Pojistka se přepálí, jen když zkratový proud bude větší, než její jmenovitá hodnota (resp. pojistka má nějakou vypínací charakteristiku, kdy různě velký proud ji přepálí za různě dlouhou dobu). Něco by klidně hořet mohlo, například obyčejný cigaretový zapalovač se slušně rozžhaví a přitom je to jeho normální funkce
Ten konektor může být příčina závady nebo následek. Čerpadlo může mít docela normální odběr, ale protože ten konektor je v autě už 15 let a 200 000 km, tak to holt nedá, je v něm přechodový odpor, hůř vede, tím se víc zahřívá, křehne plast, černají a oxidují jeho kontakty a nakonec přestane vést natolik, že se čerpadlo nerozeběhne. Samozřejmě, stejně tak může mít čerpadlo zvýšený odběr proudu, protože v něm něco mechanicky odchází - něco je tam přidřené (a ten konektor se vypaluje rychleji), ale po hotfixu připájením natvrdo tam může chodit další desítky tisíc kilometrů a dožít s autem. A v nejhorším případě odejde celé čerpadlo.