Motor nenaskoci

Odpovědět
Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13399
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od miki21 » 30.03.2015 22:44

až přestane a někde tě to nechá, tak napiš. :wink:
Taky jsem je přiletoval natvrdo a po chvíli se čerpadlo kouslo v ten nenevhodnější okamžik. Pomohla až domluva "poklepem". To, že se dráty utaví značí, že se čerpadlo chystá do kopru a tím se zvýší odběr a dráty to neutáhnou.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od vitr73 » 31.03.2015 13:07

nechal mne na ceste prave upalenj konektor...
a jestli to cerpadlo odejde samo o sobe nic nemeni ten fakt jestli je tam ten pitomej konektor a nebo jsou draty natvrdo priletovany...tzn nejak nechapu ten tvuj prispevek posledni...co s tim nechanim jsi vlastne chtel naznacit??????
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13399
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od miki21 » 31.03.2015 14:17

No myšleno to bylo tak, že to nějak fungovalo i s konektorem x tisíc kilometrů. Takhle to bylo vymyšleno a navrženo, připouštím, že ne zrovny šťastně. Že se dráty utaví bych připisoval zvýšenému odběru čerpadla, které už má nejlepší roky za sebou a chystá se to zabalit. Zvýší se odpor-zvýší se odběr- utaví se drát, který na tento zvýšený odběr není stavěný. Přiletováním natvrdo silnějších vodičů dle mně celou situaci řeší jen dočasně.
Napsal jsem to dost polopaticky? :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od vitr73 » 31.03.2015 14:47

jj..ted jo
ale to dale resi pojistka takze by nic horet nemelo...a takhle jak to maj navrzeny....no uz jsem menil cerpadla na ruznejch autech od ruznejch automobilek...ale takhle po fordovsku to skurveny jsem jeste na nicem nevidel...dokonce ani na skalnimi fordisty odsuzovanejch skodovka a folksech... :bebng:
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od pkadecka » 31.03.2015 15:21

Pojistka se přepálí, jen když zkratový proud bude větší, než její jmenovitá hodnota (resp. pojistka má nějakou vypínací charakteristiku, kdy různě velký proud ji přepálí za různě dlouhou dobu). Něco by klidně hořet mohlo, například obyčejný cigaretový zapalovač se slušně rozžhaví a přitom je to jeho normální funkce ;)

Ten konektor může být příčina závady nebo následek. Čerpadlo může mít docela normální odběr, ale protože ten konektor je v autě už 15 let a 200 000 km, tak to holt nedá, je v něm přechodový odpor, hůř vede, tím se víc zahřívá, křehne plast, černají a oxidují jeho kontakty a nakonec přestane vést natolik, že se čerpadlo nerozeběhne. Samozřejmě, stejně tak může mít čerpadlo zvýšený odběr proudu, protože v něm něco mechanicky odchází - něco je tam přidřené (a ten konektor se vypaluje rychleji), ale po hotfixu připájením natvrdo tam může chodit další desítky tisíc kilometrů a dožít s autem. A v nejhorším případě odejde celé čerpadlo.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

fulda007
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 05.06.2012 23:03
Bydliště: Hodonín

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od fulda007 » 31.03.2015 15:38

Taky jezdím už nějaký rok s přiletovanými dráty na konektor a vše ok.Na escortu vždy čerpalo začalo být hlučné než odešlo.
Ford focus 1,8 combi 1999
Ford mondeo 2,0 Tdci 2007 103kw

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od vitr73 » 31.03.2015 17:00

taky tak...a dokonce jsem meril ohmetrem vnitrni odpor noveho cerpadla a toho s upalenym konektorem ...a svete div se...je to stejny, takze to davam za vinu konstrukci konektoru a vznik prechodoveho odporu v nem coz ma za nasledek silnej ohrev daneho bodu az to uhori.
..proc asi maji cerpadla na golfech draty chyceny ockem na sroub s 5 a 6 kou matkou? ..no asi proto ze vedi(narozdil od nejakeho konstruktera u fordu) ze cerpadko bere asi + - 4 amp proud tzn pri jakemkoliv prechodovem odporu pri tomhle proudu vznika ukrutne rychle velke teplo...a konkretne tenhle konektorecek je na tohle misto teda fakt slabej na tenhle proud...
proste a jednoduse..je to dalsi kurvitko co fordi do tohohle auta nacpali a jde eliminovat pomerne jednoduse...pajeckou...na rozdil od jinejch kurvitek co do auta jsou nacpany a jen tak lehce odstaranit nejdou!! howgh (jen naznacim-volnobezny ventil,teleso sani. alternator a jeho rizeni dobijeni a funkce kontrolky!! atd)
a to aby slo vyndat teleso plovaku s cerpadlem jen tak ze se musi odmontovat cela nadrz...to taky nechvalim...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od pkadecka » 31.03.2015 20:43

Ohmmetrem nic nepoznáš. Jedině spálený nebo částečně spálený vinutí motoru. Ale můžou tam být přidřená ložiska nebo někde drhnout vlastní čerpadlo a pak by měl motor zvýšený odběr.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od vitr73 » 01.04.2015 14:46

nehadam se...ja teda zahazuju dil z auta az kdyz je nefunkcni....a cerpadlo s uhorelim konektorem je funkcni stale a dal na nej uz druhym rokem kazdy den jezdim
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od vitr73 » 01.04.2015 14:48

a nejsem tak bohatej a blbej abych zahazoval funkcni cerpadlo
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od pkadecka » 01.04.2015 15:11

Já jsem nepsal nic o vyhazování, jenom tolik, že měření ohmmetrem není dostatečnej test stavu čerpadla. Připojit na napětí a změřit proud, to už je lepší test, ale i pak by mohlo být ve stavu "někdy funguje, někdy ne", takové součástky jsou.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od vitr73 » 04.04.2015 13:31

jen pro zajimavost..rano mne na lane pritahli mondeo III ze prej nejde nastartovat- no to same...uhorelej konektor na cerpadle ovsem mne to nerozhazelo a na cerpadlo jsem opet naletoval draty natvrdo...ted mne volal z jiznich cech ze to jede normalne a v pohode...tak oni tuhle skurvenost nacpali i do mondea jo? ..no pan buh s nama a zle pryc!! :bebng:
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od vitr73 » 15.04.2015 14:58

tak dneska rano mne to mondeo zase na lane pritahli ze nejde nastartovat....vlezu do vnitr,a misto startu jen cvakani civky na starteru...no jen a pouze odesla ze dne na den baterka...skoro nova-jen 11 let stara :D ...dal jsem jinou moji zalozni a na prvni otoceni zase zije...tak jsem je poslal at si dojdou koupit novou...uf ..ja se tehle hromady srotu nezbavim...dokud to nehodej do srotu... :bebng:
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5657
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od petulak » 15.04.2015 19:57

romane, s tohoto už jsem vyrost-----furt nemám čas, nazdar, jim říkám. :mrgreen: :mrgreen:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od vitr73 » 16.04.2015 13:00

..kdyz Peto...tohle jsou pro mne dulezity lidi...u nich to prote nejde je poslat do prdele...nevim kdy je budu potrebovat...a v tom je ta prekerka pro mne... :bebng:
bejt to nekdo cizi pro mne nedulezitej tak ho s takovym vrakem klidne poslu do .... ale tady to nejde...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host