládám, že jelikož je to silnější verze už máš DPF.
u verzí s DPF je třeba kontrolovat olej (jestli nepřibývá a neředí se naftou) a výrazně zkrátit servisní intervaly (my jsme měnili olej a filtr každých 10-12t i u verze bez DPF).
Například u našeho FFII 1.6 TDCi 66kW jsme najezdili 260t km. Jediná závažná závada byla zaseknutý kompresor klimatizace.
zkus se s nimi dohodnout, že oprava byla provedena neodborně a nechat si udělat nějaké oficiální stanovisko z autorizovaného servisu.
Pokud se budeš dostatečně hádat, dost možná se ti povede zajistit spoluúčast na opravě správným postupem.
Druhá možnost samozřejmě je neřešit to a rychle prodat, jelikož čas jsou peníze a tohle potrvá dlouho a bude to hodně nervů. Nebo v tom nakonec zůstaneš finančně sám.
Asi nemusím říkat, že bych do onoho servisu již žádné auto nedával a našel si jiný.
V žádném případě netvrdím, že autorizovaný. Sám servisuji všechny auta v neautorizovaném. Než jsme ale našli správný, který pracuje podle mých přestav (chápej poctivě) vystřídali jsme jich 7 ...
Pokud by byla oprava dobře provedena a mazací soustava správně pročištěna a vyměněny všechny potřebné díly, problém by znovu nejspíše nenastal a jezdil by jsi spokojeně několik dalších desítek tisíc.
Předpokládám, že jelikož je to silnější verze už máš DPF.
u verzí s DPF je třeba kontrolovat olej (jestli nepřibývá a neředí se naftou) a výrazně zkrátit servisní intervaly (my jsme měnili olej a filtr každých 10-12t i u verze bez DPF).
Například u našeho FFII 1.6 TDCi 66kW jsme najezdili 260t km. Jediná závažná závada byla zaseknutý kompresor klimatizace.
zkus se s nimi dohodnout, že oprava byla provedena neodborně a nechat si udělat nějaké oficiální stanovisko z autorizovaného servisu.
Pokud se budeš dostatečně hádat, dost možná se ti povede zajistit spoluúčast na opravě správným postupem.
Druhá možnost samozřejmě je neřešit to a rychle prodat, jelikož čas jsou peníze a tohle potrvá dlouho a bude to hodně nervů. Nebo v tom nakonec zůstaneš finančně sám.
Asi nemusím říkat, že bych do onoho servisu již žádné auto nedával a našel si jiný.
V žádném případě netvrdím, že autorizovaný. Sám servisuji všechny auta v neautorizovaném. Než jsme ale našli správný, který pracuje podle mých přestav (chápej poctivě) vystřídali jsme jich 7 ...
Přibližovadlo: F. Mondeo MKIII kombi 05 - 2.0 107kW
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia
- kzlatak
- Nováček

- Příspěvky: 12
- Registrován: 08.07.2009 11:59
- Bydliště: Louny
Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
Díky moc za uklidnění, nicméně nalomený jsem, je pravda, že ekonomicky má V12 naprostou pravdu.
Ráno jsem se tam byl podívat, ukazovali mi sítko, které bylo utržené, protože prý nový olej, co tam nalili, utrhl nečistoty a ty způsobily nemazání turba - zadření. Chtějí po mě 12000 - nové rameno se sítkem a repasované turbo. Při první výměně prý sítko vyčistili a provedli všechny potřebné úkony.
Podle slov servisáka, by se to již nemělo stát, prý je vše čisté, jen nesundali hlavu. Řekl jsem, že přijdu po neděli.
Asi už nechci ojetý Ford
Ráno jsem se tam byl podívat, ukazovali mi sítko, které bylo utržené, protože prý nový olej, co tam nalili, utrhl nečistoty a ty způsobily nemazání turba - zadření. Chtějí po mě 12000 - nové rameno se sítkem a repasované turbo. Při první výměně prý sítko vyčistili a provedli všechny potřebné úkony.
Podle slov servisáka, by se to již nemělo stát, prý je vše čisté, jen nesundali hlavu. Řekl jsem, že přijdu po neděli.
Asi už nechci ojetý Ford
Ford Focus II combi 1.6 TDCi 80 kW r.v. 2006 navy blue
Kamil Zlatohlávek
k.zlatohlavek@gmail.com
Louny
Kamil Zlatohlávek
k.zlatohlavek@gmail.com
Louny
- miki21
- Test driver

- Příspěvky: 13518
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
Opravím- Ne ojetý Ford, ale Ford s tímto nepovedeným žabožroutským naftovým motorem. 
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13594
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
A natahovanymi intervalmi vymenami oleja. Plus pravdepodobne aj stratil pri dovoze par desiatok tisic km.
K problemu: Ze sa to nezopakuje by som netvrdil. Motor mas zasrany karbonom. To je fakt. Do akej miery je otazne. V kazdom pripade by som to sitko teraz sledoval. Aby sa to nezopakovalo.
K problemu: Ze sa to nezopakuje by som netvrdil. Motor mas zasrany karbonom. To je fakt. Do akej miery je otazne. V kazdom pripade by som to sitko teraz sledoval. Aby sa to nezopakovalo.
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
Za tuto cenu NEUROBILI vsetky potrebne ukony.kzlatak píše:Chtějí po mě 12000 - nové rameno se sítkem a repasované turbo. Při první výměně prý sítko vyčistili a provedli všechny potřebné úkony.
V pripade ineho motora by som bol ochotny dat Ti za pravdu. Kedze je tam ale DV6, tak ani nahodoulosky píše:V12 je velký nepřítel nafty, nemusí to být až tak špatné.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- losky
- Junior

- Příspěvky: 346
- Registrován: 17.02.2011 08:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
U každého motoru se dá najít problém.
Staré litinové 1.8 Enduře praskala hlava. Novější 1.8 TDDi umírali čerpadla.
TDCi umírali vstřiky atd.
Na uvolnění carbonu se dá použít nějaká "detox" kůra a následně poctivě propláchnout olejem a zásadně zkrátit servisní interval a bude sloužit ještě mnoho Km.
jak píše V12 za 12k to rozhodně není poctivě provedená práce.
finančně to sice vyjde víc, ale pokud opravdu uživíš naftu (nájezd 30t+ km ročně) a auto si plánuješ několik let nechat, tak se to vyplatí.
Rozhodně víc, než nyní auto s prodělkem prodat a koupit jiné, které může mít stejný problém.
Už brousíme trochu do OT, jelikož se to řeší jinde ale...: Já osobně se jetého naftového nebojím. Ani jeden z našich naftových fordů nebyl nový. Naopak každý měl přes 120t a vždy sloužili. Ale samozřejmě s přihlédnutím k tomu, že případný servis by byl drahý a auto si na sebe muselo vydělat (nájezd +-50t ročně je dostatečný aby se to vyplatilo i s drahým servisem)
Staré litinové 1.8 Enduře praskala hlava. Novější 1.8 TDDi umírali čerpadla.
TDCi umírali vstřiky atd.
Na uvolnění carbonu se dá použít nějaká "detox" kůra a následně poctivě propláchnout olejem a zásadně zkrátit servisní interval a bude sloužit ještě mnoho Km.
jak píše V12 za 12k to rozhodně není poctivě provedená práce.
finančně to sice vyjde víc, ale pokud opravdu uživíš naftu (nájezd 30t+ km ročně) a auto si plánuješ několik let nechat, tak se to vyplatí.
Rozhodně víc, než nyní auto s prodělkem prodat a koupit jiné, které může mít stejný problém.
Už brousíme trochu do OT, jelikož se to řeší jinde ale...: Já osobně se jetého naftového nebojím. Ani jeden z našich naftových fordů nebyl nový. Naopak každý měl přes 120t a vždy sloužili. Ale samozřejmě s přihlédnutím k tomu, že případný servis by byl drahý a auto si na sebe muselo vydělat (nájezd +-50t ročně je dostatečný aby se to vyplatilo i s drahým servisem)
Přibližovadlo: F. Mondeo MKIII kombi 05 - 2.0 107kW
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
Presne tak, ked naftak, tak si musi na seba zarobit velkym najazdom.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- vita_k
- Člen klubu

- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Vzorec na to bych chtěl vidět.
Time to failure je od najetych km,ne za období. Tj. Opravou se zvýší náklady každému stejně na km bez ohledu na to jaký nájezd má. Ot
Time to failure je od najetych km,ne za období. Tj. Opravou se zvýší náklady každému stejně na km bez ohledu na to jaký nájezd má. Ot
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
za 12t nemohli vse udelat protoze dle TSI se musi menit veci asi za 40t vcetne turba ( cca 17t ) . zbytek si musi clovek obhajit vnitrne sam jakou cestou se chce ubirat , nekdo tu meni turbo i 4xkzlatak píše:provedli všechny potřebné úkony.
:
proc ? benzinovy je spolehlivy , nebo diesel s malo najeto ale ne odhonene sluzebaky co se taha kdo ma do prd... dirukzlatak píše: Asi už nechci ojetý Ford
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
pepannn
- Nováček

- Příspěvky: 117
- Registrován: 22.06.2014 23:04
Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
Mám taky problém s turbem, že občas prostě nezabere.Po delším pátrání jsem zjistil,že podtlaková regulace na turbu občas nemá podtlak a tím má turbo otevřený ventil.No a na vině je podtlakové vedení k posilovači brzd.Tam je nějaký zpětný ventil a z něho hadička podtlaku k turbu.Ani jsem tuhle hadici nikde nenašel,určitě bude u fordu pěkně mastná. Přemýšlím jestli bych odbočku podlaku pro turbo neudělal před tímto ventilem a puvodní odbočku z ventilu nezaslepil.Tak se ptám jestli toto už někdo neřešil.
Focus II combi 1,6 TDCI 66 kw, 2009
-
milan1
- Nováček

- Příspěvky: 27
- Registrován: 15.10.2010 00:20
- Bydliště: Děčín
Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
Ahoj, dlouho jsem tu nebyl, před rokem a půl spojka, před rokem tlumiče, letos řemeny a kladka no a nyní prý turbo. Při ohřátem motoru a brždění motorem s kopce pískot jakoby volný řemen - provedena výměna včetně kladek a ejhle píská to stále. Dnes v servisu prohlédli co se dalo, samozřejmě řemen podle servisu ok, nějaké zvuky zjistili z oblasti turba a v hadici prý větší množství oleje.
Auto zatím jezdí, nekouří ale.... Chystám se na delší cestu ven a teď nevím. Co jsem tady četl, tak turbo spíš píská při studeném motoru, já to mám samozřejmě obráceně
. Kdyby to i to turbo bylo
jak rychle to odejde - je to najednou nebo postupně - třeba ztráta výkonu nebo nějaké další projevy?
A co pak -dá se s tím něka dojet nebo už jen odtah?
Děkuju
M.
Auto zatím jezdí, nekouří ale.... Chystám se na delší cestu ven a teď nevím. Co jsem tady četl, tak turbo spíš píská při studeném motoru, já to mám samozřejmě obráceně
jak rychle to odejde - je to najednou nebo postupně - třeba ztráta výkonu nebo nějaké další projevy?
A co pak -dá se s tím něka dojet nebo už jen odtah?
Děkuju
M.
FORD FOCUS 1.8 TDCi r.v.2008
- vita_k
- Člen klubu

- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Turbo poznás. Tj. pískání není závislé na otáčkách motoru. U remene je závislé.v hadici olej bývá.. Ale záleží kolik. Mně píská při teplem i studeném. Ale spíše houka 
Když se rozlomí oska turba,tak raděj nejet. I když kdosi dojel takto až z itálie
Když se rozlomí oska turba,tak raděj nejet. I když kdosi dojel takto až z itálie
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 3 hosti

